צלחות

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 7/8/2017 14:30 ● ערב ערב 2822
אם בבתים פרטיים צלחות הן בדרך כלל פריט שלא זוכה להרבה תשומת לב – בדרך כלל תמצאו בהם אוסף אקלקטי משהו ובאחד הארונות גם סרוויס מהודר שהשימוש בו נדיר – הרי שבאולמות אירועים, גני אירועים, מסעדות, בתי קפה, מטבחים מוסדיים וכו', מדובר בפריט חשוב הרבה יותר.
צלחות

בכל אחד מהמקומות הנ"ל נדרשת אחידות (פרט אולי למקרים בודדים של מסעדות או בתי קפה שיוצרים לעצמם תדמית שונה, ובין השאר לא נרתעים מהנחת צלחת שונה על כל שולחן, מה גם שמן הסתם גם השולחנות בהם לא אחידים). בהתאם רכישת כלי מטבח ובפרט צלחות מחייבת תשומת לב רבה ומוקפדת, הן מבחינת האיכות והן בהיבט של התמחור.

 

עמידות ללא פשרות

 

הכלים השונים שבהם נעשה שימוש באולמות האירועים או גני האירועים – בין אם מדובר על כוסות, בין אם על צלחת עמוקה או כזו שטוחה, קערות הגשה למיניהן וכו' – חייבים להיות עמידים במיוחד, שכן השימוש בהם אינטנסיבי מאוד, ולא תמיד כל האורחים מקפידים על שמירה על הציוד (וגם אנשי הצוות, עקב העומס והלחץ, עלולים לא לשים לב לעתים).

בהתאם מומלץ בחום להעדיף צלחות (מכל הסוגים – שטוחות, עמוקות, למרקים, למנות עיקריות, למנות ראשונות, לקינוחים וכו') של מותגים איכותיים, כך שרוב הסיכויים שהן יחזיקו מעמד לאורך שנים רבות ובסופו של דבר גם אם העלות שלהן מעט יותר יקרה הן יחזירו את ההשקעה בהן ויבטיחו יחס עלות תועלת משתלם במיוחד.

 

אסתטיקה עילאית

 

התחרות בתחום האירוח – בין אם מדובר על גני אירועים, על אולמות אירועים, בתי קפה, מסעדות ועוד – היא עזה, וכדי לשרוד לאורך זמן, ובעצם לא רק לשרוד אלא גם לשגשג, חשוב מאוד להקדיש תשומת לב גם לפרטים הקטנים, כולל למשל אותה צלחת שמשמשת להגשת קינוח כזה או אחר.

רק הקפדה על אסתטיקה גבוהה במיוחד, ורצוי גם מקורית, של כל הכלים שבהם אתם משתמשים תיצור את הרושם הרצוי אצל הלקוחות שלכם, ותבטיח ניצול מלא של הפוטנציאל של העסק. בהתאם, מומלץ להגיע לחנות שמציעה ציוד וכלים ברמה גבוהה לא רק בפן הפרקטי אלא גם בזה האסתטי, ובעיקר כזו שניתן למצוא בה מגוון רחב מאוד של אפשרויות כך שחופש הבחירה שלכם יהיה מקסימלי, ותוכלו למצוא כלים שמתאימים לאופי המקום, לגוונים הדומיננטיים בו וכו'.

 

איך לקנות צלחות איכותיות במחיר משתלם?

 

המרכיב השלישי בקנייה משתלמת באמת של ציוד וכלים הוא באופן טבעי המחיר. חשוב לזכור שבעלי עסקים כמו אולמות אירועים או מסעדות קונים כמות גדולה יחסית של צלחות, כמו גם של כלים חיוניים אחרים כמו כוסות, קערות, סכו"ם וכו', ועל כן צלחת שהיא איכותית מאוד וגם יפהפייה אבל במקביל גם יקרה עלולה להוות עול משמעותי על התקציב.

בהתאם, רק חנות שמבטיחה את השילוש איכות-יופי-מחיר תחרותי היא המקום המתאים לחפש בו את כל הכלים הדרושים לכם.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש