עומדים בתקן

מאת: דוברות בית החולים ● צילום: דוברות בית החולים ● 24/5/2017 14:51 ● מה נשמע 497
לאחר הכנות ובקרה קפדנית של צוות בדיקה מחו"ל, קיבל בית החולים 'יוספטל' בעיר, זו הפעם השנייה, את תו התקן היוקרתי של ארגון ה- JCI בהצטיינות
עומדים בתקן
פעם שנייה עמדו בתקן

 

שלושה בודקים, נציגים מארגון ה-:JCI ד"ר סטיוארט המילטון, קורטני קוסבי ושרון ג'יימס, קיימו באמצע חודש מאי בבית החולים 'יוספטל' בקרה על פי סטנדרטים בינלאומיים מחמירים של ארגון JOINT COMMISSION  INTERNATIONAL הבינלאומי. בסיומם של ארבעת ימי הבקרה היו התוצאות מרשימות ביותר. בית החולים 'יוספטל' עבר בפעם השנייה בהצטיינות, וזכה לשבחים רבים מצוות הבודקים המנוסה שבדק כבר בתי חולים רבים בארץ ובעולם. 
דר' אלדר ברקוביץ', מנהל בית החולים אמר בדברי הסיכום: "סוד ההצלחה הוא צוות בית החולים הנפלא שלנו, שמבצע עבודה מצוינת ואיכותית כל השנה ועמל בשנים האחרונות להעלאת הרמה ואימוץ הסטנדרטים המחמירים של איכות ובטיחות. בזכות הצוות הנפלא הזה, עמדנו במבדק האקרדיטציה בהצלחה גדולה. אני גאה יותר מתמיד להיות חלק ממשפחת בית החולים 'יוספטל' ומרחב אילת. מדובר בהישג גדול של עובדים איכותיים שמחוללים מדי יום שינוי מתמיד".
ה- JCI הוא ארגון בינלאומי שמבצע מבדקים קפדניים לאיכות ובטיחות המטופל בבתי חולים בכ- 80 מדינות. המבדק הדומה למבדקי,ISO בודק את בית החולים על כל פעילותו, ומתמקד באיכות ובבטיחות המטופל בהיבטים שונים של פעילות בית החולים כמו מניעת זיהומים, מתן טיפול תרופתי, ניהול תחום איכות הטיפול במטופל, תקשורת והדרכת מטופלים, זכויות מטופלים ועוד. כמו כן המבדק בוחן את בטיחות התשתיות של בית החולים. בהקשר זה הבודקים ציינו, שלמרות גילו של המבנה, התשתיות מתוחזקות היטב. יש לציין שלמרות שבית החולים נמצא בתהליך בניה ושיפוץ רחב היקף, המבדק עבר בהצלחה והתוצאה מעולה.

 

תקין למרות גילו. בית חולים ’יוספטל’


בית החולים 'יוספטל' הצטרף כבר לפני 3 שנים לבתי חולים נוספים מ'הכללית' שקיבלו את תו התקן היוקרתי "מוסמך איכות ובטיחות", אות המאשר כי הפעילות הרפואית בבית החולים נעשית על פי סטנדרטים מחמירים של איכות ובטיחות. 
במהלך המבדק סיירו הבודקים בכל רחבי בית החולים, במחלקות ובאזורים המנהלתיים המשפיעים כולם על הטיפול במטופלים. בכל אתר שנבדק הקפידו על יישום הסטנדרטים הנדרשים כולל תיעוד הפעילות הרפואית, תקינות הציוד הרפואי, בטיחות בטיפול התרופתי, בקרה ומניעת זיהומים. תקשורת בין צוותים , עבודת המעבדות , בית מרקחת הרדמה וחדרי ניתוח, מחלקות בית החולים כולן , יחידת הדיאליזה, תחום המנהל והלוגיסטיקה, המשק והתשתיות.

מתוך מאות רבות של אלמנטים שנבדקו, נמצאו פרמטרים בודדים בלבד שדרשו תיקון - הישג מרשים ביותר לדברי הבודקים.


יו"ר צוות מבדק האיכות גב' קורטני קוסבי ציינה בדברי הסיכום: "זו זכות גדולה לקהילה שיש לה בית חולים כמו שלכם וצוות מסור כשלכם. לעבור מבדק וברמה כזו, גם בפעם השנייה, הינו הישג אדיר. הצלחתם להביא את הארגון שלכם לרמה אחרת, עמדתם בהצטיינות ברוב המכריע של הסטנדרטים אנו מאחלים לכם להמשיך ולשמור על הרמה הזו לאורך זמן".


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש