מסעדה ופסטה – בר על הדרך באילת

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 17/5/2017 12:04 ● ערב ערב 2811
כאן תוכלו להנות מהרכבת מנת הפסטה שאתם אוהבים, הג'בטה עליה אתם חולמים, הריזוטו ואפילו הסלט המועדף עליכם ● והכל במסעדה מעוצבת למשעי, עם איכות חומרים בלתי מתפשרת ומול נוף עוצר נשימה של ים סוף
מסעדה ופסטה – בר על הדרך באילת

צילום: רוני בלחסן

היו אלה השותפים בוריס ופבל. בעלי מסעדת 'בורגרים' מזה 4 שנים, שהחליטו להביא לנו האילתים והאורחים מסעדת פסטה איכותית בלב איזור התיירות - במבנה ה'ספירל', ממש מול המרינה, עם הנוף הכי יפה שיש. החליטו וגם עשו.
לשם יצירת המסעדה היפה הזו, נסעו השניים ברחבי העולם, עבדו עם מיטב בעלי המקצוע להגעה לשלמות – אם זה בטעם – בליווי שף מקצועי, ואם זה בעיצוב – עבודה מול מעצבת מדהימה, שעיצבה את המקום בצורה רעננה, בצבעי עץ בהירים, תאורה מעניינת, לבנים המעטרים את הקירות ואפילו ציור מהמם שצייר לא אחר מאשר האמן רוני פילוא, כן זה צייר את דגל ישראל הנשקף מן הים ועוד יצירות שמעטרות את העיר.
המסעדה נבנתה על בסיס שימוש במוצרים האיכותיים ביותר בשוק, אם זה פסטות איטלקיות אותנטיות, ג'בטות איכותיות של 'ברויטמן', גבינות איכותיות כמו גם שאר חומרי הגלם, ובמחיר שווה לכל נפש, מסעדה כשרה חלבית, שכל אחד יוכל למצוא לו את שחפצה נפשו. טעים טעים, ושני השותפים קשובים לרצון הלקוחות ומכבדים כל רעיון חדש להרכבת מנה.

 


ב'פסטות', כאמור, תוכלו להרכיב ארוחה לעצמכם (וגם לקבל המלצות מהצוות), אם זה בחירת סוג הפסטה: ספגטי, פנה, פנה חיטה מלאה, פוזילי, פטוצ'יני או רביולי-בטטה, פטריות, גבינה, בחירת הרוטב: שמן זית/חמאה מלוחה, פומודורו, פסטו בזיליקום, רוזה, אליו אוליו, ארביאטה, אלפרדו, שמנת-פסטו-בזיליקום וספינוצ'י. לחגיגה הזו ניתן להוסיף מגוון תוספות לבחירה: סלמון, רצועות אנשובי עם עגבניות מיובשות, גבינת עזים, פטריות, נתחי טונה, מוצרלה, רוקפור, גבינת פטה, עגבניות מיובשות עם זיתי קלמטה, זוקיני, פלפלים קלויים, קוביות בטטה מקורמלות, ביצה קשה ועוד. חוץ מפסטה תוכלו להנות כאן גם מג'בטות טריות מבית 'ברויטמן' עם ממרח הבית, חסה, עגבניה ומגוון תוספות לבחירה, מסלטים ומריזוטו בהרכבה עצמית. לאחרונה נכנסו למקום גם פיצות אישיות וממש בקרוב – יהיו גם פיצות משפחתיות וארוחות בוקר. תוכלו להנות במקום גם מכוס יין אדום/לבן מהחבית ב- 9 ₪ בלבד, בירות, קפה איכותי מבית - דאדא וכמובן מקינוחים - כמו קרם ברולה.

ניתן לערוך במקום אירועים - עד 40 איש.


'פסטות', כשר חלבי, מבנה הספירל (מול המרינה), לשבת במקום או להזמין משלוח – 08-9435654. שעות פתיחה: א-ה 11:00-24:00, ו' – 11:00-19:00 (בקיץ), מוצ"ש – 20:30-24:00.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש