הבורגראנץ עבר מתיחת פנים ואתם נהנים

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 24/5/2017 14:46 ● מה נשמע 497
אם תהיתם מדוע היה סניף 'הבורגראנץ'' סגור בחודשיים האחרונים - הסיבה היא שדרוג ומתיחת פנים רצינית שעבר המקום ● בעיצוב וגם ברמת וטיב האוכל ● בואו להתרשם, ולא תזהו את המקום ● הכל חדש, נקי, יפה ומרווח, ממוזג וטעים - תענוג לעין וגם לחייך
הבורגראנץ עבר מתיחת פנים ואתם נהנים

הסניף, שעד לא מזמן נוהל על ידי הרשת, עבר  לידיו המיומנות של זכיין בשם יקי סויסה, שהוא גם הזכיין של סניף ה'בורגראנץ'' בטבריה, ויקי הפך את הסניף באילת למקום שתענוג לשבת בו וליהנות מהמנות ששודרגו אף הן. כל הבשרים הם בכשרות עטרה – הסטנדרט הגבוה ביותר בתחום, ואת התוצאה תרגישו החל מהביס הראשון של ההמבורגר שתקבלו בלחמנייה שלכם.

 

 

מה בתפריט?


ארוחות ילדים- הכוללות מנה עיקרית של המבורגר, נקניקיה או שניצלונים, בתוספת צ'יפס או פוטטו, שתיה והפתעה במחיר -31 ₪.
ולגדולים - המבורגרים משובחים, חזה עוף בגריל, רצועות שניצל עם שומשום ('רנאץ' צ'יקס'), בתוספת צ'יפס,פוטטו או טבעות בצל לבחירה.
● סלטים- מירקות טריים, הנחתכים במקום יום יום מחדש. בתוספת חזה עוף, או שניצלונים, או טונה או שניצל תירס, במחיר- 31 ש"ח לסלט גדול.
● ולסיום קינוחים- כמו שוקו פאי, חלבה פאי, 'וולקנו' (סופלה חם המוגש עם או בלי גלידה) וגלידות על בסיס וניל עם עדשים, עוגיות, כריות, סירופ שוקולד או סירופ תות.
● יש גם ארוחות 'קומבינה'  לשנים עד ארבעה אנשים, הכוללות מנות עיקריות, שתייה ובמרכז צ'יפס, טבעות בצל ונקניקיות. הארוחות מגיעות בשלושה גדלים: סמול במחיר- 40.90 ₪, מדיום במחיר-  44.90 ₪ ואקסטרה לארג'  ב- 46.90 ₪. מחיר ארוחות 'הקומבינה' נע בין -79 ₪ ל -140 ₪, תלוי במספר הסועדים ובגודל הארוחה.
יש אפשרות להוסיף עוד המבורגר לכל לחמנייה, בתוספת של -4 ₪.
במחירים כאלה עדיף להזמין משלוח עד הבית או להגיע וליהנות מארוחה במקום יפה, נעים וממוזג, מאשר להסתבך בקניות, בישולים ושטיפת כלים בבית. 
תוסיפו לכל אלו את הצוות, שבראשו עומדת זוהר, מנהלת הסניף- צוות מקצועי ואדיב, העומד לרשות הלקוחות תמיד בחיוך, כך שאין פלא שהקהל מצביע ברגליים - ומספר הסועדים המגיעים למקום הולך וגדל. אם טרם הגעתם ל'בורגראנץ'' המשופץ, כדאי לכם לנסות.


 

הקניון האדום שד' התמרים, ימים א'-ד' 11:00-22:00, יום ה'- 11:00-23:00, שישי 10:30-16:00. מוצ"ש חצי שעה אחרי צאת השבת עד 23:00. טלפון להזמנות ומשלוחים: 6575* המקום: כשר  למהדרין

 


חדשות אילת