פיצה ניניו - תחנה קולינרית איטלקית

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 24/5/2017 15:38 ● מה נשמע 497
'פיצה ניניו' היא כבר לא הילדה החדשה בעיר ● כמעט שנה מלאו לה, ומאז נפתחה במרכז חנויות 'הדקל' שמה הולך לפניה ורבים טעמו ממטעמיה ● מאז נפתחה, נוסף לתפריט מבחר מרגש של פיצות - (ביניהן פיצה שמנת עם מבחר פטריות טריות ופיצה ירוקה עם פסטו שמוכן במקום), והיא ידועה כמקום שבו מגוון המנות המוגשות ומגוון הפיצות גדול, האוכל טרי, טעים והמחירים שווים לכל כיס
פיצה ניניו - תחנה קולינרית איטלקית

'פיצה ניניו' היא מקום נעים, מרוצף בקרמיקה בהירה ומרוהט בצבעי שחור ואדום. בחלל הפנימי יש כ-20 מקומות ישיבה. תוכלו לבחור לשבת ליד שולחנות או על הבר, ואם אתם מעדיפים לשבת באוויר הפתוח, יש גם מקומות ישיבה על הרחבה שלפני הפיצרייה. תפסו מקום, בדקו את המבחר המגוון של המנות, וכשתחליטו מה אתם רוצים, גשו לדלפק, הזמינו את המנה בה בחרתם, וכשהאוכל מוכן ניגשים ולוקחים את המנות –שכן 'פיצה ניניו' היא מקום המתנהל בשירות עצמי.
ב'פיצה ניניו' מכינים את הפיצות במקום. החל משלב הכנת הבצק, ועד לאפייתן בתנור אבן. את הבצק מכינים לפי מתכון של פיצריות איטלקיות מסורתיות – לא עבה מדי ולא דק מדי – בצק בדיוק כמו שצריך והתוצאה המדברת בעד עצמה- פיצות 'אמיתיות' בטעם של פעם.
 

 

מה עוד בתפריט?

 

  • מיני פסטות: ספגטי, פנה ופטוצ'יני ברטבים שונים וטעימים ביותר- רוטב נפוליטנה, רוטב שמנת פיטריות, רוטב שמנת עגבניות, רוטב שמנת פסטו ועוד.
  • סלטים - את כל הסלטים מכינים במקום כל יום טרי טרי והמבחר גדול: סלט יווני, סלט טונה, סלט אנטיפסטי איטלקי ברוטב פסטו וקרוטונים מוגש עם גבינת פרמזן מגורדת, ו'סלט ניניו' - סלט ירקות ברוטב פירות הדר וקרוטונים, מתובל ברוטב שמכינים במקום, עם גבינת פרמזן מגורדת. כל הסלטים טעימים ביותר.
  • תפוח אדמה אפוי ומוקרם במבחר רטבים, כשלצדו מוגש סלט אישי המוגש עם שני רטבים קרים.

"למרות שחומרי הגלם בהם אנחנו משתמשים הם ברמה גבוהה, והכל תמיד טרי, משום שאנחנו לא שומרים שום דבר מהיום למחר, המחירים אצלנו מהזולים בעיר", אומר בעל המקום ומספק דוגמאות: מחיר הפיצה - 25 ₪, כל תוספת - 5 ₪. תוספת פרמזן או מוצרלה - 7 ₪. כל הסלטים במחיר - 30 ₪, כל הפסטות במחיר - 25 ₪ למנה, תפוח אדמה מוקרם, בתוספת סלט אישי - 25 ₪. בחורף יגישו ב'פיצה ניניו' גם

  • מרקים: מרק פטריות וירקות שורש על בסיס שמנת, מרק עגבניות איטלקי, מרק מינסטרונה, מרק בטטה בשמנת ומרק בצל מוקרם עם קרוטונים.

אז למה לטרוח ולבשל בבית, ללכלך את המטבח ואחרי הארוחה לשטוף כלים?  בואו לאכול ב'פיצה ניניו', או הזמינו בטלפון ושליח יגיע אליכם הביתה עם המנות המוכנות. צלצלו, הזמינו והגיעו לקחת את המנות מהפיצרייה וההנאה מובטחת.


המקום כשר למהדרין בכשרות רבנות אילת.  


פיצה ניניו

08-6262155
כתובת: מרכז חנויות הדקל

שעות פתיחה: ימים א'-ה' 12:00-24:00, שישי וערבי חג 12:00-16:00 שבת: החל משעה אחרי צאת השבת עד חצות


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש