קולוניה - השמיים הם הגבול לחגיגה שלכם

מאת: מירב לוי דיאמנט ● צילום: או-מד מדיקל ● 16/2/2017 10:39 ● מה נשמע 483
מחפשים מקום לקיים בו אירוע מכל סוג? ● למתחם 'קולוניה' יש את המקום המושלם עבורכם ● מפגש בין שמיים, הרים, ים וצוות מקצועי, שיפיק עבורכם אירוע מושלם באווירה אחרת
קולוניה - השמיים הם הגבול לחגיגה שלכם

צילום: בועז סמוראי

בפינה קסומה הנושקת להרי אילת מצד אחד ומצד שני למפרץ ים סוף, בנקודה הכי דרומית על המפה, ממוקם מתחם 'קולוניה', וכשמו כן הוא- קולוניה קסומה ושונה בנוף האילתי. המתחם שמאגד בתוכו מגוון פעילויות, ביניהן מועדון צלילה ומסעדה איכותית, מציע גם מתחם אירועים, שברגע שתראו אותו תתאהבו בו. זה המפגש הקסום בין ההרים, הים, השמיים והשקט, שיעשו לכם את זה. תוסיפו לאווירה הקסומה צוות מקצועי, שילווה אתכם משלב קבלת ההחלטה ועד לביצוע בשלמות, והרי לכם כל הסיבות הטובות לקיים ממש כאן את האירוע שלכם. החל מאירועים פרטיים (בר מצווה, בת מצווה, חתונה, עד 500 איש בישיבה), ועד לאירועי חברות (הופעות, מסיבות ועוד).
ב'קולוניה' מציעים לכם שני מסלולים: להשכיר את המקום 
ולדאוג בעצמכם לכל השאר, או המסלול שמציע לכם ליווי לאורך כל הדרך. מרגע קבלת ההחלטה על האירוע, דרך בחירת הקייטרינג, הדיג'י, עיצוב, תאורה ועוד, וכל אלו מתוך כמה וכמה חברות ועסקים איתם עובדים ב'קולוניה'.

 


מאחר ו'קולוניה' ממוקמת בריחוק מה מהעיר, כאן אין את מגבלת השעה שתאלץ אתכם להפסיק את המוסיקה. במקום הכי קרוב לגבול מצריים, השמיים הם הגבול לחגיגה שלכם, והאורחים יכולים ליהנות עמוק אל תוך הלילה. דואגים לחנייה? ל'קולוניה' מיניבוס עם 18 מקומות ישיבה וטוקטוק, שיגיעו עד אליכם בחנייה, ויאספו אתכם בדרך לאירוע. אתם בעיר ואין  לכם איך להגיע? גם לזה ידאגו לכם ב'קולוניה' עם המיניבוס, ללא תוספת עלות.
אירוע יום או אירוע לילה, ב'קולוניה' הכל אפשרי. צוות ענק ומקצועי עומד לרשותכם וידאג שאת האירוע שלכם לא ישכחו במהרה. רוג'ר מור, מנהל המתחם, יחד עם הדר אוסלנדר, אשת השיווק ומפיקת האירועים והבעלים דוד מאור ואריאל אוסלנדר ידאגו להגשים לכם כל משאלת לב, אחרי הכל מדובר באירוע של פעם בחיים. גם אם האירוע שלכם אינו רב משתתפים –אל דאגה ב'קולוניה' יתאימו לכם את המתחם הנכון לכמות המוזמנים. 


לפרטים: 08-9334993 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש