אסטרולוגיה - גלגל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: או-מד מדיקל ● 23/3/2017 20:15 ● ערב ערב 2803
טיפ לילידי השבוע ● ילידי השבוע עשויים להרגיש הרבה יותר חזקים מתמיד, בשל העובדה שמרבית הכוכבים בשמיים מתרכזים במזל שלכם ודוחפים אתכם לעשייה
אסטרולוגיה - גלגל המזלות

 

טלה

 

השבוע תידרשו ותיתבעו לתת את המיטב שבכם ולא בהכרח תקבלו משוב על מאמציכם. העבודה תהיה רבה והלחץ עליכם גדול. ייתכן שמכרים יבקשו מכם עזרה, אך עליכם לנסות לא לערב חברים ועסקים בתקופה הקרובה. זהו זמן שבו אתם מרגישים שאין סוף לבעיות ולמתחים. למרות הלחץ ייתכן ויהיו אנשים שיפתיעו אתכם ברצון שלהם לעזור לכם ולהיות חלק מחייכם – שפרו את התקשורת שלכם ותיהנו.


 

שור

 

ייתכן ותרגישו שאתם מעוניינים קצת להסתגר בתוך דלת אמותיכם ולהיות עם עצמכם בשקט ובשלווה בגלל ריבוי כוכבים בבית שדורש התכנסות פנימית ולמרות זאת, יש לכם סיכוי לפגוש אנשים אשר הגיעו ממקום רחוק. נראה שאתם מרשים לפחדים רבים לנהל אתכם וכיוון שכך אתם לפעמים מרגישים שהחיים שלכם חסומים ביכולת שלכם להתפתח כפי שהייתם רוצים. 


 

תאומים

 

הימנעו מלבקש דברים שאתם יכולים אולי לסדר בכוחות עצמכם. ייתכן ותאלצו השבוע לטפל בנושאים חברתיים שמעיקים עליכם. עם זאת, לא מומלץ לכם ליזום התחלות חדשות. הרגשות שלכם מוקצנים ועליכם לנסות להישאר רגועים עד כמה שניתן. כוכב התקשורת נמצא במקום שיש לכם יכולת להביא את עצמכם בצורה הטובה ביותר אל אנשים קרובים שחשובים לכם ובכך לשדרג את עצמכם. 


 

סרטן

 

מריבות על רקע מקצועי ואישי עלולות להיות הרבה יותר חריפות ואמוציונאליות. נסו להתבונן פנימה ולראות מה מניע אתכם. זהו שבוע רגיש במיוחד בכל הקשור ליחסים בין אישיים ויחסים עלולים לעלות על שרטון, כך שמומלץ לכם להיזהר. נצלו את הזמן בשבוע הקרוב לבדיקה מחודשת עם עצמכם ולבדיקת הגבולות הפנימיים שלכם גם בנושאי זוגיות ומשפחה ופעלו רק לאחר קביעת סדרי עדיפויות .


 

אריה

 

יתכן שעייפות מצטברת לא נלקחה אצלכם בחשבון, ואתם עלולים להרגיש מותשים, אם לא תשמרו על עצמכם בימים אלו. אתם הרבה יותר ביקורתיים וזה יכול לגרום לחיכוכים עם אחרים או לתת להם להרגיש דחויים. מומלץ לכם להיזהר ולא להיכנס לעימותים עם חברים המגיעים מרחוק. זהו זמן מתאים לטיפול בענייני כספים, רכוש ומשא ומתן בנושאי שיפור תנאי חייכם. גישה חיובית שלכם תעזור מאוד לעניין.


 

בתולה

 

נסו לשחרר את הלחצים שלכם בעיסוק בתחביב כלשהו. אלה מכם שיש לכם ילדים ייתכן ויזדקקו לכם מבחינה רגשית כיוון שייתכן והם מוטרדים מבעיה כלשהי. נושאי משפחה גם הם משמעותיים מאוד בתקופה זו ולמעשה אתם עוברים מהפך בהרבה שטחי חיים שעד לאחרונה הייתם בטוחים שאתם בשליטה על חייכם. זהו זמן פחות מתאים להתחלות עסקיות ללא ייעוץ מקצועי.   


 

מאזנים


היזהרו מלהיות רכושנים כלפי אנשים הקרובים אליכם רגשית. אתם נמצאים בתקופה שהיא כמחצית השנה לאחר יום ההולדת שלכם ומאחר וזוהי גם תקופת חשבון נפש הרי שתהיו רגישים יותר מתמיד ונוחים לכעוס על כל דבר בניגוד להתנהגותכם הרגילה. הלחץ הכספי נמצא כרגע באחד השיאים שלו ולכן מומלץ לכם לקחת פסק זמן קטן כדי להיות עם עצמכם, לחשוב ורק אז להחליט מה נכון לכם לעשות. 


 

עקרב

 

התקשורת שלכם עם האחרים נוטה לעיתים להיות בעייתית כיוון שלא בטוח שאתם מבינים היטב את מה שאומרים לכם. הרגישות שלכם הינה בעוכריכם והלשון הקוצנית שאתם שולחים כלפי האחרים עלולה ליצור לעצמכם אויבים, גם אם אתם לא ממש מתכוונים לכך. היזהרו מלהגיד את דעתכם מבלי שתתבקשו לכך. זה הזמן להתחיל בפרויקט יצירתי כלשהו ולהפנות את האנרגיה שלכם לעשייה יוצרת ומהנה. 


 

קשת

 

אתם מוצאים את עצמכם עוסקים בענייני כספים ומודאגים מכך, כיוון שלאחרונה הוצאתם הרבה יותר כספים ממה שהתכוונתם ונכנסתם לקושי כלכלי. מסתבר שלא הייתה לכם ברירה וההוצאות בבית היו כאלה שהייתם חייבים להוציא על תיקונים הכרחיים. מאחר וכוכב השפע נמצא במזל מאזניים שטוב עבורכם , בהחלט ייתכן שהדברים יסתדרו לטובתכם ובמיוחד בתום הנסיגה בחודש יוני. 


 

גדי

 

שמתם לב שיש לכם השפעה על המשפחה הקרובה לכם? עובדה זו נובעת מכך שלמדתם להחצין את האישיות שלכם וכולם כבר יודעים שאתם רציניים ואפשר לסמוך עליכם. הסביבה הקרובה בהחלט מפרגנת לכם והגיע הזמן שתרשו לעצמכם לנהוג ביתר קלילות. החודש הקרוב יהיה כזה שתהיו מחויבים בו לבית ולמשפחה, אך הגיע גם הזמן שנכון עבורכם לתכנן תוכניות לטווח הרחוק. 


 

דלי

 

יש לכם רצון עז יותר להתחבר אל הקרובים לכם בסביבה הקרובה על מנת שיהיה לכם יותר עם מי לדבר ועם מי לחלוק את רצונותיכם.  נסו לבדוק את כל האופציות העומדות לרשותכם כיוון שאתם נכנסים לעידן כלכלי חדש. ייתכן ותמצאו את עצמכם בודקים אפשרויות מעבר מקום מגורים, או לפחות מנסים לטפח את הקיים ולהרשות לעצמכם להרגיש תחושה של התחלות חדשות. בהצלחה !!! 


 

דגים

 

יחס הסביבה אליכם לא מעודד ולא מפרגן מספיק ולכן אתם מרגישים רגישים יותר מתמיד. מומלץ לכם להשקיע את מירב זמנכם במאמצים לשכנע רק את אלה שאתם בטוחים שאתם רוצים אותם בהמשך חייכם. מבחינה כלכלית זוהי תקופה מאוד אינטנסיבית כיוון שמרבית הכוכבים נמצאים בבית הכספים שלכם עובדה שמלמדת על פעילות כלכלית מרובה. היזהרו מהוצאות מיותרות.  


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.  
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה  אסטרולוגית.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש