דגשים חשובים בזמן מעבר דירה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 15/1/2017 12:13 ● ערב ערב 2793
מעבר דירה הינו פרויקט לא קל בכלל ישנם המון דברים שצריכים לזכור ולעשות עוד לפני יום המעבר עצמו. והעצה הטובה ביותר להזמין שירותי הובלת דירה לפחות שבועיים מראש לפני המעבר, לפני שסוגרים עם חברת הובלות צריך לדעת איזה סוג הובלה אנו צריכים לא תמיד יש צורך בהובלה עם משאית גדולה ופועלים רבים לפעמים ניתן להסתפק בהובלות קטנות שמבוצעות על ידי משאית קטנה או טנדר. זה לא משנה איזה סוג הובלה אנו צריכים למעשה היום הגורלי והגדול ביותר במעבר דירה הוא יום המעבר עצמו.
דגשים חשובים בזמן מעבר דירה

 מעבר דירה הינו פרויקט לא קל בכלל ישנם המון דברים שצריכים לזכור ולעשות עוד לפני יום  המעבר עצמו. והעצה הטובה ביותר להזמין שירותי הובלת דירה  לפחות שבועיים מראש לפני המעבר, לפני שסוגרים עם חברת הובלות צריך לדעת איזה סוג הובלה אנו צריכים לא תמיד יש צורך בהובלה עם משאית גדולה ופועלים רבים לפעמים ניתן להסתפק  בהובלות קטנות שמבוצעות על ידי משאית קטנה או טנדר. זה לא משנה איזה סוג הובלה אנו צריכים  למעשה היום הגורלי והגדול ביותר במעבר דירה הוא יום המעבר עצמו. .הבאנו לפניכם כמה עצות מועילות לגבי זמן מעבר הדירה.

 

אריזה

 

כמובן שלא אורזים את הדברים ביום האחרון ויש להתכונן הרבה זמן לפני ולארוז כל דבר כמו שצריך. ישנם כאלו המעדיפים לקבל שירותי אריזה מחברת ההובלות אך אם החלטתם לארוז לבד כדאי מאוד לסמן כל  קרטון ולכתוב עליו מה הוא מכיל בתוכו והפרט החשוב הועיל ביותר ביום המעבר הוא למספר את הקרטונים לפי מיקום החפצים המונחים בתוכו כך תוכלו להגיד למובילים היכן להניח כל קרטון בהתאם לתכולתו וכך סידור החפצים ותכולת הבית יהיה הרבה יותר קל ומהיר.

 

 

לתפוס חניה

 

כאשר גרים באזור המרכז ערים גדולות ידועות בבעיות החניה שלהם לא רק תל אביב סובלת מבעיות חניה גם לערים כמו בת ים וחולון לדוגמה ישנם בעיות חניה גם חברת הובלה בחולון תאמר לכם בשעה שאתם מזמינים אותה לבצע הובלה אם יש חניה באזור הבית לכן מומלץ ביום מעבר הדירה כדאי מאוד לקום מוקדם לתפוס חניה עבור המשאית שאמורה להגיע כך תקלו בהרבה על המובילים וכמובן הפריקה והטעינה תהיה הרבה יותר מהירה כדאי גם לתפוס חניה בדירה החדשה אליה אתם עוברים

 

להכין אוכל ושתיה

 

יום מעבר דירה זהו יום עמוס וכיון שכל הדברים ארוזים ומנחים בקרטונים לא תמיד ניתן להכין אוכל בזמן מעבר דירה וכיון שזהו יום עמוס ומלא אנרגיות יש צורך להחזיר את האנרגיות הללו לגוף כדי שלא תהיו תשושים כבר באמצע היום לכן כדאי ורצוי להכין מראש צידה של אוכל ושתיה ליום מעבר הדירה

 

חפצים אישיים ויקרים

 

חפצים אישים ויקרים מומלץ תמיד לא למסור ביד המובילים אלא לקחת אותם בכוחות עצמכם ברכב הפרטי מתוך כל הבלבול הגדול של יום שכזה כדאי תמיד לשמור על החפצים האישיים והיקרים לכם צמודים אליכם כדי שלא יאבדו.

 

טיפים למובילים

 

ישנם כאלו שיגידו שאין צורך לתת טיפ למובילים ולסבלים כיון שאתם כבר משלמים עבור ההובלה אך למעשה העצה הנכונה היא לתת טיפ למובילים דבר זה יתמרץ אותם לעבוד טוב יותר וכמובן שאם יהיו לכם בקשות מיוחדות הם יותר מישמחו לעשות זאת.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש