חוות הגמלים - חוויה שאסור להחמיץ

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 21/2/2017 15:58 ● ערב ערב 2799
חוות הגמלים הוקמה בנחל שלמה באילת בשנת 1987, ומזה 30 שנה פוקדים את פינת החמד המדברית הזו אילתים, תיירים ואורחים ממרכז הארץ ומהעולם כדי לחוות וליהנות ממבחר אטרקציות מדבריות לכל המשפחה: טיולי כרכרות חמורים, טיולי גמלים, בילוי בפארק החבלים - הגדול מסוגו בארץ, ביקור בפינת החי או מנוחה בחווה - משקה קר או חם ונוף מדברי שלא נגמר
חוות הגמלים - חוויה שאסור להחמיץ

בחווה מצפה לכם מגוון גדול של פעילויות:

 

ספארי גמלים - טיולים לכל המשפחה!

 


דמיינו שקט מופלא, אוויר צלול ונוף פנוראמי פרוש לפניכם עד קצה האופק ואתם רכובים על גבה של נאקה (אשת הגמל), מתקדמים עם צעדיה הרכים, כמעט חרישיים, בשיירה שעוברת בין ואדיות ומטפסת במעלה ההרים. חוויה? הרבה יותר מזה! 

 

כרכרות החמורים -  טיולי כרכרות בשמורת הרי אילת!

 


טיולי כרכרות בנהיגה עצמית בשמורת אילת, כשאתם ישובים בכרכרות נוחות ומרווחות רתומות לאתונות לבנות ומאולפות. הטיולים כוללים אירוח מדברי קל בשטח. הטיולים יוצאים מהחווה בשעות קבועות וחשוב להזמין מקום מראש. 

 

פארק החבלים 'אתגר במדבר'- אקשן בגבהים שאתם לא מכירים!

 


פארק החבלים של חוות הגמלים אילת מזמין אתכם לבילוי משפחתי יחיד מסוגו בארץ שכולו הרפתקת גבהים מעוררת אדרנלין. כ- 700 מטר של מסלולי אקשן ב- 3 רמות קושי: נדנדות, אומגות, רשתות טיפוס, מעברי אתגר תלויים, גשרי חבלים ואפילו אופניים על חבלים.
מקבוצות ילדים ועד יחידות מובחרות- כולם יכולים, כולם נהנים (וכולם לא תמיד גיבורים). פה לא צריך כוח או ניסיון, רק המון רצון להשתחרר, להיענות לאתגר ו... ליהנות מעוצמת חוויה בין מדבר לשמיים. עולים, משתלשלים, זוחלים, מטלטלים, נתלים, מבלים - והכל על חבלים. אז למה אתם מחכים?! פארק החבלים הוקם בידע וברמה אירופאית. הכניסה אליו באבזור גלישה וטיפוס בטיחותי ומקצועי ומותנית בהדרכה מקיפה המבוצעת על ידי צוות ההדרכה המנוסה שלנו.

 

חדש בחווה! רייזרים בחווה – רכבי שטח בנהיגה עצמית.

 


חוויה עוצרת נשימה, לחובבי האדרנלין והאקסטרים.
רכיבה בין המצוקים והוואדיות של שמורת הרי אילת - בנהיגה עצמית ובליווי מדריך.
מסלולים באורך חצי שעה ושעה באזורי המדבר המרתקים - נחל שלמה, נחל רחבעם ויהושפט! נהיגה עצמית מגיל 21+ בהצגת רישיון נהיגה. הנחה לתושבי אילת.

 

ימי הולדת לילדים בכל הגילאים ואירועים אחרים חוגגים ב'חוות הגמלים'


לאחרונה הפכה החווה לאתר מבוקש לחגיגות ימי הולדת לילדים. אם גם אתם מחפשים מקום 'אחר' ומיוחד לחגוג לילדים שלכם יום הולדת בל ישכח - אין כמו יום הולדת ב'חוות הגמלים'. אילתים רבים כבר אימצו את הרעיון, וילדיהם זכו ליום הולדת מהאגדות. 

אבל לא רק ימי הולדת. בחווה, מגוון פעילויות לקבוצות ולמשפחות -  ימי גיבוש וכיף, ערבי שירה ומוזיקה ועוד. כל אירוע ואירוע מתוכננים ונתפרים בקפידה, בהתאמה מלאה לכל רעיון, מטרה או דמיון. עם למעלה מ- 20 שנות ניסיון, צוותי ההפקה והתפעול של החווה מעמידים לרשותכם את מרב הידע והצע הפעילויות שיהפכו גם את האירוע שלכם לחוויה בלתי נשכחת.

מתי פתוח? החווה פעילה בכל ימות השנה - פרט ליום ראשון. בשעות הפעילות של טיולי הגמלים, כרכרות החמורים ופארק החבלים חשוב להתעדכן מראש ולהזמין מקום. 

איך מגיעים? נוסעים בכביש אילת - טאבה, עד הפניה לנחל שלמה (כ- 10 דקות נסיעה ממרכז העיר אילת). בנחל שלמה נוסעים בעקבות השילוט כ- 1,700 מטר עד לחנייה.


לפרטים ומידע נוסף צרו אתנו קשר בטלפון: 08-6370022. 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש