תנו לקלאסי לנצח - פסטיבל 'ישרוטל קלאסיקאמרי' חוזר

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 6/1/2017 21:42 ● מה נשמע 477
בסוף השבוע זה קורה- ארבעה ימים של פסטיבל בינלאומי למוזיקה קלאסית שימלאו את אולמות האירועים של מלון הרואיל ביץ' בעיר ● הנאה צרופה של איכות ותרבות
תנו לקלאסי לנצח - פסטיבל 'ישרוטל קלאסיקאמרי' חוזר
לראשונה - סימפונט רעננה ב’קלאסיקאמרי’ באילת

החל מאתמול יום רביעי ועד למוצאי שבת, יכבשו צלילי המוסיקה הקלאסית את מלון ה'רויאל ביץ'' בעיר כמיטב המסורת במסגרת פסטיבל 'ישרוטל קלאסיקאמרי' היוקרתי, המתקיים במלון זו השנה ה-19 ברציפות. השנה יארח הפסטיבל לראשונה את תזמורת 'סימפונט רעננה'.
קרלו גולדשטיין (איטליה), דודי זבה (ישראל), ירון גוטפריד (ישראל), הקלרינט הוירטואוז אנטון דרסלר (איטליה), הפסנתרנים; אלישע אבס, אסף קליינמן ונדיה ויינטראוב, החצוצרן ערן ראמי, שמוליק אלבז בניצוח ונגינה על מנדולינה ועוד, יהיו בין אורחי פסטיבל 'ישרוטל קלאסיקאמרי' - הפסטיבל הבינלאומי למוזיקה קלאסית באילת, שיארח השנה את תזמורת 'סימפונט רעננה' בביצוע מיטב היצירות של המלחינים והיוצרים הגדולים בכל הזמנים.
תוכנית הפסטיבל מגוונת ומשלבת יצירות קלאסיות של מוצרט, ויוולדי, שוברט, רוסיני, באך, גריג ועוד, לצד יצירות ממיטב הזמר העברי והקלאסיקות הישראליות מכל הזמנים. במהלך ימי הפסטיבל יועלו מופעים שונים, ביניהם: 'דואו נבל וחליל', קונצרט  ''Jewish in G  'סיפור משפחתי' - רסיטל לפסנתר משופן ועד סקריאבין, 'המסגר פינת דה-וינצ'י' – מופע המשלב רוק ואופרה ועוד.
עוד ייקחו חלק בפסטיבל הדיוות של האופרה: הילה בג'יו וקרן הדר, הזמרות דניאלה סקורקה, גוני כנעני, ענת צרני ונופר יעקובי, להקת הסיקסטיז, אנסמבל גלעד אפרת, אוהד שרגאי, הזמרות יסמין רביב, אילה פוספלד ונגנים  אורחים מבי"ס "רימון" ועוד.
תזמורת 'סימפונט רעננה' היא קול ייחודי בעולם המוסיקה הקלאסית. שילוב מנצח של חדשנות עם איכות. הגישה הבלתי אמצעית, הדינאמיות והליברליות האמנותית, הביאו את התזמורת לקהלים צעירים ומגוונים פעם אחר פעם. הצלילים הנפלאים שינוגנו על ידי תזמורת 'סימפונט רעננה' והאמנים הרבים המשתתפים באירועי סוף השבוע, הם הביטוי היפה ביותר להיותה של רשת מלונות 'ישרוטל' מובילה ביזום, תמיכה והפקה של אירועי תרבות ואמנות המעצימים ומעשירים את חווית החופשה של אורחי מלונותיה באילת וברחבי הארץ. התכנית השנה היא העשירה ביותר עד כה בפסטיבל. מנהל מוסיקלי - עומר מ. ולבר, מנצח בית - דוד זבה, מנכ"ל - אורית פוגל שפרן.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש