יאללה קרמבו!

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 15/3/2017 10:07 ● מה נשמע 487
השבוע חגגו פעילי סניף אילת של תנועת הנוער לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים 'כנפיים של קרמבו', את מסדר הכנפיים המסורתי של התנועה ● המסדר הראשון מאז נפתחה התנועה בעיר, הנערך בציון השלמת מערך 'מורשת' בו נלמדים ששת הערכים התנועתיים: אני אוהב, אני חבר, אני שייך, אני ישראלי, אני יכול, ואני מוביל
יאללה קרמבו!

מסדר הכנפיים' הוא אירוע השיא השנתי של תנועת 'כנפיים של קרמבו', בו פעילי הסניף מקבלים את סמל החזון התנועתי, והוא היה מסדר הראשון בסניף אילת, שנפתח השנה. לצד החניכים נכחו בטקס נציגיי העירייה, צוות המתנ''ס, מורים, חברים ומשפחותיהם של הפעילים. המסדר נפתח במעגל מוראלים (שירי התנועה) תוסס ועוצמתי, במהלכו כל חברי הסניף שרו בקולי קולות את שירי קרמבו. לאחר מכן התכנסו כולם, הן הפעילים והן האורחים הרבים שהגיעו - חברים ובני משפחות, וכן מכובדי העירייה, לפתיחתו של מסדר הכנפיים. ברוח נושא הטקס - 'קונג פו קרמבו', העלו הפעילים הצגה שאותה הפיקו מבעוד מועד, בשיתוף כלל החניכים והחונכים בסניף. 

 


אליה, אמא של סיון, רכזת חניכים ומשפחות בסניף, ריגשה את הנוכחים בנאומה כשסיפרה: "כסיון הייתה בת 5 הזמנתי אליי הביתה חברה שהגיעה עם הבת שלה שיש לה אוטיזם. באותו זמן התקשרה לסיון חברה שביקשה לבוא אליה. סיון ענתה לה - "אני לא יכולה, יש אצלי חברה", באותה שניה, חברה שלי פרצה בבכי. 
שאלתי אותה למה היא בוכה, היא ענתה לי בקול חנוק ומלא דמעות - "סיון אמרה עכשיו מילים שבחיים לא שמעתי, אף פעם לא התייחסו לבת שלי כ'חברה'". אליה הוסיפה ואמרה: "כבר אז נוצר הקשר של סיון עם ילדים עם צרכים מיוחדים, ואני שמחה שהיום הוא נמשך ב'כנפיים של קרמבו', שיוצרים חברויות בין צעירים עם ובלי צרכים מיוחדים".

בסוף הטקס פעילי הסניף פצחו במורלים ושרו בקולי קולות את שירי התנועה, כשהקהל הצטרף אליהם בשמחה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש