כיצד לבחור מכונת כביסה חדשה

מאת: ● 13/12/2016 10:11 ● ערב ערב 2788
קנייתה של מכונת כביסה חדשה ללא ספק מחייבת בדיקה מעמיקה ויסודית, בעיקר כדי שתוודאו שאתם רוכשים מוצר שמתאים לצרכים האישיים שלכם, וכזה שיהיה נוח וחסכוני. רגע לפני שאתם יוצאים לבחור מכונה חדשה, הנה מדריך קנייה מקוצר שיעשה לך קצת סדר בבלגן.
כיצד לבחור מכונת כביסה חדשה

 

פתח קדמי או אחורי?

 

השאלה הראשונה והבסיסית מכולן היא שאלת מיקום הפתח, וכדי להשיב עליה כדאי שתבדקו את הפינה המיועדת למכונת הכביסה שלכם. אם השטח צר ייתכן שעדיף לכם לרכוש מכונה עם פתח עליון שתאפשר לכם לתפעל אותה בקלות רבה יותר. מכונות כביסה עם פתח קדמי מועדפות על ידי צרכנים רבים משום שהן קיימות במגוון רחב מאוד של דגמים ועליהן אפשר להניח מייבש כביסה או ארונית לציוד. מכונות כביסה עם פתח קדמי גם מתאימות לקיבולת של עד 10 ק"ג, בעוד מכונות עם פתח עליון מתאימות ל-5 ק"ג לכל היותר.

 

קנייה נכונה לצרכים שלכם

 

נסו לתכנן בצורה נכונה את צרכי הכביסה שלכם וקחו בחשבון את היקפי הכביסה שאתם מייצרים מדי שבוע. בדירת רווקים ככל הנראה תפעל המכונה בתדירות נמוכה הרבה יותר מאשר בבית שבו מתגוררת משפחה עם ילדים, וגם נפח המכונה יהיה קטן יותר. קחו בחשבון גם את תכניות ההפעלה השונות, כאשר ישנן מכונות מתוחכמות עם תכניות שונות, אבל אם אין לכם צורך בכך, ייתכן שתוכלו לחסוך בעלויות ולהסתפק במכונת כביסה פשוטה יותר.

 

תפעול נוח

 

מכונה עם צג דיגיטלי תאפשר לכם לשלוט בנוחות רבה יותר בתכניות השונות, לזהות מבעוד מועד את מספר הסיבובים בסחיטה ואת הטמפרטורה שבה תתבצע הכביסה. ישנן גם מכונות שבהן התכניות יוצגו בעברית, מה שללא ספק יקל משמעותית על ישראלים רבים. ודאו מראש שהמכונה נוחה, שהכפתורים שלה נוחים לאחיזה ושאתם יודעים לתפעל אותה (או לכל הפחות, שחוברת ההדרכה ברורה ונהירה).

 

חיסכון ואחריות

 

סביר להניח שתעדיפו מכונה חסכונית יחסית, שתדרוש פחות אנרגיה ומים. הדרך הטובה ביותר לדעת האם המכונה שלכם עונה על הצורך היא לבחון את התוויות המוצמדת עליה ולבדוק איזו אות מופיעה – A היא האות שמייצגת מכונה חסכונית ביותר, ואילו G מייצגת זו שאיננה חסכונית כלל. בקישור הבא מאמר של משרד התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים בנושא חיסכון אנרגיה של מכונות כביבסה. מכונה עם תכונות מיוחדות שמתאימות לחצי כמות או שמתאימות עצמן למשקל הכביסה היא כמובן מכונה יעילה מאוד. בדקו באותה ההזדמנות גם את האחריות שלכם, את סוגי התקלות האפשריים ואת משך זמן האחריות, כדי שתהיו בטוחים שיהיה לכם כיסוי בכל צרה שהיא.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש