מבנים ניידים – דגמים של מבנים חדשים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 19/1/2017 02:41 ● ערב ערב 2793
אם בעבר, בשביל לראות מבנים ניידים, קרוואנים למיניהם, היינו צריכים ללכת לאזורי קמפינג למיניהם או לשכונות של עולים חדשים אשר עדיין לא עברו אל מבני קבע, הרי שכיום אנחנו לא צריכים ללכת רחוק מדי. יש לא מעט מבנים כאלה באזורי בנייה ומסחר במרכזי הערים, יש לא מעט מבנים כאלה גם בשכונות מגורים.
מבנים ניידים – דגמים של מבנים חדשים

מבנים ניידים הפכו להיות אלמנט בולט בסביבה האורבאנית וכן מחוצה לה. ההסבר לכך הוא פשוט, הרבה יותר קל ונכון להקים מבנים כאלה מאשר לבנות מבני קבע מסוגים שונים, עם זה לזמן קצר ועם זה לזמן ארוך. יתרה מזו, דגמים חדשים של מבנים אלו הפכו את השימוש בהם להרבה יותר נוח ומשתלם.

לפני שנציג שורה של חידושים בדגמים החדשים של מבנים ניידים, חשוב להבהיר, השימוש בהם לא מוגבל לצורך מסוים. אנחנו יכולים לראות שמתבצע שימוש נרחב במבנים אלו לצרכים שונים, החל משימוש לצורך מגורים או נופש, דרך שימוש לצורך מסחרי עסקי, ועד אחסון, וצרכים אחרים.

 

אילו חידושים מופיעים בעולם של מבנים ניידים

 

החידוש העיקרי הוא, שמבנים ניידים אינם בנויים עוד אותו דבר כמו בעבר. לא מדובר עוד במבנה זמני מקירות גבס אשר נראה כמו קרוואן פשוט. כיום אנחנו יכולים למצוא מבנים ניידים אשר בנויים בצורות שונות. החל ממבנים רחבים וגדולים, שמשמשים בתור משרדי קבלה ועד מבני עץ שמשמשים לנופש. כמו כן, אנחנו יכולים למצוא בתוך המבנה עצמו, מטבח מאובזר, אמבטיה, סאונה, ג'קוזי, סלון וחדרים נרחבים, פרקטים, ואפילו אפשר למצוא מבנים ניידים עם יותר מקומה אחת, כאלה אשר בנויים משתי קומות, כשלפעמים הקומה השנייה היא גג.

הסיבה שחל שיפור ושינוי בתחום של מבנים זמניים, נובע הן מהעובדה שזה אפשרי, דבר שבעבר כנראה לא היה, אך גם מהסיבה שזו הדרישה בשוק. אם אנחנו מסתכלים למשל, על מבנה נייד שמשמש לנופש, אז אנשים שמגיעים לצימר, לא מחפשים קרוואן פשוט אלא מחפשים בקתת נופש רומנטית ומרשימה, כזו שיש בה את כל הפינוקים מחד וכן את העיצוב המרשים והמיוחד מאידך.

זה נכון גם לגבי משרדי קבלה באתרים שונים בשטח. מדובר על אתרי בנייה, אשר באותו מבנה נייד נהוג לקבל את הלקוחות בשביל לסגור איתם על חוזה רכישה, וכן על מבנים אחרים שם נערכות פגישות עבודה וישיבות שונות. מן הסתם, הרבה יותר מרשים ויותר נוח לעשות אותן כשיושבים במבנה נייד מפואר, מעוצב ומאובזר ולא במבנה שמזכיר את הצריפים שהיו מוקמים בעבר, לפני שהחלו להשתמש במבנה נייד.

חשוב להבהיר, ניתן למצוא דגמים של מבנים ניידים, בגדלים ובעיצובים שונים. החוכמה היא לבחור את המבנה שמתאים גם לתנאי השטח במקום, אך גם לצרכים שלנו, למה שאנחנו מחפשים ולמה שאנחנו רוצים להעביר למי שנכנס לתוך המבנה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש