פיצה עגבניה - מרגע שתטעמו - תתמכרו

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 30/12/2016 10:34 ● ערב ערב 2791
פיצה 'עגבניה', שהוקמה בתל אביב בשנת 1999, היא מותג בוטיק ישראלי שאותו ניתן למצוא היום בכ- 30 סניפים בפרישה ארצית. ומי שמכיר את הפיצה האיכותית הזו ממחוזות אחרים, ישמח לגלות ש'עגבניה' נחתה גם באילת.
פיצה עגבניה - מרגע שתטעמו - תתמכרו

צילום: נביו ווסה


הסניף האילתי הוא ממש מסע בזמן לימים שלא היו מגיעים לפיצריה כדי לאכול וללכת, אלא לימים בהם פיצריה היתה מקום שאליו היו מגיעים לבלות זמן איכות באווירה צעירה ונעימה עם חברים או עם המשפחה ונהנים ממאכלים איטלקיים. מקום מהסוג שראינו בסרטים של פעם. 
המסע בזמן מתחיל בעיצוב המדהים. לרגע אתה עומד ומשפשף את עיניך בתימהון ותוהה אם הגעת למקום הנכון. הריצוף עשוי אריחים בדגמים של פעם, על הקירות צילומים של שחקני קולנוע וכדורגל איטלקיים, מכוניות מרוץ ואפילו כרזה של 'אליטליה'. בקדמת החלל הפנימי - שולחן עץ בסגנון עתיק, מעליו נברשת שכאילו נלקחה מנאפולי - שולחן שסביבו יכולה לשבת חבורה, או משפחה גדולה וליהנות מהאווירה של המקום ומהפיצה הנהדרת וסביב - שולחנות עגולים ומרובעים קטנים יותר שאליהם יכולים להסב שניים - ארבעה ואפילו יותר סועדים - והכל מבריק ומזמין, והריחות של השום והבזיליקום מתערבבים בריחות הנישאים מתנור הפיצה העשוי אבן וממלאים את החלל .
מקום זה נותן מענה גם למשפחות, ובשל קרבתו למקומות בילוי רבים- גם לבליינים הרוצים ליהנות מאוכל טוב ואווירה מיוחדת לפני או אחרי בילוי של ערב. אפשר לבחור בין ישיבה בחלל הפנימי המעוצב שבו 40 מקומות ישיבה לבין רחבה שבה 14 מקומות ישיבה בצד שיח הפסיפלורה היפהפה. 

 

 

ומה בתפריט?


הפיצה הדקה והאיכותית של 'עגבניה' עשויה בסגנון איטלקי מחומרים טבעיים טריים בלבד: רוטב עגבניות טרי, גבינת מוצרלה איכותית ומגוון תוספות. גם בימים אלה, כשהרשת התרחבה ל- 30 סניפים בפרישה ארצית, מכינים את הבצק הטרי של הפיצה טרי מדי יום ביומו.
בפיצה 'עגבניה' איכות וטריות הן מילות המפתח: הבצק הטרי, הפריך והדק עשוי מתערובת הקמחים הייחודית של הרשת, גבינת המוצרלה היא האיכותית ביותר (100% חלב ישראל מתוצרת מחלבות 'גד') ורוטב העגבניות הטעים העשוי מעגבניות ולא מרסק שמכינים במיוחד עבור הרשת. גם שמן הזית ממנו עשויים בצק הפיצה והרוטב נמסק במיוחד עבור הרשת - כל אלה מתאחדים לכדי פיצה איכותית וטעימה הנאפית בתנורי האבן לעיני הלקוח. מאפיין נוסף של פיצה 'עגבניה' הוא גודלה של הפיצה. מגש פיצה עגבניה הוא בגודל XL וכך גם הנגזרת של המנה האישית שהינה רבע מגש (2 משולשים - מנה כפולה), דבר המאפשר לסועדים לקבל תמורה גבוהה ביחס למחיר - מה גם שהתוספות הן ללא הגבלה - תוכלו לקבל מגש תוספות ולהוסיף פטריות, זיתים ירוקים, זיתי קלמטה, עגבניות, בצל סגול, פלפל חריף, חציל קלוי, תירס, בטטה, בצל ירוק, בזיליקום, פסטו, אננס ועגבניות מיובשות, וישנן גם תוספות מיוחדות באיכותן כמו מוצרלה/ בולגרית/טונה/גוואקמולי/אנשובי/ גבינת עיזים וארטישוק. ויש גם פיצה כוסמין בריאה וגם פיצה ללא גלוטן.

 


חידוש נוסף שהנהיגה 'פיצה עגבניה' היא פיצה מקמח מלא (כוסמין). הפיצה הבריאה של 'עגבניה' היא פיצה דקה וקריספית העשויה מקמח כוסמין מלא. קמח הכוסמין נחשב לדגן הקדום ביותר ולקמח האיכותי והבריא ביותר מבין הקמחים. הוא דל בגלוטן ועשיר בוויטמינים, חלבון וסיבים תזונתיים, קל לעיכול, מזין ובעל סגולות ריפוי. הכוסמין (Spelt) הינו הדגן הקדום ביותר ונקרא גם "אם החיטה. פיצה מקמח מלא (כוסמין) מציעה את כל האיכויות שבפיצה 'עגבניה', אבל בגרסה בריאה ומזינה יותר.

 


בנוסף לפיצות, ב'עגבניה' תוכלו ליהנות ממבחר מנות פסטה ורביולי מצוינות ברטבים שונים. ביניהם מככבת פסטה ציאלו - פסטו, בזיליקום, עגבניות שרי, שמנת, פטריות, בצל ירוק ופרמזן ועוד. רביולי גבינות, רביולי ריקוטה-פטריות, ריקוטה-תרד ורביולי בטטה ברטבים שונים לבחירה - עגבניות, רוזה ואלפרדו עם עשבי תיבול. ויש גם מבחר סלטים טריים 
המקום מציע פינוקים כמו: שני סוגי מרק, לחם שום, פוקצ'ה,  אדממה, עוגות אישיות, שתיה קלה, יין וארבעה סוגי בירה.

האווירה החמה, השירות הלבבי, המוסיקה השמחה, המטבח הפתוח ותנורי האבן - כל אלה הופכים את 'עגבניה' למקום אינטימי, משפחתי, טעים וריחני, שילוב נהדר של איטלקי - ישראלי.


מיקום:  מרכז תיירות מפלס תחתון.
טלפון: 08-932-77-47.
פתוח: א'-ד' 12:00-02:00, יום חמישי 12:00-04:00, שישי - 11:00 עד שעה לפני כניסת שבת, מוצ"ש - שעה אחרי צאת שבת ועד 02:00. המקום כשר למהדרין שומר שבת.
משלוחים בין 12:00-02:00. 
עד סוף דצמבר 30% הנחה על כל תפריט האוכל בהזמנת משלוח.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש