הדברה בטוחה לבית

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 15/1/2017 12:10 ● ערב ערב 2793
יש כמה וכמה שיטות הדברה בטוחה לבית שאפשר להשתמש בהן, ובכולן העקרונות של בטיחות ובריאות מיושמים בקפידה על ידי צוותים מוסמכים שעברו הן הכשרה מקיפה בהדברה בכלל וקבלת היתרים והסמכות ממשרד הכלכלה ומיחידות הפיקוח של הרשויות, והן השתלמויות בהדברה ירוקה ובשיטותיה השונות
הדברה בטוחה לבית

יש כמה וכמה שיטות הדברה בטוחה לבית שאפשר להשתמש בהן, ובכולן העקרונות של בטיחות ובריאות מיושמים בקפידה על ידי צוותים מוסמכים שעברו הן הכשרה מקיפה בהדברה בכלל וקבלת היתרים והסמכות ממשרד הכלכלה ומיחידות הפיקוח של הרשויות, והן השתלמויות בהדברה ירוקה ובשיטותיה השונות. יש לדעת שיש כמה וכמה שיטות הדברה ירוקה לבית ולכן כדאי להתייעץ עם מדביר מזיקים מקצועי ולהבין במה מדובר ועד כמה זה נכון ויעיל מקרה שלכם של המזיקים שתקפו אצלכם וגרמו לנזק הזה שיש למגר אותו.

 

איך מדבירים בשיטה ירוקה?

 

היום, שומעים הרבה על הדברה ירוקה ובטוחה אז איך באמת מדבירים בשיטה ירוקה? יש חומרים טבעיים מסוימים שמניחים, וכמו כן, יש מכשור אלקטרוני מצוין שגורם להרחקה על ידי הפעלת תדרים שונים ועוד המצאות שמונעות נזק מבני הבית. צריך לבדוק את היקף הבעיה ואופייה ולפי זה יש להניח את החומרים או המכשור הנכון בכל מקום שבו תזדקקו להדברה ירוקה ואקולוגית שאינה מזיקה לכם, לחיות המחמד שלכם וגם לסביבה לטווח זמן כלשהו. יש מכשור שמוכר לנו כמו המדבירים של יתושים שמושכים אותם אליהם, יש מכשור שלוכד אותם ויש באמת כאלה שהתדר שהם מפעילים חזק להם מדי והם לא יתקרבו למקום בשום אופן. יש גם שיטות נוספות של מלכודות שממיתות במקרה שאין בעיה לבעלי הבית עם המתת מזיקים שכזאת.

 

הדברה אורגנית טבעית

 

הטבע יצר כמה מנגנוני הדברה טבעית שבעלי החיים והצמחים משתמשים בהם כדי להגן על עצמם והמדבירים האנושיים מחקים אותם ומשתמשים בהם כדי להדביר מזיקים. כמו שימוש באבקנים או חומרים שמפרישים צמחים ובעלי חיים בעצמם כדי להרחיק מזיקים מהם, וכן זה עובד בלי שיפגע גם בחיות מחמד או באנשים שחיים בסביבה, ובטוח שלא בצמחייה או במי שגר שם. אבל זה בטוח יפגע במזיקים עצמם שלא יכולות לעמוד בזה. במקרים שבהם ינסו להתגבר יצטרכו לחזור על ההדברה בשיטות נוספות ובגלים נוספים עד להכחדת הבעיה עד תומה. שיטה אחרת היא שימוש בחומרים אורגניים ולא כימיים כדי לא לגרום נזק מתמיד לסביבה משום שההדברה חייבת להיות כל עוד נחוץ למי שגר שם להגן על עצמו.

 

הדברה ביולוגית

 

הדברה ביולוגית היא שימוש בכל מה שאפשר שידוע לאדם כדי להרחיק מזיקים, כמו שימוש בחרקים נגד חרקים אחרים או בחתולים נגד עכברים או בזחלים נגד חיידקים וכן הלאה. מה שחשוב לדעת הוא שזה יעיל אמנם אבל לוקח זמן ולא כל שיטה נכונה לכל אחד וזה גם מה שיפה וטבעי בה. יש כאלה שיכולים לחיות עם השינוי במאזן הביולוגי הזה וזה בדיוק מה שנחוץ להם, במיוחד אם הם חיים באזורים כפריים או כאלה שמועדים לפורענות מזיקים כזאת בתדירות גבוהה יותר והם לא רוצים להתערב בטבע יותר מדי. ובכל מקרה, ההתייעצות עם הצוות שמבצע את השיטות האלה תבהיר לכם מהי הדברה בטוחה לבית שלא תחשוף אתכם לסיכונים מיותרים, שתהיה יעילה ותחזיק מעמד לאורך זמן.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש