קיץ מושלם עם ריקושט אילת

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 17/5/2017 11:59 ● ערב ערב 2811
כמה פעמים החלטתם ללכת לים או לבריכה, אבל הרעיון להתחיל לארוז מגבות, אוכל, בגדים לילדים ולצאת לחום הגדול ואז לנסוע לים או לבריכה גרם לכם לוותר על התענוג ולהישאר בבית הממוזג? ● אז זהו שהבעיה הזו לא קיימת כשיש לכם בריכה בחצר הביתית שלכם, אותה תוכלו לרכוש בסניף האילתי של 'ריקושט'
קיץ מושלם עם ריקושט אילת

'ריקושט', הרשת הגדולה, הוותיקה והידועה בכל הארץ, פתחה בשנת 2003 סניף באילת, שהתאים עצמו לאקלים, לנוף ולאווירה של אילת ובנוסף לכל הדרוש למטיילים, למחנאות ולחיילים, כמו שמציעים 56 סניפי הרשת האחרים ברחבי הארץ, הוא מציע ללקוחותיו מבחר גדול ומגוון של בריכות שחיה של חברה מובילה ומוכרת בטיב מוצריה בתחום, כמו גם מגוון גדול של מוצרים לים ולבריכה. 

ב'ריקושט' אילת תוכלו למצוא מגוון רחב מאוד של בריכות שחייה על עמודים החל מבריכות בגודל של 2 קוב ועד לכאלו המכילות 20 קוב מים. הבריכות מגיעות עם משאבות השומרות על ניקיון המים. ממלאים את הבריכה פעם אחת, המשאבות מנקות אותם ואין צורך להחליפם. המשאבה המומלצת ביותר היא משאבה עם פילטר חול - 25 ק"ג חול סינתטי - המעניקה איכות סינון גבוהה ביותר, דבר המקל מאד על תחזוקת הבריכה. ב'ריקושט' מבחר בריכות בגדלים שונים - גם עגולות וגם מלבניות, החל מבריכה בגודל 2 מ' ובעומק 60 ס"מ המיועדת לקטנטנים, ועד לבריכה מלבנית בגודל 5,5 2.75 X מ' ובעומק 1.22 מ' וגם בריכות מוצלות לקטנטנים - המבחר גדול מאד, וכל אחד יכול למצוא פה בדיוק מה שהוא מחפש. לצד מבחר בריכות - גם מגוון גדול של אביזרים נלווים לבריכות כמו כיסויי בריכה, סולמות, ערכות ניקוי ועוד.

 

 

מזה כעשר שנים, עוסקת 'ריקושט' אילת במכירה של בריכות שחייה, ועובדיה, שכולם מנוסים ביותר, יוכלו לעזור בבחירת הבריכה המתאימה לכם מבחינת הגודל, המחיר ומבחינת התאמת האביזרים. כאן לא רק מוכרים לכם את הבריכה, כי אם נותנים לכם הדרכה בהתקנת הבריכה ובשימוש, תקבלו שירות מצוין ואחריות יבואן - שכן אמינות ושירות מעולה הם בראש מעיניהם של עובדי 'ריקושט'.


לקראת שיא הקיץ, מבצעים מטורפים לדוגמה:


בריכת אולטרה 2.00 X 4.00 מלבנית, גובה 99 ס"מ ב- 999 ₪ בלבד.
בריכת צינורות עגולה, קוטר 4.57 מ' גובה 91 ס"מ  -1,200 ₪ בלבד.

"יחסי גומלין עם בריכה הם כמו חיי נישואין - המערכת מחייבת תשומת לב, תחזוקה וחיזוקים, אבל ככל שמשקיעים יותר, נהנים ממנה יותר באופן רציף וללא תקלות", אומר מאור, מנהל 'ריקושט' אילת.


עוד בריקושט אילת

 

כמו בכל סניפי 'ריקושט' בארץ, ב'ריקושט' אילת מוצרים רבים למסעות, למחנאות, לטיולים וגם ליום יום. לדוגמה:

  • מבחר גדול של מזוודות -SAMSONITE   מזוודות של 'קל-גב', תיקי צד, פאוצ'ים, ילקוטים, תיקים ליום יום ולטיולים, תיקי רחצה ואביזרי נסיעות אחרים. 
  • בפן המקצועי: תרמילים מקצועיים, מקלות הליכה, נעלי טרקינג, אוהלים, פנסים, סוללות נטענות, פנלים סולריים, אולרים, שעונים, מצפנים, שקי שינה, ובכלל - כל מה שצריך לנסיעות ולטיולים.
  • פרטי לבוש ונעלי ספורט מתוצרת 'ג'ק וולפסקין', מותג הבית שהיא החברה מספר אחת באירופה, ובשל העובדה שאילת היא עיר ללא מע"מ, מציעים ב'ריקושט' אילת את המוצרים של המותג היוקרתי הזה במחיר הנמוך ביותר בארץ וגם באירופה.
  • פרטי לבוש מתוצרת 'דה נורט פייס' חולצות מנדפות זיעה עם הגנה גבוהה מהשמש גם לגברים וגם לנשים, מכנסיים ארוכים, מכנסיים קצרים ומכנסי ברמודה.
  • חולצות מנדפות זיעה עם הגנה גבוהה מהשמש בכל המידות, גם לגברים וגם לנשים, מתוצרת חברת 'דה נורט פייס', וכן מכנסיים ארוכים, קצרים ו'ברמודה'.
  • נעלי ספורט של חברות שונות כמו נעלי 'סלומון', סנדלי 'שורש' וכפכפים מתוצרת 'קרוקס'.

בואו ל'ריקושט', בידקו מבצעים והצטיידו בכל מה שאתם צריכים בעזרת הצוות המיומן, המקצועי והאדיב.


כתובת: מרכז 'ביג' אילת,
טלפון: 08-6339938,
שעות פתיחה: א-ה 09:30-21:30, שישי 09:00-15:00.
שבת 19:30-22:30.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש