אצל ד"ר למחשבים השירות שווה בריאות!

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 3/8/2017 17:56 ● מה נשמע 507
כבר שבע שנים מככב 'ד"ר למחשבים' בשוק המחשבים באילת ● את העסק פתח יעקב קהלון במטרה להנגיש לתושבי העיר שירות מקצועי מהיר ואמין ממדרגה ראשונה במעבדה משוכללת, שביכולתה לטפל בהצלחה בכל מחשב נייח או נייד, ולתקן כל תקלה, ובו בזמן ליצור בעיר נקודת מכירה נוספת של מחשבים ניידים ונייחים מכל הסוגים, בה מתאימים לכל לקוח את המחשב לו הוא זקוק
 אצל ד''ר למחשבים השירות שווה בריאות!

יעקב קהלון הוא טכנאי מוסמך של חברת 'מייקרוסופט', בעל ניסיון וותק רב בתחום המחשבים. עוד בילדותו היו המחשבים תחביבו של יעקב והוא לא מפסיק ללמוד, להשתלם ולהתפתח בנושא, שכן אצל יעקב, מחשבים הם לא רק עבודה ודרך להתפרנס, אלא מחשבים עבורו הם אהבה גדולה ודרך חיים. 
יעקב יליד פריז, הגיע עם משפחתו לאילת בגיל 13. שנתיים למד טכנאות מחשבים במכללת אילת ולאחר מכן נסע לפריז, ומשך שנה וחצי למד והשתלם במקצוע ועבד בתחום. אך טבעי היה שכאשר החליט לפתוח עסק משלו, יהיה זה עסק למחשבים בו הוא נותן ללקוחותיו את השירות המקצועי והאישי ביותר בתחום.  יעקב אינו מצפה שהלקוח יביא אליו את המחשב, ב'ד"ר למחשבים' השירות הוא עד הבית. מטלפנים, יעקב מגיע ובודק מה התקלה. אם אפשר הוא מתקן את המחשב במקום, ואם לא, המחשב הולך אתו למעבדה וחוזר לביתכם מתוקן. שירות זה ניתן ב'ד"ר למחשבים' ללא תוספת תשלום.

 

 

השירות עושה את ההבדל


ב'ד"ר למחשבים' מוכרים מחשבים נייחים וניידים של כל החברות. בין החברות השונות אותן תמצאו במקום את: HP LENOVO, DELL, ASUS , GIGABYTE  ועוד.  גם את המחשב GAMER ברמה הגבוהה ביותר המתאים לילדים החל מגיל 12 תמצאו ב'ד"ר למחשבים'. אחריות על מחשבים ניתנת לפי האחריות של כל חברה, שהיא בדרך כלל לשלוש שנים. על תיקונים שמבצעים כאן מקבלים אחריות לפי התיקון, אבל בכל מקרה יעקב אחראי לכל תיקון שהוא מבצע. 
שירות נוסף שניתן למצוא אצל ד"ר למחשבים הוא גיבוי בענן ושירות שנתי לעסקים וגם לפרטיים.
 
סיבה טובה לרכוש מחשב ב'ד"ר למחשבים' היא  שב'ד"ר למחשבים' לא ימכרו לכם דווקא את המחשב הפופולארי או היקר ביותר בשוק - יעקב משוחח עם הלקוח, בודק מה השימוש שלו במחשב, ומתאים לכל אחד את המחשב בדיוק לפי צרכיו. סיבה נוספת היא שכל הרוכש מחשב חדש ב'ד"ר למחשבים', מקבל עזרה מרחוק באמצעות תוכנה השולטת במחשב, ומאפשרת ליעקב לעזור ולטפל בתקלות שונות. את השירות הזה מעניק הד"ר למחשבים למשך שנה שלמה ללא תשלום.
 
כך שאם אתם מחפשים מקום שייתן שירות אמין, מקצועי ומהיר למחשב שלכם, או מתכננים לרכוש מחשב חדש, הגיעו ל'ד"ר למחשבים' ותנו ליעקב קהלון לעזור לכם - כי מה טוב יותר מאשר לתת למומחה, שמחשבים הם האהבה הגדולה שלו ודרך החיים שלו, לטפל במחשב שלכם, או לרכוש אצלו את המחשב שיענה על הדרישות שלכם.


דוקטור למחשבים
כתובת: קניון העיר, אזור תעשיה אילת
טלפון: 050-2240034
חפשו אותנו בפייסבוק: דר' למחשבים אילת
פתוח: ימים א'-ה' 09:00-19:00, שישי- 09:00-12:00. 
 רצוי לתאם טלפונית מראש.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש