צומת דרבי - צומת חשובה בדרך לבית המושלם

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 15/3/2017 10:21 ● מה נשמע 487
לפני שלושים שנה פתחה משפחת דרבי את חנות הרהיטים שלה שהיתה ונותרה עסק משפחתי ● למרות שהיא ממוקמת באילת, ערה החנות לטרנדים השולטים בארץ ובעולם, ובמשך השנים לא קפאה על שמריה ● עברה שינויים ושדרוגים ושמרה על מקומה הבלתי מעורער כאחד הכוכבים בעולם המסחר של אילת
צומת דרבי - צומת חשובה בדרך לבית המושלם

אחד השדרוגים החשובים שעברה 'צומת דרבי' הוא הפיכתה, בנוסף להיותה אחת מחנויות הרהיטים הגדולות באילת, לחברת יבוא הנקראת ""ITEMISRAEl, המייבאת מגוון רחב של רהיטים מחו"ל. בימים אלה, כעשר שנים אחרי שהוקמה חברת היבוא, חלק גדול מהמוצרים הנמכרים ב'צומת דרבי' באילת, הוא יבוא עצמי של החברה, ועל כן נמכרים ללקוחות החנות בעיר במחיר סיטונאי, אותו מחיר שבו מוכרת החברה ללמעלה ממאה חנויות ברחבי הארץ, להם היא מספקת את הרהיטים.

 

ריהוט מכל וכל


בחנות קיימת מחלקה המוקדשת כל כולה לתחום השינה, בה מגוון גדול של מיטות מיובאות, בעלות תו תקן אירופאי. בין המיטות בולטות מיטות קומותיים, ומיטות בנות שלוש וארבע קומות, הנמכרות החל מ- 1500 ₪ בלבד. כל מי שקונה מיטה כזו, יכול לרכוש בנוסף למיטה, מזרונים במחיר של 100 ₪ למזרון, כמספר המיטות שרכש. מיטות קומותיים, שלוש וארבע קומות קשה ואולי גם בלתי אפשרי למצוא בחנויות אחרות, בעיקר לא במחיר כזה. המיטות מתפרקות בשעת הצורך למיטות בודדות. בדרך כלל צריך להזמין מיטות כאלה בהזמנה מיוחדת והמחיר יהיה יקר בהתאם. 
עוד בתחום השינה תמצאו כאן בסיסי מיטות, מזרונים וספות, ומיטות נוער של "KING ROYAL" ש'צומת דרבי' הם המשווקים הבלעדיים שלהם באילת.

 


אבל לא רק רהיטים בתחום השינה תמצאו כאן. ב'צומת דרבי' תוכלו למצוא סלונים של חברת ULTIMA"", המיובאים מאיטליה - ספות, כורסאות, שולחנות ומזנונים, פינות אוכל בדגמים, גדלים וצבעים שונים המיובאות אף הן מחו"ל, שולחנות קפה מעוצבים בזכוכית ומתכת בעיצוב מקסים ומותאמים להם כסאות ממתכת ופרספקט בצבעים שונים, שתוכלו לראות באתר ולפגוש אחר כך בבתי קפה רבים ברחבי הארץ וגם בהרבה ביתים פרטיים שעוצבו על ידי אדריכלים. יש כאן גם פינות אוכל אירופאיות מיוחדות למטבח, העשויות מעץ בדגמים שונים, פינות שאינן תופשות מקום רב ושאפשר להכניס אותן בפינת המטבח. צריך לראות כדי להבין ולהתאהב בהן ולקחת אותן הביתה.  בנוסף לרהיטים מייבאת "ITEM ISRAEL" גם גופי תאורת אווירה מיוחדים המוסיפים הרבה לכל חלל שבו יוצבו.
המחירים נוחים, בעיקר בשל העובדה ש'דרבי' מייבאים בעצמם חלק גדול ממה שהם מוכרים. מדיניות התשלומים בחנות נוחה - אפשר לשלם באשראי וגם בצ'קים. 
השירות מקצועי אדיב ומחויך, המוצרים יפהפיים, המחירים נוחים ביותר - אז למה אתם מחכים? הגיעו לצומת דרבי והתחילו ליהנות.


מיקום: חטיבת גולני 20, אזור התעשייה.
טלפון:  08-6339991
שעות וימי פתיחה: א'-ה' 09:00-20:00 
ימי שישי וערבי חג 09:00-13:00 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש