תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: או-מד מדיקל ● 9/10/2016 13:21 ● ערב ערב 2780
תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה – 6-12/10/16
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

 

בתקופה זו יש בכם כמיהה גדולה ורצון עמוק למצוא ביטחון ויציבות. זה אומר שתהיה לכם מוטיבציה ושאפתנות גבוהות מהרגיל. הקלפים מבטיחים עשיה ומבחן תוצאות אדיר.


בדרככם הנעימה, העדינה ודרך הביניים אתם משיגים את מבוקשים ומצליחים לצרף למחנה שלכם אנשים שתואמים את הרצונות והשאיפות הקיימים בכם. ההצלחה תגיע דרך אחרים, לכן שימו דגש על הסטיילינג ההתנהגותי המאפיין אתכם ממילא.


דגש מיוחד מושם כעת על הכרויות עם אנשים חדשים בכל מיני מסגרות. אתם עובדים בעבודה שדורשת מאמץ, ובחודש זה מומלץ לקחת פסק זמן, לנוח ולהיטען באנרגיות מחודשות.


אמון ויושרה זה דבר משמעותי ביותר בשבילכם. בתקופה הזו תגלו מחדש מי החברים האמתיים ובני המשפחה שתומכים בכם בלי פשרות. יותר מתמיד תחוו הזדקקות לקהילה משפחתית זו כפיצוי ותחליף לאדם נעדר רגש כלפיכם.


אתם מתמלאים בעוצמה מחודשת, ומצויים לקראת הישגים שעבדתם בשבילם קשה במהלך השנה- דברים יתממשו סוף סוף. צפויה לכם התרגשות מעניינת ובלתי שגרתית.


אהבה משפיעה בהחלט על הרבה נושאים רגשיים. הנטייה להסתגר יותר עלולה להכביד על תחושת החג. בכל מה שקשור בעבודה יש לתת זמן. הפתרון לא נסתר מהעין.


נראה כי אתם בתוכניות נסיעה וגם תוכניות חדשות שצריך להוציא לפועל מגבולות המחשבה. למעשה, כל הנושאים הרגשיים והחברתיים . המראה החיצוני שתתחילו להשקיע בו הרבה יותר מהרגיל ייצור דחיפה חזקה להתקדם, במיוחד בבית הקריירה.


"יושב" לכם על הראש ליצור עליית מדרגה בעבודה. בינתיים רבים מכם צפויים להתפתח ריגשית, נפשית ומנאטלית דווקא בשלב זה. מספר חודשים מתסכלים יגרמו לכם לצאת לידי ביטוי בצורך שלכם להתגבר על קשיים ואתגרים גדולים יותר, כך תאלצו להילחם על מעמדכם ביתר שאת. קשת-החג יתחיל להיות אפקטיבי בהזדמנויות שלו לשפר את מצבכם הזוגי, ויחסי הציבור שלכם בפרט. המזל הטוב ימשיך לשהות בבית הכספים. הקלפים מבטיחים יחסים טובים בכל התחומים.


הקידום ייצב את מצבכם הפיננסי-כלכלי. קיים היבט הרמוני נפלא עם קריירה וכספים. טיפול בנושאים בסיסים בתחום הקריירה והעבודה הם הלא טבע שני עבורכם, כך שמתחילת השנה אנשים ירצו לעבוד תחת מרותכם. במקום העבודה אתם נהנים מאמינות גבוהה ומצליחים בדרך הייחודית לכם לשמור על מעמדכם ולהוביל מהלכים מוצלחים.


אם אתם מחפשים עבודה חדשה, ההצלחות והצניעות שבכם יעידו יותר מכל על הכישורים והיכולות שלכם. תחושת האחריות, שהיא חלק מכם, תעניק לכם יותר סמכות. כסף יבוא וילך, אבל יש לכם מספיק על מנת לקבל ולספק את כל מה שאתם צריכים.


במהלך חודש אוקטובר אולי תזדקקו למעט יותר כספים, אבל עם חלוף החגים, הצורך והלחץ יעברו והעניינים ישובו לשגרה מבורכת בתחום הכלכלי. בסך הכל שנה טובה, משתלמת, ומלאת מזל!


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

חדשות אילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש