היכונו לפורים עם כפר השעשועים

מאת: איריס קדם ● צילום: ● 16/2/2017 10:36 ● מה נשמע 483
אין כמו חג פורים כדי לצאת מהשגרה לחגיגה של צבע, תחפושות ואביזרים ● גם השנה 'כפר השעשועים' שמחים להעניק לכם מבחר ענק של תחפושות מדליקות לכל גיל ואביזרים נלווים, שיהפכו את החג שלכם להכי שמח ומוצלח
היכונו לפורים עם כפר השעשועים

השנה, בניגוד לשנים קודמות, החליטו ב'כפר השעשועים' להקצות מקום בחנות עצמה לטובת תחפושות פורים והאביזרים הנלווים. כך יהיה נעים יותר ופחות קר. תוכלו להתרשם מהמגוון הענק העומד לרשותכם ולבחור בדיוק מה שמתאים לכם כדי שהחגיגה שלכם תהייה מושלמת. צוות שהוכשר במיוחד, עומד לרשות הקונים עם כל המידע, היצירתיות והסבלנות הנדרשים, בכדי להעניק לכם חווית קניה משתלמת. חשוב לציין כי כבר עכשיו תוכלו למצוא בכפר מגוון עשיר של תחפושות בשלל צבעים, נושאים ומידות, וככל שתקדימו להגיע, תוכלו למצוא את מה שהכי נכון לכם. "אל תחכו לדקה ה-90", מבקשת אלה, זכיינית החנות, "שלא תפספסו. חבל להישאר בחג הכי שמח עם תחושת החמצה".

 

החדשים של 2017


כמו בכל שנה מחכים הילדים בסקרנות רבה לפגוש בתחפושות החדשות שיעשו להם את פורים. גיבורי תרבות שהם פוגשים בטלוויזיה ועל הבימות, וחג פורים מאפשר להם להיות מעודכנים וחגיגיים מתמיד. הטרנדים החדשים לשנת 2017 מגיעים בדמות: טרולי, מטוסי העל, כוח פיג'י, פרוזן וקפטן אמריקה שמגיעים עם מארזים מתאימים וכוחות ההצלה שמגיעים הפעם גם במידות קטנטנות. חלק מהתחפושות מגיעות החל ממידה 4 ואף תחפושות לילדים החל ממידה 6 ועד 18.

 

 

למבוגרים שבחבורה


לנוער השנה יש שלל תחפושות מפחידות: הגמד המסתורי, הלוכד מאי השדים, רופא מאי השדים ועוד מגוון תחפושות שהנוער הכי מתחבר אליהם. כמובן שגם המבוגרים לא נשכחים מאחור. מי שאוהב להפתיע בכל פורים עם תחפושת חדשה ומדליקה (כי ביננו, אנחנו תמיד נשארים ילדים...), עכשיו זה בדיוק הזמן לעשות סיבוב בחנות ולהתארגן לפני המסיבה הקרבה. במחלקת המבוגרים ניתן למצוא תחפושות לזוגות: אחות ורופא, פרעה וקלאופטרה, פלפל ומלח. וליחידים: בובות גדולות, ליצן, מלצרית דיילת ושאר תחפושות נועזות. אפילו ספיידרמן מככב במידות גדולות ומגוון שמלות ותחפושות צנועות יותר. "יש גם מידות גדולות", מדגישה אלה, כך שכל אחד ואחת יכולים למצוא תחפושת. חשוב להקדים בכדי לשריין לכם אחת.

 

המוכר תמיד אופנתי


לצד התחפושות החדשות, ישנן התחפושות המסורתיות, שתמיד יראו יפות: נסיכות, ליצנים, שוטר ואחות, וכמובן קיטי, טינקרבל אלזה הקסומה, צבי הנינג'ה, סינדרלה, שלגיה ובל, איירון מן, הנוקמים, תור, הענק הירוק, קפטן אמריקה, סטאר וורס ועוד.

 

חשוב לדעת


ב'כפר השעשועים' מבקשים  להדגיש, כי כל התחפושות והאביזרים הנלווים הם בעלי תו תקן ותחת אישור משרד הבריאות.
בעניין ה'פיקות' שהילדים כל כך אוהבים לנפץ, מקפידים ב'כפר השעשועים' להביאם באישור משרד התמ"ת, דבר המבטיח מאה אחוז בטיחות ללא סכנות. הורים חייבים לשים לב ולא לרכוש דברים דומים ללא אישור בטיחות, על מנת למנוע אסון מיותר.
מהרו להתחדש לקראת פורים וגשו ל'כפר השעשועים' במרכז 'ביג' אילת, שם החגיגה כבר בעיצומה.


'כפר השעשועים' - מיקום: מרכז 'ביג' אילת.
פתוח: ימים א'-ה' בין השעות:9:00-21:30, ביום שישי בין השעות:9:00-15:00 ובמוצאי שבת בין השעות: 18:30-22:30. טלפון:08-6315468


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש