לעשות סדר בהכנות לחתונה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 3/8/2017 17:20 ● ערב ערב 2821
התקופה שבין ההחלטה על האירוסין לבין התאריך של אירוע החתונה עצמו היא תקופה מעניינת ומרגשת, אך גם אינטנסיבית ומלאה בפעולות ומעשים שיש לבצע
לעשות סדר בהכנות לחתונה

על מנת להפיק את האירוע המושלם עבור החתן והכלה צריך להיפגש עם לא מעט אנשי שירות ובעלי מקצוע, להתרשם מרמת השירות שהם מציעים ומהייחודיות שלהם בשוק ולברר כמה שיותר פרטים אודותיהם. צריך לבצע סקרי שוק והשוואות מחירים, לבחור מוצרים ולהמתין להכנתם או ייצורם וכמובן להתעסק בנושא של הזמנת האורחים, החברים ובני המשפחה. במשך התקופה גם עומדים בקשר רצוף עם מנהל האירוע באולם שבדרך כלל נשאר זמין עבור בני הזוג ועומד לרשותם בכל שאלה שמתעוררת אצלם.

כל זוג חולם על החתונה ורוצה שהאירוע יהיה לא פחות ממושלם. בתהליך ארגון החתונה חשוב מאד לבחור בקפידה את נותני השירותים, לא להתפשר על שירות מעולה ולא לבחול באמצעים על מנת לוודא שספק שירות זה או אחר הוא אכן המתאים ביותר עבור האירוע הקורם עור וגידים. כאשר נפגשים עם בעל המקצוע עצמו אפשר ללמוד ממנו רבות אודות עצמו ואודות העסק שלו ועל סמך פגישה זו לגבש דעה ולהחליט האם הוא אכן בעל המקצוע המתאים והמושלם עבור החתונה המתהווה. כאשר מפנים את הזמן הדרוש להיפגש עם נותני השירות – לבסוף תופק החתונה המושלמת.

 

איך בוחרים את הספקים שייתנו שירותים במהלך החתונה?

 

התהליך כולל את בחירת כל הספקים ונותני השירות – תקליטן, הרב או עורך הטקס, מעצב האולם, חברת הקייטרינג, ספק של אביזרים או אטרקציות (במידה והחתן והכלה בוחרים בכך), חנות שבה ייקנו בני הזוג את הטבעות שלהם וספק לרכישת המתנות או המזכרות עבור האורחים. אלה רק חלק מהשירותים שניתן להזמין עבור החתונה. חשוב מאד להתרשם משירותים שנתן כל אחד מהספקים דרך פורטל ספקים או רשימה מקוונת של נותני שירות, לקרוא המלצות או חוויות מהשירות עמו וחשוב מאד להיפגש אתו מבעוד מועד על מנת לבדוק שיש אתו תקשורת וכימיה טובות ושהוא אכן האדם המתאים למתן השירות המדובר.

 

על בסיס מה לבסס את ההחלטה?

 

כיום ישנן לא מעט אפשרויות לבדיקת איכות של שירותים או מוצרים המיועדים עבור אירוע חתונה. מכיוון שמדובר באירוע ייחודי ומיוחד חשוב מאד להקדיש את תשומת הלב הנדרשת ולוודא שאכן בוחרים בנותני השירות המובילים, המוכרים והמצטיינים בתחומם. כיום ניתן לקרוא ברשת האינטרנט חוות דעת וביקורות על כל אחד מנותני השירות, רצוי ומומלץ לפנות אל זוגות שהתחתנו וביצעו סקרי שוק בעצמם או לשמוע מהם על מי הם ממליצים יותר או פחות או לברר דרך חברים או מכרים (או כל אדם אחר שדעתו נחשבת לאמינה וטובה) כדי להתייעץ או לשאול אודות שירות או מוצר שיצא לו להתנסות בו.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש