אילת לספונטניים בלבד – כל מה שצריך לדעת

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 30/3/2017 21:37 ● ערב ערב 2803
המחירים יותר נמוכים, הדילים מפנקים, החבילות אטרקטיביות ואפשר פשוט לקחת תיק ולעלות על טיסה. בקיצור, הכי משתלם להזמין חופשה לאילת ברגע האחרון. כתבה לדחיינים בלבד
אילת לספונטניים בלבד – כל מה שצריך לדעת

העולם נחלק לאלה שאוהבים לתכנן כל פעולה מראש, ולכאלה שאפילו חופשה באילת מזמינים ברגע האחרון. אבל מסתבר שאם אתם טיפוסים ספונטניים אתם יכולים רק להרוויח מזה וליהנות מעשרות אחוזי הנחה. הנה כל מה שצריך לדעת על חופשות ספונטניות.

  • איך זה עובד באמת?
    הישראלי הממוצע תמיד מחפש איפה הקאצ' – במחיר, בחדר, בארוחות או בבריכה. אז זהו, שבהזמנת חופשה ברגע האחרון אין שום טריק. כאשר בתי המלון נותרים עם חדרים ריקים הם מעדיפים למכור אותם במחירים נמוכים במקום להשאיר אותם מיותמים מאורחים. זו הסיבה שהמחיר נמוך והמבצעים מוגבלים בזמן.
     
  • הישארו מעודכנים תמיד
    זה שאתם ספונטניים לא אומר שאתם צריכים להירדם בשמירה. מבצעים לאילת ברגע האחרון מתעדכנים כל הזמן, אפילו עכשיו. היכנסו לאתרים החביבים עליכם ובדקו אילו דילים מוצעים ברגעים אלה – סביר להניח שעוד כמה שעות הם כבר לא יהיו שם, פשוט כי הם נחטפו.
     
  • חבילות נופש לאילת
    חבילות נופש לאילת הכוללות לינה וטיסה מציעות מחירים אטרקטיביים לחופשה הכוללת אטרקציות או פעילויות למשפחה. במקום להזמין חופשה ולחפש בילויים בסביבה, מומלץ להזמין חבילה הכוללת מראש את כל הפינוקים ומשאירה אתכם לנפוש בראש שקט.
     
  • מספר החדרים מוגבל!
    זו לא סיסמה, זו הבטחה. אם מצאתם דיל שבאמת מצא חן בעיניכם ומתאים לכם במחיר, פשוט הזמינו אותו. במקרה הכי גרוע תבטלו, אבל ביטול עדיף על פספוס חופשה במחיר אטרקטיבי שלא יחזור. בקיצור, אנחנו לא רוצים להגיד "אמרנו לכם".

 

  • קיבלתם מבצעים חדשים!
    זוכרים שנרשמתם לפני שנתיים לדיוורים על מבצעים ברגע האחרון? אם לא תבדקו את תיבת הדואר הנכנס לפחות אחת לשבוע אתם עלולים לפספס הרבה דילים שווים. טיפ: בדרך כלל המבצעים הכי אטרקטיביים נשלחים לקראת סוף השבוע – כדאי לבדוק את התיבה יום או יומיים לפני כן.
     
  • חופשה כולל טיסה
    כשמדובר בחופשה ספונטנית מהיום למחר, חבילת נופש כולל טיסות חוסכת לכם שעות יקרות ומאפשרת לכם להתחיל את הנופש בלי עיכובים מיותרים. כדאי לבדוק לפני ההזמנה אם ניתן לשלב טיסות כדי שתוכלו להגיע למלון לא עייפים בכלל אבל מאוד מרוצים.
     
  • מה מקבלים?
    רוב המבצעים לרגע האחרון כוללים הטבה נוספת: כרטיסים לאטרקציות במתנה, הנחה מוגדלת על לילה שני, ארוחת ערב ללא תשלום ועוד. חפשו את הדילים הכי אטרקטיביים המציעים הטבות לאופי החופשה שלכם – למשל טיפול ספא בהנחה למזמינים חופשה זוגית.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש