זודיאק

מאת: רחל ארז ● צילום: או-מד מדיקל ● 21/2/2017 12:00 ● מה נשמע 484
תחזית לתאריכים שבין ה - 23-30 לפברואר 2017
זודיאק
תחזית לתאריכים שבין ה - 23-30 לפברואר 2017

 

טלה


הקלף המייצג את המוטיב האנרגטי השולט בטלאים בימים אלה הוא קלף שמונת המטות המדבר על פעולות מהירות וזורמות. בכלל זה אתם בחינניות עניינית שולים פנינים מכל בוץ ומשיגים כל מה שאתם רוצים. הקסם שלכם שובה לב ולא ניתן לסרב לכם . 


 

שור


השוורים עפ"י הקלף המושט לעברם מביטים לעבר העתיד ומצפים שמשהו יתרחש מעצמו. בשני המטות בטארות ניתן לדעת כי השור מתכנן לבצע שינוי בתחום העבודה אלא שהאינטואיציה הטבעית שבו מורה לו להמתין. בקרוב מאוד כל הדרכים תפתחנה מבטיח הזודיאק.


 

תאומים


בימים אלה התאומים במנוחה ושומרים על הקיים וזהו המסר החשוב שקלף ארבע מטבעות מייצג. אכן מוטב לבחור בשמירת האנרגיה וריכוז הקיים מאשר התפזרות ומאמץ שיתבררו כמיותרים. התבצרות יכולה להגן אך גם לצמצם.


 

סרטן


הצד הנוקשה שבסרטן מייצג קלף הקיסר שבא להזכיר לכם מקומות אשר אינכם חייבים להגיע אליהם רק משום שאתם מגיבים לאדם סביבכם. השילו את השריון הסרטני והשתמשו בעצמה השקטה והחיננית הקיימת בכם. סוד הקסם בסרטן הוא נאמנות לטבע הבסיסי האותנטי שבו. חיזרו לציר הכוח.  


 

אריה


השמש היא שליטת המזל אך הקלף המייצג את מצב האריות השבוע הוא דווקא הירח כך שמומלצת מנוחה וזהירות. הרגישות הבריאותית בשיאה לכן כל פעילות מיותרת בימים אלה עדיף לדחות. אתם שאוהבים במה בוחרים בימים אלה מסתור ושלווה כי כך תחלימו במהרה.


 

בתולה


מלך הגביעים בא ללמד את הבתולות רגישות נוסטלגית וחיבור לאזורים בלב אשר אינם באים לידי ביטוי מזה זמן רב. כל הצד הקשוח שבכם ניגר לתוך ראיה מלאת חמלה חסד ואהבה. שבוע ממיס רגשית ומענג מבטיחים הקלפים . 



מאזניים


לחיים!! הרמוניה ודואליות מירבית כשל שני משיקי כוסות מבטיח קלף שני הגביעים למאזניים. ככפפה ליד מתלבש בן המזל על כל מצב שבו נדרש הוא להגיע להסכמים מכל סוג. הרוחניות וגמישות המחשבה יובילו את עיקר העשיה. השגת יעדים מלווה בתחושת כיבוש והשלמה עם ההשגה.


 

עקרב


תשע חרבות למלכת הגביעים מציעים הטארות לעקרב. צאו ממצב טבעי של מחשבות רגשיות למחשבות שכליות .החרבות מסייעות לחתוך מצב שיתכן שהגיע לעיסה רגשית בלתי נסבלת עבורכם. שנו את הרגלי החשיבה ופגשו את ההתמודדות המכרסמת בכם במבט קר ונטרלי.


 

קשת


אס הוא כמעט תמיד קלף מנצח וכשהוא בא כ"אס מטבעות "הוא מגיש לנו בהדר רב כל סוג של קבלת שי. בדיוק בהעדר של כמיהה בלב לדבר מה הקלף מלמד שנפתח חלון מלווה במזל ומוגשת לנו אנרגיה של הגשמת משאלות. בימים אלה הטארות מלמדות על זכיות מכל סוג.


 

גדי


להגיש לגדיים את קלף התלוי זה כמו ללמד את בני מזל זה לא לנוע לעברו של איש אלא לאפשר לכל פונה לאמץ את שפתכם. משמע הדבר כי אתם זקוקים לזמן ואינכם מוכנים להזדרז בקבלת החלטות משום סוג . התלוי אף מציע לזהות התמכרות ותלות במערכות יחסים המגבילה את תנועתכם.


 

דלי


הנחיה מוצעת מקלף שתי החרבות לעצור ולדחות כל פעולה הרת גורל לבני מזל דלי. הטארות מלמדים שעליכם ליצור סביבה מרוחקת ככל שניתן מבלי לקחת זמן למחשבה אלא רק להיעדר מחיי השגרה והיומיום .ולאלו שהתרחקו כבר קיימת אזהרה לבל תשכחו היכן הותרתם את המפתח למנעול שהשתמשתם בו. 


 

דגים


נסיך המטות מגיש לאביר הגביעים הזדמנות פז לצאת מאפרוריות להרפתקה מרתקת מלאה בחופש מחשבה ועשיה ובכלל זה תתכן נסיעה מעניינת ויוצאת דופן או מסע לימודי מאתגר. שינוי במראה אפשרי אף הוא . למעשה המינחה העיקרית המוגשת לבן מזל דגים היא אנרגית התנועה והחופש הבמה ואור הזרקורים. חופש וחופשיות בכל התחומים.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש