5 טיפים להשכרת רכב באילת

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 30/1/2017 14:50 ● ערב ערב 2795
השכרת רכב לחופשה הוא דבר נפוץ מאוד בעולם שכן בשדות תעופה וערי נופש רבות ברחבי העולם ניתן להשכיר רכב עם ההגעה לנמל התעופה או בעיר עצמה. השכרת הרכב במהלך החופשה מיועדת בעיקר לאלו מאיתנו שלא אוהבים לנהוג כל הדרך אל החופשה ואוהבים להתפנק עד הסוף עם טיסה מהבית ועד לעיר הנופש, במקרה שלנו טיסה מתל אביב או מחיפה במקום לנסוע כל הדרך עד אילת, דבר שיכול עבור רבים מאיתנו להרוס את החופשה, בעיקר לאור העובדה שצריך לנהוג גם את הדרך חזרה.
5 טיפים להשכרת רכב באילת

השכרת רכב לחופשה הוא דבר נפוץ מאוד בעולם שכן בשדות תעופה וערי נופש רבות ברחבי העולם ניתן להשכיר רכב עם ההגעה לנמל התעופה או בעיר עצמה. השכרת הרכב במהלך החופשה מיועדת בעיקר לאלו מאיתנו שלא אוהבים לנהוג כל הדרך אל החופשה ואוהבים להתפנק עד הסוף עם טיסה מהבית ועד לעיר הנופש, במקרה שלנו טיסה מתל אביב או מחיפה במקום לנסוע כל הדרך עד אילת, דבר שיכול עבור רבים מאיתנו להרוס את החופשה, בעיקר לאור העובדה שצריך לנהוג גם את הדרך חזרה. לכן, פתרון של השכרת רכב ביעד יכול להוות עבור רובנו פתרון אידיאלי במיוחד אם אנו מתכננים להסתובב קצת ולטייל באיזור של אילת, למשל באיזור הערבה וערי אילת, מקומות שההגעה אליהם באמצעות תחבורה ציבורית לא תמיד פשוטה ולעיתים אף אינה אפשרית. לכן החלטנו לרכז עבורכם חמישה טיפים אשר יעזרו לכם להבין מהי הדרך הטובה ביותר עבורכם לשכור רכב ולעשות זאת בצורה חכמה, נבונה ומעל הכל כלכלית.

  1. השוואת מחירים – כמו בכל דבר, גם בהיבט של השכרת רכבים כדאי שנבדוק מחירים ונשווה את ההצעה שקיבלנו בין מספר חברות גדולות כמו לדוגמא אוויס השכרת רכבים.  למשל באילת ישנן מספר חברות אשר מציעות שירותי השכרה ולכן כדאי לכם לבדוק בין כולן היכן תקבלו את העסקה המשתלמת לכם ביותר.
  2. סוג הרכב אותו אתם משכירים – נסו לבדוק בחברה בה בחרתם לגבי מספר סוגי רכבים שונים. דבר ראשון, אולי תוכלו גם כאן לחסוך על ידי השכרת רכב קטן מקטגוריה אקונומית וחסכונית יותר. שנית, אין צורך שתשכירו מיני ואן, שיהיה כאמור יקר יותר, אם אתם מגיעים משפחה של ארבעה נפשות או רק זוג. לכן, מומלץ להתאים את סוג הרכב לצרכים שלכם.
  3. בחרו רכב חסכוני – רכב חסכוני, כזה שצורך פחות דלק ביחס לרכבים אחרים, יעזור לכם להוזיל בעלויות של הרכב מעבר לעלויות ההשכרה. נסו לבדוק אם קיים רכב ידני, אשר צורך פחות דלק מרכב אוטומטי וכך תוכלו לחסוך עוד קצת בהוצאה על הדלק.
  4. האם יש חנייה במלון – מומלץ להתקשר למלון בו הזמנו את החדר לתקופת השהייה שלנו על מנת לוודא שיש להם חנייה מסודרת של רכבים ולא תאלצו להחנות את הרכב ברחוב, דבר שישאיר אתכם חשופים לדו"חות חנייה, או שתאלצו לשלם יותר כסף על חניונים בקרבת המלון.
  5. מבצעים – כחודש לפני החופשה שלכם באילת תתחילו לחפש מבצעים של השכרת רכבים באילת. מידי פעם צצים להם ברחבי האינטרנט והעיתונות מבצעים כאלה ואחרים שיוכלו להוזיל לכם את מחיר ההשכרה.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש