5 טיפים לבחירת בעלי מקצוע טובים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 17/3/2017 10:49 ● ערב ערב 2801
כל אחד מאתנו נזקק לעיתים קרובות לבעל מקצוע כלשהו. פעמים רבות מדובר באינסטלטור, לפעמים זהו טכנאי מזגנים, חשמלאי, שיפוצניק, צבעי וכדומה. איך נדע שבחרנו באיש המקצוע הנכון?
5 טיפים לבחירת בעלי מקצוע טובים

כולנו הספקנו לשמוע סיפורי בלהות על אודות אנשים שנפלו בפח עם בעלי מקצוע שרלטנים שגרמו לנזקים קשים בבית. אינסטלטור שהוזמן לצורך איתור נזילות ובמקום להסתייע בציוד אינסטלציה מתקדם, הרים בלטות או חורר את הקירות. חשמלאי או טכנאי מזגנים שעשה עבודה גרועה והפך את המזגן בבית לסיוט כאשר בקיץ הוא מקרר מידי ובחורף מחמם מידי וקשה מאוד ליהנות ממנו.

 

אז איך תבחרו איש מקצוע?

 

קבלו חמישה טיפים שיסייעו לכם בבחירה באיש המקצוע מול שימוש במשאית ביובית ובכלל, שיבצע אצלכם בבית את כל העבודות הדרושות.

 

טיפ מספר 1 – מבררים:

 

הטיפ הזה הוא הנכון ביותר עבור כל מי שמחפש איש מקצוע בכל תחום שלא יהיה. אף פעם לא כדאי להסתמך על ההבטחות ועל ההצהרות של בעל המקצוע על עצמו. סיפורי הצלחה המגיעים מצדם של הלקוחות זוהי האינדיקציה הטובה ביותר לשם כך.

 

טיפ מספר 2 – הולכים לראות עבודות:

 

כאשר נראה לכם שמצאתם איש מקצוע כלבבכם, אל תמהרו לסגור אתו. לכו לבדוק בעצמכם עבודות אותו ביצע אותו איש מקצוע בבתי לקוחות והתרשמו מרמת המקצועיות של העבודות הללו.

 

טיפ מספר 3 – עושים סקר מחירים:

 

בכל תחום מקצועי יש היום טווח רחב של מחירים. בעלי מקצוע רבים כגון נהגי ביובית בחיפה אינם עובדים עם מחירון מסוים ולכן איש הישר בעיניו יעשה כאשר כל אחד מהם גובה את הסכום הנכון בעיניו. לכן, יש מקום לברר מחירים בין בעלי מקצוע שונים ולנסות לקבל מחיר הכי זול.

 

טיפ מספר 4 – מבררים על ביטוחים ורישיונות:

 

הרבה חברות ביובית בהרצליה ובשרון לא מקפידות להשקיע ברישיונות או בביטוחים הנדרשים לצורך העבודה שלהם. כאשר מדובר בעבודות כמו של חברות הובלה וכדומה, עלול הדבר לפגוע קשות במזמיני העבודה כאשר נזקים שקורים אינם מכוסים.

 

טיפ מספר 5 – סוגרים מראש את כל הקצוות:

 

חשוב לסכם מראש את כל הפרטים הדרושים כדי למנוע הפתעות באמצע העבודה. רושמים מה בדיוק כוללת העבודה ומה תהיה העלות הכוללת עבור כל העבודה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש