זודיאק

מאת: רחל ארז ● צילום: או-מד מדיקל ● 29/11/2016 10:14 ● מה נשמע 472
תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה-1-7.12.16
זודיאק
תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה-1-7.12.16


צפויה לכם הצעה שמקפלת בחובה רמזים על מזל גדול, לצד הזמן בו אתם מרגישים עייפות מתמשכת. הכול נראה כיוצא משליטה וכאילו כולם כועסים עליכם. תוקפנות שמגיעה אליכם מבחוץ משקפת את רגשות הכעס שאתם מנסים לרסן מבפנים. חשוב להתגבר על התסכולים ולבדוק אפשרויות לפעולה במקום להרגיש קורבן.


אתם צפויים לפרק זמן נהדר. מזמן לא היה לכם תזמון כל כך מוצלח. אתם מרגישים על גג העולם והעולם מחייך אליכם בחזרה. היכרות בבילוי  יתפתח לרומן ויהיה מוצלח במיוחד. בתחום הקריירה- תקבלו הצעה מעניינת. קחו את הזמן לשקול את החשת העניין. 


השילוב של אדישות ורגשנות מעורר רגשי תרעומת אצל אנשים אחרים. יש מי שמטיל ספק אם אתם בכלל מעוניינים בקשר בגלל הקצב המבולבל שלכם. תחליטו מה אתם מעדיפים: להירדם בשמירה או אולי אהבה. לעיתים מומלץ להאט את קצב הסחרור החג בתוך ראשכם.


בהרגשה האישית קיים שיפור. יש מי שרומז לכם על הצורך לפעול עכשיו מבלי לדחות למחר. היקום פותח בפניכם אפשרויות רגשיות חדשות. התחום החברתי מאיר לכם פנים וגם רומן של ממש עשוי להתפתח, אם תגלו נכונות להיפתח לאתגר ולהשקיע משהו מעצמכם.


אתם צריכים להתעלם ממשקעים אישיים בעבר, ולהתרכז אך ורק במה שטוב עבורכם בהווה. קיימות תנודות אנרגטיות שמחברות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים  מאנרגיה קוסמית שובבה המכניסה אל חייכם רוח חדשה. 


אתם נהנים ממצב רוח מצוין. כל זאת בעקבות הרגשה פנימית של התחדשות ורעננות. קיבלתם החלטות והתחייבויות, ולמרות הקשיים אתם נחושים בדעתכם ללכת הפעם עד הסוף. מה שהיה עבר ונגמר, ועכשיו אתם מוכנים להתחיל בדרך חדשה ובאיכות חיים בלתי מתפשרת. באמת הגיע הזמן.


אל תתרגשו מקטעים הקשורים בטיפוסים מרגיזים שיבואו אליכם בטענות. יש להתייחס בקלילות למצבים הפכפכים, ייתכן שדווקא בהם מצפה לכם המזל הטוב. יש לקפוץ על עגלת ההזדמנויות ללא חשש. העזו לחשוב שתצליחו להגשים משאלת לב כנגד כל הסיכויים, וזה יגיע.


אתם משתחררים מהלחץ ומרגישים חופשיים ובעלי יכולת להתמודד טוב יותר עם הבעיות השונות. העומס בעבודה צפוי לרדת והאווירה משתפרת. חוסר אמון באנשים סביבכם וחוסר אמונה שהמצב יכול להיות הרבה יותר טוב, חוסם את הזרימה הטבעית של האנרגיה שאמורה להביא אליכם הצעות חיוביות בשפע. 


בימים אלה יצוצו מצבים שיוכיחו לכם שהמצב לא ממש משביע רצון ויש צורך דחוף לנקוט בכמה שינויים. אל תדחו למחר את מה שניתן לעשות ממש עכשיו. לכו עם הלב על פי הדחף הפנימי ולא באימפולסיביות שטחית.


תקופה שקטה שדווקא מתאימה לכם בזמן הנוכחי. תתכן תופעה המחוללת תנודות אנרגטיות ממוזלות. בימים אלה צפויים להתרחש שינויים במספר תחומים. תצאו מנצחים מכול סיטואציה. יש אפשרות לקידום בעסקים. זהו פרק זמן מתאים לחתימה על עסקה או חוזה. 


אתם מרגישים שאתם מהווים אטרקציה במקום העבודה שלכם. הכוח שניתן לכם עלול להפוך חיסרון. חשוב שתבהירו את עמדתכם בנוגע למה שקורה בשטח. פרויקט חדש בדרך. בכל מקרה, על מנת לא ליפול למלכודות ולהצטער מאוחר יותר- היעזרו ביועץ המכיר את דרך הפעולה שלכם.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש