קפה קפה בקניון אייסמול - הכי מקום בעיר

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 9/4/2017 16:28 ● ערב ערב 2806
הימים החמים כבר כאן, השרב נפל עלינו כמו בכל שנה בתקופת הפסח, ואתם מחפשים מקום לבלות בו זמן איכות לבד או עם הילדים ועל הדרך ליהנות מקפה מצוין ומאוכל טוב מבלי לסבול מהחום? ● יש לי רעיון בשבילכם - מה טוב יותר מלבלות ב 'קפה קפה' בלב קניון ה'אייס מול' של אילת?
קפה קפה בקניון אייסמול - הכי מקום בעיר

'קפה קפה' הוא בדיוק המקום בשבילכם - קריר ונקי ולא משעמם אפילו לרגע. כיף לשקוע בספות הנוחות או לשבת בכיסאות המפוזרים בשטח הקפה הכי קרוב שאפשר למשטח ההחלקה. משם תוכלו לראות את ילדיכם מחליקים על הקרח, ליהנות מקפה טעים ו/או מאחת המנות הטעימות ולהרגיש מצוין. ואם הגעתם לקניון לצרכי קניות, תוכלו לתת מרגוע לרגליכם העייפות משיטוטים בחנויות במקום שהוא אחד המקומות הכי כייפים בעיר הדרומית.  

לרשת 'קפה קפה', שלה כ- 160 סניפים ברחבי הארץ, שייך גם 'קפה קפה' שבאייס מול של אילת, וכמו בכל הסניפים של 'קפה קפה', שהיא היום רשת בתי הקפה הגדולה בישראל, מקפידים כאן על ניקיון וסדר ועל מנות טעימות ביותר העשויות בקפידה ממיטב מוצרי המזון שבשוק. מובטח לכם שתיהנו כאן מאד, שכן הבעלים והמנהל של 'קפה קפה' ב'אייס מול' הוא יניב לוק - אילתי מלידה - בעל ניסיון עשיר בענף המסעדות ובמלונאות. ואם בעל המקום הוא גם זה שמנהל אותו והוא גם בעל מקצוע ותיק, מובטח לכם שהשירות יהיה מצוין, האוכל טעים ומוקפד וכל דקה שתשהו ב'קפה קפה' ב'אייס מול' תהיה מהנה ביותר לכם, לחברים וגם למשפחה.

 

 

זה לא מכבר השיקו ב'קפה קפה' תפריט חדש ובו מנות שתיהנו מהן הנאה צרופה.

מנות ראשונות מעולות כמו כנפה גבינות על מצא של גספצ'יו עגבניות / ווק פטריות שעועית וקרם ארטישוק /סלט קפרזה ועוד המון מנות ראשונות מצוינות.

בעיקריות אפשר למצוא מנות שלא היו מביישות כל מסעדת שף ברמה הכי גבוהה, כמו:
דגי לוקוס ודניס טריים אפויים עם עשבי תיבול- קרפאצ'יו סלמון -  פילה דניס ולברק על מצא רביולי, תרד וקרם ארטישוק ומבחר גדול של מנות טבעוניות. וכמובן - תפריט קינוחים מיוחדים שמיוצרים במיוחד לרשת 'קפה קפה'.

בנוסף כמובן - מנות שרוב האילתים וגם האורחים מהצפון מכירים כמו מנות דגים, פסטות, סלטים, פיצות, מאפים טריים. במקום בר משקאות עשיר, מיצים טריים שייסחטו בשבילכם במקום, מגוון רחב של קינוחים טעימים במיוחד, ועוד לא אמרנו מילה על הקפה שהוא הכי טוב שאפשר. הקפה של הרשת הוא קפה אורגני הנטחן מחמישה סוגי פולי קפה וייחודי לרשת 'קפה קפה'.

ואת כל הטוב הזה תקבלו במחירים סבירים ונוחים לכל כיס. 

לתושבי אילת המצטרפים למועדון MOOD של רשת 'קפה קפה' תינתן הנחה קבועה של 15% בסניף 'אייס מול' וכ- 10% בכל סניפי הרשת בארץ.

ניתן לערוך במקום אירועים כמו ימי הולדת, ימי גיבוש, ישיבות צוות ועוד. ב'קפה קפה' אין צורך לדאוג לבידור. הבידור מובנה במקום - מחליקים על הקרח מקצועיים המגיעים מחו"ל ישירות לפארק מופיעים במקום כל שעתיים מדי יום ביומו. וצוות 'קפה קפה' ידאג לכם ויפנק אתכם בכל רגע של האירוע שלכם.

סניף 'קפה קפה' ב'אייס מול' הוא כשר למהדרין בהשגחת הבד"ץ בית יוסף.


מיקום: קניון 'אייס מול' מפלס תחתון. 
פתוח: א'-ה' 09:00-23:00, יום שישי 09:00- שעה לפני כניסת השבת.
מוצ"ש - שעה אחרי צאת השבת עד 23:00.
טלפון למשלוחים: 08-6525255.
אתר www.cafecafe-eilat.co.il.
פייסבוק: קפה קפה אייסמול אילת.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש