אמור לי מה סוג הקפה שאתה שותה ואומר לך מי אתה

מאת: MajorBoost ● צילום: MajorBoost ● 20/12/2016 09:36 ● ערב ערב 2789
עבור רבים, קפה הוא סם החיים. הוא מה שעוזר לנו להתניע בבוקר - להיות מסוגלים לעבוד, ללמוד או לתפקד כהורים. הוא ממריץ, הוא טעים ולעתים קרובות אנחנו יוצרים טקסים קטנים סביבו: שותים אותו בבוקר מול העיתון, שותים אותו בעבודה בזמן ההפסקה (והמהדרין יוסיפו גם עוגיה), שותים אותו בערב כשאנחנו מסיימים את היום וכן הלאה. לכל אחד מאיתנו את הסיבות שלו לאהוב קפה: כי הוא חם ומחמם את הגוף בימים קרים, כי הוא עוזר לנו להיות יותר נחמדים לאנשים אחרים בשעות הבוקר המוקדמות, כי יש לו אפקט מעורר, כי הוא עושה מצב רוח טוב, והרשימה עוד ארוכה.
אמור לי מה סוג הקפה שאתה שותה ואומר לך מי אתה

אנשים שונים אוהבים לשתות את הקפה שלהם בצורה שונה: יש את מכורי האספרסו, שמחזיקים מכונת נספרסו בבית או מכונה עם קפסולות תואמות נספרסו; יש את אלה ששותים רק קפה שחור; יש מי שלא מוותרים על ההפוך עם הקצף למעלה; ויש את האנשים שבכלל לא אוהבים קפה חם ומעדיפים אייס קפה במקום.

אך האם ידעתם שסוג הקפה שאתם שותים גם יכול להעיד על האישיות שלכם? מתברר שבנושא נעשו סקרים ומחקרים שונים, שמצאו התאמה בין סוג הקפה שאנחנו שונים ובין תכונות מסוימות שמופיעות אצלנו. סקרנים לגלות אם גם אצלכם יש התאמה כזו? המשיכו לקרוא!

 

אנשי האספרסו

 

שותי האספרסו נוטים להיות בעלי כישורי מנהיגות מפותחים. הם עובדים קשה ואת חלקם אף אפשר להגדיר וורקהולים של ממש. הם מתאפיינים בשינויים תכופים במצבי הרוח: רגע אחד הם יכולים להיות עליזים ונחמדים, ובמשנהו להיות קודרים וזועפים. והכי חשוב, הם יודעים לקבל את מה שהם רוצים, אז כדאי שלא תעמדו בדרכם אל מכונת הקפה.

 

אנשי הקפה השחור

 

לוגמי הקפה השחור הם מינימליסטיים ומעדיפים את החיים הפשוטים. הם נוטים להיות ישירים וכנים, טיפוסים של "כל האמת לפרצוף". הם בדרך כלל שקטים, אך נוטים למצבי רוח. בקיצור, אל תעצבנו אותם באמצע הקפה.

 

אנשי הקפה ההפוך

 

לשותי הקפה ההפוך יש מגוון תכונות טובות: הם יצירתיים ובעלי מוטיבציה והם בדרך כלל חברים טובים שדוגלים בפתיחות ובכנות. מצד שני, יש להם קטע עם שליטה והם עשויים להיות אובססיביים לגבי דברים מסוימים. מאפיין נוסף: הם משתעממים מאנשים חסרי דמיון.

 

אנשי הקפה הנמס

 

תנו לאנשים האלה צנצנת או חבילת קפה נמס והם מאושרים – הם לא צריכים מכונות מפונפנות. חובבי הנסקפה נוטים להיות אנשים עליזים, אופטימיים ורגועים. אבל לעתים הם רגועים מדי: יש להם נטייה לדחות משימות ל"מחר-כך".

 

אנשי הקפה על בסיס סויה

 

אולי הם טבעונים או פשוט רגישים ללקטוז, אבל האנשים האלה שותים את הקפה שלהם רק עם חלב סויה. מה זה אומר עליהם? לרוע המזל, דברים לא כל כך טובים: הם נוטים להיות צדקניים, מרוכזים בעצמם ודורשים הרבה תשומת לב. מצד שני, הם מתאפיינים בתשומת לב לפרטים.

 

אנשי האייס-קפה

 

האנשים המוזרים שאוהבים את הקפה שלהם קר ולא חם, מתאפיינים במגוון תכונות מעניינות. הם ינסו כל דבר פעם אחת לפחות, הם נוטים להתחיל טרנדים, והם נחשבים לאמיצים והרפתקנים. בצד הפחות חיובי יש להם נטייה לבצע בחירות לא בריאות.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש