היכל התרבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 17/5/2017 11:35 ● ערב ערב 2811
כל אירועי התרבות 18-24 מאי
היכל התרבות

 

לקראת מופע - 'אספר לך הכל' - מופע אקוסטי חדש של מוש בן ארי

 

מוש בן ארי יספר לנו הכל במופע אקוסטי חדש בו יגיש את הקלאסיקות היפות שלו באופן אינטימי – בגיטרה ובכלי נגינה מיוחדים המזוהים עם המוסיקה שהביא אלינו לפני למעלה מעשרים שנה, כשהתחיל את דרכו המוסיקלית. את בן ארי ילוו רועי זוארץ בפסנתר ושחר קצ'קה בכלי הקשה – ובין לבין ישולבו סיפורים אישיים מכל השנים.

מוש בן ארי: "המופע מושתת על שירים מכל הזמנים, מוכרים יותר ופחות – כאלה שאני יכול להגיש בצורה חדשה, ולאפשר לקהל לחוות אותם באופן אינטימי יותר. אני מאמין שאדם, כל אדם, שקם בבוקר לדבר שהוא אוהב לעשות, יעשה אותו הכי טוב שיש. זה המוטו ועמוד האש ששומר עליי ועל הקהל שלי כל כך הרבה שנים".

המופע יכלול להיטי ענק של בן ארי כמו: אנצל, תני לי סימן, משא ומתן, את, יה, הנה הוא בא, כמו בחיים, ואיך שלא, Jah is on, עוד היום, דרך, מה עושים, שיר למעלות, רסיסים, בטח שאבוא, תן ת'כוח, סתכל לי בעיניים, פתאום, פרח וגם שירים שלא נוגנו בשנים האחרונות והקהל צמא להם, כמו: איך הוא מעז, עד שתבואי, לא יודע איך לומר בך, כמה שאני אוהב ורבים אחרים.

יום חמישי, 18 מאי 2017, החוף של מוש אילת, פתיחת דלתות 21:00, תחילת המופע 22:30, מחיר 125 ₪. הנחת חיילים וסטודנטים בהצגת תעודה (מלאי מוגבל) 100 ₪, תושב אילת בהצגת תעודה מזהה 100 ₪.

הישיבה בחוף היא תחת כיפת השמיים ולפי סדר הגעה למקום על כיסאות ומחצלות, אין הכנסת מזון ומשקאות, נשק, חפצים קשיחים, מצלמות וידאו ומכשירי הקלטה, המופע יתקיים בכל מזג אוויר.

טלפון להזמנות - 9080*

טלפון נוסף: 03-7626666.


 

הופעות מוסיקליות - השבוע במייקס פלייס

 

18.5 Jammin Joplin - במופע הוקרה לזמרת האגדית.

19.5Jammin Joplin - מופע מחווה לזמרת הבלוז האגדית.

20.5  Ricos duo- להיטי רוק קלאסי בביצועי נשמה.

22.5 NIGHT OPEN MIC  ערב במה פתוחה.

23.5 JAM SESSION- מיטב הכישרונות המקומיים נפגשים לג'אם אל תוך הלילה.


 

לקראת יום ירושלים - ירושלים שבלב

 

יחד זהות יהודית בקהילה ומתנ"ס שחמון מזמינים לכבוד יום ירושלים בשיר, סיפור, מדרש ואגדה

בהנחיית: בני גמליאלי.

כניסה: 15 ₪, כולל כיבוד קל.

יום ב', כ"ו אייר, 22.5.17 בשעה 20:30 במתנ"ס 'שחמון'.


 

ערב קולנוע צרפתי - ג'וזפין קצת בהריון

 

 

חייהם של זוג מאוהב עד הגג משתנים ברגע אחד של בדיקת הריון. ג׳וזפין מפוחדת מהשינוי שהולך להיות בחייה, ובן הזוג שלה, גיל לא כל כך יודע איך להתנהג, החברים בשוק, וההורים אדישים. האם התגלית היא סיבה לחגיגה או סוף העולם?

יום שלישי, 23.5.17, ב- 19:00, תיאטראות אילת.

 

 


 

תיאטרון אלעד - הנמר - בביצוע רמי ברוך

 

זוכת פרס התיאטרונטו

סיפור עממי, שופע תיאורים חושניים, הומור ושמחת חיים של אדם אשר על סף המוות בחר לחיות. 'הנמר' הוא מחזה-סיפור סיני, אלגורי, על חייל שהושאר פצוע בשטח, על סף מוות. החייל ניצל בזכות נמרה שמיניקה אותו ומטפלת בפצעיו עד שהוא מחלים. אלא שעכשיו, משזכה שוב בחיים, עליו לחיות אותם על פי אמות מידה חדשות.

ההצגה תוצג על שפת הים תחת כיפת השמיים של ריף הדולפינים.

מאת: דריו פו, תרגום ובימוי: עמי דיין, עיבוד: עמי דיין, מיקי בן-כנען, עיצוב: מיקי בן-כנען, מוסיקה: רן בגנו, תאורה: מרק כהן.

כרטיסים: רגיל: 105 ₪, תושב אילת / חבל אילות: 70 ₪.

28/05/2017, 20:30, ריף הדולפינים. כרטיסים: 050-6706009.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש