אינסטלטור 24 שעות גם בחול גם בשבתות

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 22/2/2017 14:49 ● ערב ערב 2798
כמו רוב בני האדם, גם אינסטלטורים היו מעדיפים לעבוד רק בין 9 ל-4 (ואולי אפילו קצת פחות...), אבל מצד שני כל אינסטלטור יודע בדיוק עד כמה השירותים שלו קריטיים, ואם בבית מסוים התפוצץ צינור מים ב-12 בלילה או שהביוב עלה על גדותיו בשבת – אף אחד לא רוצה לחכות לפתרון עד הבוקר או עד ליום ראשון.
אינסטלטור 24 שעות גם בחול גם בשבתות

בהתאם עבור אינסטלטור 24 שעות הוא לא סתם ביטוי אלא מחויבות אמיתית, ואנשי המקצוע האיכותיים מספקים את כל השירותים שלהם גם ביום וגם בלילה, גם בימי חול וגם בשבתות.

 

זמינות מלאה ואמינות גבוהה

 

ישנם לא מעט אינסטלטורים שמבטיחים עבודה 24/7, אבל ברגע האמת אי אפשר להשיג אותם. בהתאם כדאי מאוד לשמור מראש מספר טלפון של אינסטלטור שלא רק מבטיח להגיע בכל זמן אלא גם מקיים את ההבטחה, ולמעשה כדאי להצטייד בכמה מספרי טלפון של כמה אינסטלטורים כאלה שכן אנשי מקצוע איכותיים באמת הם מאוד מבוקשים ולא תמיד הם יכולים להיות זמינים עבורכם שכן הם בדיוק עסוקים בפרויקט אחר.

בכל מקרה, אסור להתפשר על רמת האמינות של אינסטלטור 24 שעות – הן מבחינת הגעה בזמן שעליו התחייב, והן מבחינת איכות הביצוע ובפרט יש לוודא שמדובר באיש מקצוע שלא ממציא תקלות שלא קרו באמת כדי לבצע תיקונים שלא באמת צריך.

אילו תיקונים מבצע אינסטלטור 24 שעות?

אינסטלטור שעובד 24 שעות גם בימי חול וגם בשבתות מציע מגוון רחב של שירותים ותיקונים דחופים. ביניהם: פתיחת סתימת ביוב, תיקוני צנרת, שאיבת ביוב, החלפת משאבות טבולות ועוד ועוד.

 

ציוד משוכלל, יכולות גבוהות

 

בנוסף לזמינות המלאה ולאמינות הגבוהה, אינסטלטור 24 שעות זקוק באופן טבעי גם לציוד מתקדם, שכן השכלולים הטכנולוגיים הגיעו גם אל עולם האינסטלציה ושיפרו אותו עד מאוד.

דוגמה אחת היא רובוט שיודע לפתוח סתימות בביוב,  ובפרט במצבים קשים במיוחד שבהם הסתימה נגרמה בגלל בטון, חומרי בניין, חדירת שורשים מסיבית, עיוותים קשים בצינורות ועוד מקרים מורכבים במיוחד.

דוגנה נוספת לציוד של אינסטלטורים 24/7 היא מצלמה תרמית מתקדמת שמזהה במדויק את המקור של כל פיצוץ בצנרת ובעצם כל בעיה שהיא בצינורות המים או הביוב, ובכך מאפשרת תיקון מהיר ויעיל  (מה שמהווה יתרון במיוחד בשעות מאוחרות או בשבתות, כשכולם רוצים לחזור לשגרה הנעימה כמה שיותר מהר).

כמובן שאי אפשר להסתפק בציוד משוכלל – צריך גם לדעת להפעיל אותו באופן מושכל, וזהו מרכיב נוסף בנוסחה המנצחת של אינסטלטור 24 שעות מוצלח במיוחד.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש