מפתח העיר בצילום ויצירה

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 15/3/2017 10:00 ● מה נשמע 487
תמונה של מפרץ אילת שצילם הצלם האילתי, יהודה בן יתח (י. צילומים), הוענקה במעמד טקס הנפת דגל הדיו באום רשרש לראש הממשלה ולשר האוצר ● הצלם שמפתח העיר הונח על רקע התמונה שצילם, הודה השבוע: "אני מצלם שנים, אבל הפעם באמת שהתרגשתי"
מפתח העיר בצילום ויצירה
מפתח העיר על רקע התמונה

צילום: מורי חן ויהודה בן יתח י.צילומים

לא בכל יום נבחרת התמונה שלך על ידי פרנסי העיר, להינתן כמתנה לראש הממשלה, בנימין נתניהו ולשר האוצר, כחלון, במעמד טקס יום אילת באום רש רש. אחרי שנים שהוא עם העין מאחורי העדשה, זכה הפעם יהודה בן יתח, בן אילת שנולד וגדל בעיר, שתמונתו הייתה זו עליה הונח מפתח העיר אילת והיא הוענקה לשני האח"מים שהגיעו לטקס. תמונת מפרץ אילת שצולמה בליל ירח מלא, נבחרה לשמש כרקע ליצירה של צעירי 'בית סוזאן' בעיר, שיצרו את מפתח העיר שהורכב מ- 95 צדפים ואבני אילת.

אילת גאה. י. בן יתח

יהודה בן יתח שצילם במרוצת השנים מאות אירועים בעיר ומחוצה לה הודה השבוע כי הפעם התרגש במיוחד. "זו גאווה ואני יכול רק להודות לעיריית אילת על שבחרה בצילום שלי ובכלל בחרה לפרגן לאמן אילתי במעמד שכזה. אני מקווה שנמשיך לראות את אילת בעיניים יפות ובצורה הכי יפה, כי יש לנו באמת עיר יפה. אני מקווה שזו ראשיתה של מסורת לפיה ראשי המדינה ושריה יקבלו תמונות של אילת היפה, שיעטרו את לשכותיהם. יש לנו עיר יפה ויש לנו בהחלט על מה להתגאות".


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש