מטבח לבן

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 30/12/2016 14:51 ● ערב ערב 2790
מטבח לבן בהתאמה אישית ובכל תקציב העומד לרשותכם רצוי שיעשה בחברת מטבחים איכותית אמינה ובעלת ניסיון. חברת מטבחים Tav-Kitchens פגישת יעוץ ללא עלות. כנסו!
מטבח לבן

המטבח הלבן ידוע כמטבח המשדר ניקיון, אסתטיקה, רוגע, מודרניות ואפילו אנרגיה המניעה לפעולה. מאחר ובהירותו דומיננטית הוא עלול להראות חיוור וחסר שיק לכן יש לשדרג את המראה בעיצוב ותכנון מוקפד במטרה להפיק את המרב המראה הייחודי של המטבח הלבן. למעשה המטבח הלבן מציע הרבה יותר אפשרויות עיצוביות ומשחקי צבעים ביחס למטבחים בסגנונות אחרים. אפילו הקלישאה העתיקה שטענה שהמטבח הלבן צובר לכלוך וקשה לאחזקה כבר לא רלוונטית כיום מאחר וקיימים בשוק חומרי ניקוי מגוונים ויעילים שיכולים להבטיח מראה נקי וקל וניקוי.


מטבח לבן - המלצות לתכנון ועיצוב מוקפד


כאשר מתכננים מטבח לבן כדאי לקחת בחשבון מקום לחלון גדול ורחב שיאפשר תאורה טבעית ויוסיף למטבח חמימות, עוצמה נקייה, ידגיש את הצחור והבוהק ויעניק חיות למטבח.
באשר לגופי תאורה מלאכותיים מומלץ לשלב גופי תאורה מודרניים ותאורה שתקרין אור חמים ורך על המטבח. גופי התאורה המוצעים בשוק כיום מאפשרים שדרוג ומראה קלאסי לכל סגנון וקונספט המותאם למראה הכולל של ביתכם.
הריצוף במטבח לבן רצוי שיהיה כהה, רצפת שחמט, מעוינים בגוון חום ולבן או ריצוף בגוון של לבן פנינה, אוף ווייט. זאת במטרה ליצור ניגודיות דרמטית ובכך להדגיש את עוצמת הלובן והזוהר של המטבח.
ניתן לשלב בדלתות המטבח דלתות זכוכית מעניינות בגוונים שונים והדפסים ייחודיים. קיים שפע של רעיונות ודגמים בדלתות זכוכית למטבח, כאשר משלבים אותם במטבח לבן התוצאה מרהיבה מאחר והניטרליות יוצרת מראה דומיננטי ומקורי.
דרך נוספת להכניס צבע וסטייל למטבח הלבן היא דרך חיפוי קיר ססגוני המדגיש את היופי והזוהר של המראה הלבן. רצוי לא ליצור עומס ויזואלי ולהשתמש בחיפוי קיר שאינו דומיננטי יתר על המידה.
ניתן להוסיף ניגודיות באמצעות שימוש בחומר גלם עץ בגוון בהיר או כהה עם מרקם מעניין העץ ישבור את הלובן וישרה אווירה חמימה, עיצובית ומעניינת.
גם הבחירה של משטח העבודה במטבח לבן חשובה וכדאי לשמור על משטח בגוונים בהירים שידברו שפה אחידה עם העיצוב הכולל של המטבח. 
אקססוריז כמו: צנצנות מעניינות, כלי מטבח מעוצבים, מוצרי חשמל מעניינים ופרקטיים, עציצים, פריסה של שטיונים או מפות שולחן עם טקסטורה מעניינת וכל העולה על דמיונכם הפורה והטוב. פריטים אלו מוסיפים למראה הכולל של המטבח הלבן. בחרו אותם בקפידה ואל תעמיסו.
שימו לב, רצוי להשתמש רק בחלק מההמלצות בעת תכנון המטבח הלבן שלכם ולא בכולם יחד באותו המטבח כי עומס של עיצובים יכולים לקיים פעולה הפוכה וליצור מראה של מטבח זול ולא מסוגנן.
מטבח לבן עם חברת Tav-Kitchens מטבחים מעוצבים
חברת Tav-Kitchens מטבחים מעוצבים מבינים כבר מזמן כי המטבח שלכם אינו מיועד רק לבישולים וערבוב טעמים אלא משמש כנקודת מפגש מרכזית של כל בני הבית. מתוך הבנה זו ומתוך הוותק והניסיון הרב שצברנו במשך שני עשורים בענף המטבחים, קיימת בנו היכולת לתכנן ולעצב יחד עמכם מטבח בהתאמה אישית לצרכים הייחודיים שלכם. לנו הידע והאפשרות להגשים לכם מטבח לבן תוך עמידה בתקציב העומד לרשותכם, כך שיתאים לחזון העיצובי שלכם ולעיצוב הכולל הקיים בביתכם. איכות, יעילות, זמינות, שירות, רמת גימור גבוהה, התקנה מוקפדת, עמידה בלוחות זמנים שנקבעו מראש כל אלה ועוד הינם אבן דרך בערכי החברה ומושרשים בכל צוות העובדים שלנו.


אנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ ללא התחיבות, התקשרו עוד היום ל -  Tav-Kitchens מטבחים מעוצבים בטלפון מספר: 08-9164607 או שלחו לנו מייל לכתובת:    tav.kitchens@gmail.com 
דוגמאות של מטבחים מוגמרים קיימים באולם התצוגה המרהיב שלנו בכתובת: רחוב האורגים 27, אזור תעשיה אשדוד.


חדשות אילת