חוזרים ללימודים עם כפר השעשועים

מאת: איריס קדם ● צילום: חיים דוד ● 21/7/2017 04:47 ● מה נשמע 505
כמדי שנה מתבקשים תלמידי הגנים ובתי הספר להצטייד לקראת שנה הלימודים הקרבה ● ב'כפר השעשועים' שמחים להזמין אתכם גם השנה לערוך את מסע הקניות שלכם תחת קורת גג אחת, עם מגוון עצום של פריטים המותאמים לכל תקציב, ולהפוך את הרכישה לחוויה אחת גדולה ומשתלמת
חוזרים ללימודים עם כפר השעשועים

זה כבר לא סוד ששנים רבות 'כפר השעשועים' היא החנות האולטימטיבית והמשתלמת ביותר בכל הקשור למשחקים, יצירות ואביזרי לימוד. מה שהופך את הקנייה לחוויה הם ללא ספק השירות המסור, איכות המוצרים, ובסופו של דבר המחירים, שמאפשרים קנייה גדולה ואם יש לכם כמה ילדים, הדבר משתלם אף יותר. 
'כפר השעשועים' כבר ערוכה לקראת שנת הלימודים החדשה ומזמינה את תושבי אילת לבוא ולהתרשם ממגוון החידושים, לצד האביזרים הוותיקים והמוכרים באיכותם ונוחים לשימוש בכל שנה ללא קשר לצו האופנה. מאז ומעולם דוגלים ב'כפר השעשועים' במוטו ברור- להעניק לקונה מוצר איכותי במחירים נוחים, מה גם שבמהלך כל השנה תפגשו במבצעים נפלאים על כל המוצרים, ובמיוחד כעת לקראת פתיחת שנת הלימודים, הן על אביזרי הלימוד והן על מגוון מוצרים לשעות הפנאי.

 

בואו להתחדש


חברת 'קל גב' הידועה, התחדשה השנה במגוון תיקים לכיתות א' עד ד' אשר עברו שדרוג עם מערכת גב אורתופדית משופרת, כתפיות מותאמות ועגלה חדשה עם חיבור טוב יותר. מלבד זאת, תמצאו ב'כפר השעשועים' תיקים המותאמים לגילאי ד'- ח' במגוון מותגים או רגילים לפי בחירה. לגילאים הגדולים יותר, תמצאו מבחר תיקים מדליקים, שגם הם זכו השנה לשדרוג, בדגש על הפן האורתופדי והנוחות. בנוסף הוציאו ב"קל-גב" השנה עגלה שניתן לרכוש לצד התיק החצי אורתופדי כתוספת לימים עמוסים, עם אפשרות להרכיב את התיק על העגלה ולהתנייד בנוחות. מעבר לתיקים החצי אורתופדים, תמצאו ב'כפר השעשועים' מבחר תיקים לתלמידי התיכוניים: 'אדידס', 'נייק', זרוקים ועוד, ובנוסף איך לא, תיקים לילדי הגן עם דמויות אהובות מסדרות הטלוויזיה במחיר שמתחיל מ- 29.90 ₪. עוד במחלקת התיקים, מבחר של חברת COOL טלבר משנה שעברה, הנמכרים במחיר הישן בתוספת 25% הנחה. אלה נוטס, מנהלת 'כפר השעשועים' מדגישה כי אצלם הרכישה מותאמת לכל רמה תקציבית. "אין בכפר השעשועים מוצרים זולים שלא שווים את היכולת וערך העמידות. כן אפשר לרכוש מוצר שהוא לא ממותג במחיר מופחת, המתאים לתקציב נמוך", היא מבהירה.

 

 

מתחדשים גם מחלקת האביזרים


גם השנה תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים נלווים, החל ממחברות רגילות, פלסטיק, מעוצבות וספירלות, דרך קלמרים בצבעים וגדלים שונים, טושים, עפרונות, מחקים ועוד. עוד מהחדשים מגוון קופסאות אוכל, סינרים, בקבוקי מים למיניהם עם גימיקים מדליקים. עם השנים למדו ב'כפר השעשועים' להביא את המוצרים הנלווים הנדרשים בבית ספר כגון: אטלס, דיסק און קי, תנ"ך מלא, מילון כיס, אלבום תמונות קטן ועוד, כך שכל הקניות מרוכזות כאן.

 

צוות עם שירות מנצח

 


ב'כפר השעשועים' מיחסים חשיבות רבה לשירות הלקוחות. הצוות הוותיק הנמצא בכל ימות השנה, נותן שירות מעולה, מתוך היכרות רבה של המוצרים והלקוחות. בתקופת הקיץ מועסקים כאן בני נוער שעברו הכשרה לקראת פתיחת שנת הלימודים. ב'כפר השעשועים' אילת מוכרים ללא מע"מ, בנוסף למצבעים השונים במחלקות,כמו על משחקים ויצירות וחוברות עבודה לשעות הפנאי המתאימים לימות החופשה, וגם על משחקים דידקטים לכל השנה. 
בימי הקיץ החמים תוכלו למצוא כאן גם מוצרים מגניבים לבריכה ולים. אתם מוזמנים לעקוב אחר הפרסומים דרך האפליקציה של 'כפר השעשועים' וכמובן בדף הפייסבוק.     (תדמית)
כפר השעשועים - מיקום: מרכז 'ביג' אילת. ימים ושעות פתיחה: כל יום מהשעה 9:00 ועד 21:30 בערב, כאשר הדלתות לא נסגרות עד אחרון הלקוחות.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש