פולין פור יו - טרבל ניישן

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 14/12/2016 12:16 ● ערב ערב 2789
לפני שלוש שנים, פתחה דורותה פונט את 'פולין פור יו' והחלה להוציא קבוצות ובודדים לטיולים בפולין, וטיולים אלה הפכו לשם דבר, שכן מה טוב יותר מאשר לטייל לפולין עם מישהי שנולדה וגדלה בפולין, מכירה ואוהבת אותה, ומזה כ- 15 שנה מתגוררת באילת ויודעת מה אילתים אוהבים ואיך להפוך את הטיול שלהם לחוויה מושלמת
פולין פור יו - טרבל ניישן

השנה, הרחיבה 'ריינאיר' את מספר היעדים אליהם היא טסה ישירות משדה התעופה עובדה (אילת) - שתי טיסות שבועיות לברטיסלאבה, שתיים לבודפשט ושתי טיסות שבועיות לליטא, ומשבוע שעבר, החלה גם חברת 'וויזאיר' לטוס ישירות מעובדה (אילת) לוורשה. דורותה מארגנת טיולים לכל היעדים, וזאת לאחר שבדקה אותם, סיירה בהם ומצאה בכל אחד מהם את המיטב והמעניין ביותר, ולשם היא מכוונת את לקוחותיה. הטיסות הזולות והישירות מ(עובדה) אילת הן נוחות ומחירן שווה לכל נפש, וחבל מאד שלא לנצל אותן, ואם תתנו לדורותה לארגן לכם את הטיולים, תזכו לטיול מאורגן למופת במחיר נמוך ביותר ותקבלו הדרכה ממדריכים דוברי עברית שיש ביניהם גם מדריך אילתי אחד.


 
בפולין מגוון רחב של טיולים:  

 

  • טיולי בריאות המשלבים ביקור במכרות המלח ובאתרי ספא לפעילויות פנאי מגוונות כמו רכיבה על סוסים, שיט, קארטינג, רכיבה על מזחלות. 
  • חופשות משפחתיות הכוללות אטרקציות כמו פארקי מים, מתקני שעשועים וביקור בשמורות טבע, אוכל טוב ואתרי סקי. 
  • חופשות הסקי כוללות ביקורים באתרי סקי הפתוחים גם בלילה.
  • בלילות שישי בקרקוב - ביקור ברובע היהודי, תפילת ליל שבת בבית הכנסת וארוחת ליל שבת מסורתית.

בברטיסלאבה, תטיילו ביקבים, תטעמו יינות מקומיים מצוינים, תבקרו במסעדות המתמחות במטעמים מקומיים כמו אווזים צלויים ותיהנו מחיי לילה ערים על הדנובה. בעיר העתיקה תבקרו במסלול היהודי הכולל בית כנסת, מוזיאון יהודי ועוד.
בבודפשט יתקיים סיור בעיר הכולל את השוק הסגור, ולמי שאוהב - אופרה וקונצרטים, מסעדות הונגריות אותנטיות רבות, שיט על הדנובה ועוד.

 


דורותה מתמחה בארגון טיולים לקבוצות של מבוגרים מגיל 60 ומעלה. "לחברי קבוצת המבוגרים מוענק טיפול אישי ומיוחד. לפני הנסיעה, יוצרים קשר עם בני משפחה, לוקחים מהם רשימת תרופות וטלפונים ליצירת קשר עם המשפחה במקרה צורך, במלונות מלמדים את חברי הקבוצה להשתמש במפתח האלקטרוני לפתיחת הדלת ולשליטה על התאורה בחדר, והמדריכים ישנים באותה קומה עם חברי הקבוצה למקרה שמישהו יזדקק לעזרה. בעת הסיורים שוכרים קלנועיות חשמליות שבכל אחת שמונה נוסעים, וחברי הקבוצה מגיעים לכל מקום ללא צורך בהליכה מרובה".

אז למה אתם מחכים? צרו קשר עם 'פולין פור יו- טרוול ניישן' ותנו להם לארגן לכם טיול מושלם.
 


פולין פור יו, כתובת המשרד: מרכז תיירות בנין מס' 1 בחזית, מול קניון 'מול הים'. טלפון ליצירת קשר: 054-4489065, 0546391159. פתוח: א-ה 12:00-21:00, . 


חדשות אילת
 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש