זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מאת: רחל ארז ● צילום: או-מד מדיקל ● 9/4/2017 13:02 ● מה נשמע 491
תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה – 13-19/4/17
זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

 

טלה

 

יום ההולדת הפעם המחיש צד מהטבע שלכם הבלתי מוחצן. אתם צפויים לבחור את מסגרת הבית והמשפחה לחגוג בה. הרבה חשבון נפש מביאה תקופה זו. הקלפים מגלים שאתם כמו בזכוכית מגדלת, מנפים רגשית ושכלית את כלל הפעולות בחייכם. מה שלא מתאים- נושר.

 

שור

 

פעולות חשאיות שביצעתם בעבר, וכל הנתונים שגיליתם, ישרתו אתכם כעת, ואתם תבצעו מהלך מתוחכם בקלות רבה. פעולות אלו יניבו תדר גורלי חדש. הקלפים מבטיחים כי בתנופה אדירה קדימה תמצאו עצמכם שועטים לעבר הפתח שנפרע לקראתכם.

 

תאומים

 

נסיעה בפתח יוצרת מתח בבית. מוטב להרפות ולבטל תוכניות אם אינן זורמות בכיוונים שצריך. נשים בהיריון צריכות מנוחה במיוחד ורצוי להישמר מכל סוג של טלטלה מיותרת. התחום הזוגי והרומנטי מביא עימו בנדיבות אנרגיה מפנקת של אמפטיה, התחשבות ואהבה.

 

סרטן

 

ההרגשה שאתם שבים לשלוט ברגשות שלכם תניח את דעתכם. נראה כי אתם ממוקדים במסגרת הבית, מחליפים ריהוט, קונים כלים, חלקכם אף ירגיש צורך לשנות תסרוקת. מילת המפתח בינה ! שינוי שנולד מתוך שקט פנימי ובטחון מלא.

 

אריה

 

התדר הרוחני מביא שלווה הנולדת מתוך התובנות. חופש כזה במחשבה סולל דרך נכונה לליבם של הקרובים בבית וגם בעבודה. הלימודים ממגנטים אתכם. כל פעולה שאינה מחייבת לטווח הארוך מומלצת כעת. התחום הכספי פונה לעבר שיפורים ורווחה.

 

בתולה

 

הקלפים שלכם מלמדים על אנרגיה עצומה וכוח פנימי שיוצר תדר רגשי רך. אתם שואבים אליכם דורשי עצות. למעשה תהיו במרכז הבמה. דברים יגיעו אליכם ללא מאמץ. הזוגיות מביאה רוח ספונטנית טובה וקלילה.

 

מאזניים

 

קופידון וכל אל אהבה אחר מסמא את עינכם. כל חיצי האהבה מופנים כלפיכם. ישנו סחרור אנרגטי מדהים של התאהבויות ואהבה. כל פעולה שתבחרו לבצע בימים אלה תתבצע בקלות ובזרימה.

 

עקרב

 

מזמן לא התענגתם על האנרגיה הזו שבה אתם מרגישים רעננות וקלילות. חיבורים אנרגטיים חדשים בפתח. אתם יצריים ויצירתיים במיוחד בימים אלה. העבודה מזמנת הזדמנויות שונות ומיטיבות. הצעירים בבית יטרידו את שלוותכם. חשוב שתנסו לכבד את דעתם של האחרים.

 

קשת

 

מזה זמן  שלא בא לכם להתעסק עם בעיה דחופה, אלא שבימים אלה אין מנוס ואתם מביאים בעיות לפתרון, כך מבטיחים הקלפים. מסיימים דברים שנותרו בלתי פתורים. התחלות וסופים יניעו בעיקר את הקשתים. אצל הנשים התדר יותר עדין ופחות אגרסיבי.

 

גדי

 

חוסר ביטחון בלתי אופייני ישרה עליכם בימים אלה תחושה שאולי יש להיערך מחדש ולרקום תוכנית חלופית בעיקר סביב הנושא הכספי. הוצאות בלתי צפויות בפתח. הקלפים מגלים כי על אף הכל  זהו זמן מתאים עבורכם להתרחשויות רומנטיות מפתיעות.

 

דלי

 

קיים צורך עז בשינוי. חלקכם עשוי ללכת על כך בגדול הפעם. אתם תפתיעו אפילו את עצמכם בתעוזה. הפתעות נעימות וחגיגיות באות לקראתכם החודש. ישנו מוטיב של הגשמת משאלות ואפילו ניסים קטנים.

 

דגים

 

האנרגיה שיושבת על הדגים מעלה חיוך. נראה כי אתם מבלים ונהנים מכל מצב, אפילו בלתי אפשרי ככל שיהיה אתם צוחקים. הפוך מאשר בדרך כלל. מומלץ לכם להקשיב לאנרגיה הזו ולאמץ אותה. זכיות וכספים מגיעים ממקור מפתיע. חיזורים ואהבה. ימים רכים ונעימים.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש