בסט פיצה

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: ● 13/10/2016 10:30 ● ערב ערב 2780
לפני כחצי שנה, נפתחה הפיצריה הטעימה 'בסט פיצה' בצמוד ל'ג'חנון של חני' ושינתה את כללי המשחק בנוגע לטעם ואיכות ביחס למחיר. לא עוד 'קריעת כיס' כשממש מתחשק לאכול פיצה איכותית, אלא מחירים שפויים לחלוטין.
בסט פיצה

היה זה אבירן קקון ואחיו שותפו, בעלי 'הג'חנון של חני', שהביאו את הבשורה לעיר. שאלנו את אבירן מה מיוחד בפיצה של 'בסט פיצה'. אבירן: "לטעמי זו הפיצה הכי טובה בעיר. זו פיצה דקה עשויה בצק ממתכון סודי ברמה מאוד גבוהה שאנו מכינים כאן, מלווה ברוטב סודי מדהים ו- 100% גבינת 'נעם' של 'טרה'. את הפיצה אנחנו מכינים בתנור אבן מיוחד. כל האלמנטים האלה יחד יוצרים פיצה קריספית מדהימה שקל להתמכר אליה. אנשים שאוכלים כאן חוזרים אלינו, וזה מראה שהמתכון הוא מנצח". אל הפיצה מתלוות כמובן תוספות וביניהן גם - אננס, בטטה, חצילים ועוד.


אז מה בתפריט אתם שואלים? ובכן קבלו טעימה: פיצות ענקיות XXL - עם תוספות שונות כמו מוצרלה, אנטיפסטי, ים תיכונית - עם בולגרית, חצילים וזיתים שחורים, ספייסי פיצה - עם רוטב צ'ילי, עגבניות, רוטב חריף ושיפקה ואפילו פיצה אלפרדו ומוצרלה, ויש גם פיצה XXL רגילה - עם גבינה ורוטב עגבניות - ב- 25 ₪ בלבד. כן קראתם נכון. כמובן שכל אחד יכול גם להרכיב את הפיצה לפי טעמו.
לצד הפיצות הענקיות, תוכלו למצוא במקום גם פיצות אישיות, אצבעות שום, לחם שוםXXL  וכמובן שתיה קלה.
את הפיצות ניתן לאכול במקום, להזמין במשלוח (בתשלום לשליח) וגם בטייק אוואי. ואם עסקינן בטייק אוואי – אז כאן מפרגנים לכם במבצעים. לדוגמה: מבצע 'דה בסט' - מגש פיצה + 2 תוספות + אצבעות שום + בקבוק שתיה של 1.5 ליטר - ב- 55 ₪ בלבד. לא מיותר לציין שהפיצריה כשרה למהדרין.

'בסט פיצה' מספקת פיצות לאירועים בהזמנה מראש.

'בסט פיצה' חרטה על דגלה - איכות, טעם, מחיר, שירות ברמה הגבוהה ביותר.


בסט פיצה. שעות פתיחה: א-ה 11:00-24:00, מוצ"ש – חצי שעה לאחר צאת שבת ועד חצות. כתובת: מלאכה 1 (צמוד ל'ג'חנון של חני'). טלפון למשלוחים: 08-6379610. כשר למהדרין. חפשו אותם בפייסבוק 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש