ללמוד אנגלית בלי להתבייש

מאת: Traffic Effect ● צילום: Traffic Effect ● 13/12/2016 13:03 ● ערב ערב 2788
אנגלית - איך אפשר היום להסתדר בלעדיה? ● היא נמצאת בכל מקום - בחו״ל, בארץ, בטלוויזיה, בספרים, בעיתונים, בטלפונים בין אנשים. אין ספק כי כדי להסתדר וגם כדי להתקדם מי שיודע את השפה האנגלית על בוריה מקבל יתרון בולט וחזק על פני אנשים אחרים בין אם זה בהיבט של לנהל שיחה קולחת עם אנשים בכל מקום, בין אם זה בהיבט של להתמצא במקומות שונים בעולם שהם לא ישראל ובין אם כדי לקרוא תכנים ברשת האינטרנט, למלא טפסים באנגלית לכל מיני צרכים, לקרוא תפריטים במסעדות בחול ועוד…
ללמוד אנגלית בלי להתבייש
אנגלית - איך אפשר היום להסתדר בלעדיה?

היא נמצאת בכל מקום - בחו״ל, בארץ, בטלוויזיה, בספרים, בעיתונים, בטלפונים בין אנשים. אין ספק כי כדי להסתדר וגם כדי להתקדם מי שיודע את השפה האנגלית על בוריה מקבל יתרון בולט וחזק על פני אנשים אחרים בין אם זה בהיבט של לנהל שיחה קולחת עם אנשים בכל מקום, בין אם זה בהיבט של להתמצא במקומות שונים בעולם שהם לא ישראל ובין אם כדי לקרוא תכנים ברשת האינטרנט, למלא טפסים באנגלית לכל מיני צרכים, לקרוא תפריטים במסעדות בחול ועוד…

אז כן, המון אנשים בכל הגילאים מנסים ללמוד את השפה האנגלית ברמה טובה, הן בכדי שיוכל לסלול לעצמם קריירה מקצועית והן בכדי שיוכלו לבצע את כל אותן פעולות שתיארנו לעיל.

מי שחווה סוג של קושי בשיפור השפה הם דווקא האנשים היותר מבוגרים שחשים סוג של בושה לשבת בקבוצה בכתה וללמוד אנגלית. אותם אנשים חשים רצון עז ללמוד את השפה כדי שיוכלו לנהל שיחה בחול, להתמצא בשדות תעופה ובמסעדות, לקרוא תכנים באנגלית ועוד.

היום יש קורסים לאנגלית בקבוצות או באופן פרטי במגוון של מתכונות שיכולות בהחלט להתאים גם לאנשים שפחות מתאים להם לשבת בכתה וללמוד אנגלית מסיבות כאלה ואחרות.

 

אז יש כל מיני דרכים ושיטות ללמוד אנגלית גם לא במתכונת של קבוצה והנה רק כמה מהן…

 

  • צפו בסרטים, תכנים וסדרות באנגלית- נסו לצפות בתכנים בשפה עם תרגום בעברית או באנגלית תלוי ברמת האנגלית שלכם. מומלץ לצפות בתכנים עשירים כמו נשיונל ג’יאוגרפיק, חדשות בי בי סי או סי אן אן שנחשבים לתכנים ברמה גבוהה בהם השפה המדובר קולחת ורהוטה.
  • מגיזנים מיוחדים של הג’רוזלם פוסט- דרך מצוינת לשפר את השפה היא באמצעות קריאת מגזינים של הג’רוזלם פוסט שמספקים מאמרים באנגלית במגוון נושאים על פי רמת הקושי שלכם.
  • מורה פרטי/שיחת טלפון- היום ניתן לבחור במורה פרטי שמגיע עד אליכם הביתה וללמוד אנגלית בקצב שלכם. ניתן גם ללמוד את השפה בדרך לעבודה כשאתם ברכב או סתם בשעות הפנאי באמצעות שיחת טלפון.
  • אפליקציות וסרטונים - דרך נפלאה ללמוד אנגלית היא באמצעות הורדת אפליקציות המלמדות את השפה שלב אחר שלב, יש המון כאלה ורק צריך לברר איזו מהן הכי תואמת את הצרכים שלכם. גם ביוטיוב אפשר ללמוד אנגלית בצורה נעימה וידידותית.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש