נואמים צעירים בתחרות המחוזית

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 1/3/2017 11:02 ● מה נשמע 485
כחלק מביסוס תרבות הרטוריקה, אותה מקדמים אגף החינוך ומרכז פסג"ה, משתתפים תלמידי אילת, זו השנה החמישית, בתחרות הארצית "הנואם הצעיר" שמקדם מועדון 'רוטרי' הארצי
נואמים צעירים  בתחרות המחוזית

קודמות לתחרות הארצית, תחרות עירונית בה משתתפים תלמידי כיתות ה'-ו', והשנה לראשונה השתתפו גם תלמידי כיתות ח' בתחרות מחוזית. ארבעה תלמידי אילת, שזכו במקומות הראשונים מתוך 17 תלמידים שהשתתפו בתחרות העירונית, ייצגו את אילת בתחרות המחוזית שתתקיים ביום חמישי הקרוב (2.3) בקריית גת: במקום הראשון בבתי הספר היסודיים, שילת לנקרי מבית ספר "ימין הרצוג", שנאמה על שילוב תלמידים עם צרכים מיוחדים בכיתות כלליות – בעיה או פתרון. במקום השני, עמית פסו מבית ספר "גלים", שנאמה על תרומת איברים – הצלת חיים מול כבוד המת. במקום השלישי, ליאל בן דוד מבית ספר "היובל",  שנאמה גם היא על שילוב תלמידים עם צרכים מיוחדים בכיתות כלליות – בעיה או פתרון. מבתי הספר התיכוניים זכה במקום הראשון איליי בניטה מבית ספר התיכון 'בגין', שנאם על ספורט כדרך חיים, וייצג את אילת בשנה שעברה בתחרות הארצית וזכה במקום השלישי. במקום השני זכתה נועה פונו מבית ספר התיכון 'בגין', שנאמה גם היא על ספורט כדרך חיים. 


תכנית "הנואם הצעיר" הינה תכנית לעידוד וקידום אמנות השכנוע באמצעות השפה, שמטרתה לקרב את הנוער אל אומנות הנאום, תוך צמיחה והעצמה אישית וחברתית לקראת חברה טובה יותר. את התכנית מנחה ומלווה מראשיתו, אור חביב, מנהל האב אילת – המרכז לפיתוח יזמות והיא כוללת עשרה מפגשי ההדרכה המתקיימים במרכז פסג"ה אילת, במסגרתה זוכים התלמידים לקבל כלים מקצועיים שיסייעו להם בתחרות עצמה וישמשו אותם גם בהמשך החיים. 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש