ד"ר גנדי גינדין יעזור לכם להיראות טוב יותר

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 11/8/2017 16:35 ● ערב ערב 2823
כמות הניתוחים הפלסטיים בכל העולם יורדת, ואת מקומם תופסות ההזרקות השונות, וזאת לאור התוצאות הטובות אליהן מגיעים באמצעותן ● גם העובדה שכבר למחרת ההזרקות אפשר לצאת לעבודה ללא בעיות - תורמת לפופולריות שלהן ● באילת אפשר לקבל טיפולים בהזרקות בקליניקה של ד"ר גנדי גינדין
ד''ר גנדי גינדין יעזור לכם להיראות טוב יותר

ד"ר גנדי גינדין הוא אחד מרופאי המשפחה הוותיקים והמוערכים בקרב תושבי אילת. רבים מתדפקים על דלתו ומוכנים לחכות לתור זמן רב כדי שיטפל בהם, כך שאין כל פלא שכשהחל להעניק למטופלים טיפולים אסתטיים, הבינו תושבי העיר שאם ד"ר גנדי הוא שמעניק טיפולים אלו, התוצאה ללא ספק תהיה מעולה.  החלטתי לבדוק איך זה שעם כל הלחץ עליו בעבודה במרפאה מצא לעצמו זמן לעסוק גם ברפואה אסתטית.
"אני אוהב את רב התחומיות שבבסיס התמחות של רופא משפחה, אני עוסק גם בדיקור יבש ומשך שנים רבות העברתי סדנאות גמילה מעישון", מסביר ד"ר גנדי, "אני משתדל להרחיב פעילות על ידי למידה בלתי פוסקת של תחומים שונים במסגרת מקצוע הרפואה. באחד הכנסים בהם השתתפתי שמעתי על ההישגים ברפואה האסתטית ועל אפשרות שרופא משפחה ישתלב בתחום זה, שכן הוכח שלעובדה של ריענון והטבה במראה הפנים יש השפעה גדולה על שיפור הבריאות, מצב הרוח והביטחון העצמי של מטופל. ששה חודשים למדתי את המקצוע במרכז לרפואה אסתטית של ד"ר קרופניק במרכז הארץ ואחרי שסיימתי את לימודיי, אני משתתף בכנסים בארץ ובחו"ל ומקפיד להתעדכן בכל החידושים שבתחום. אני מסתכל על הטיפולים האסתטיים מנקודת מבטו של רופא ורואה עד כמה הם מועילים לאנשים שעברו אותם ושמח על כך שאני יכול לעזור למטופלים להרגיש טוב יותר".
"השלב הראשון והחשוב ביותר הוא הייעוץ. על המטופל להבין מה הטיפול יעשה בשבילו, אני מסביר על האפשרויות של טיפול חלופי ומתאם ציפיות עם המטופל. רק אחרי שהגעתי עם המטופל להבנה, אני מתחיל בטיפולים. לעובדה שאני גר באילת יש יתרון גדול שכן אני נמצא במקום ומקבל מטופלים בכל עת שנוח להם כולל בסופי שבוע. כבר בפגישה ראשונה אני י

 


אילו טיפולים אסתטיים אתה עושה?
"הטיפולים שאותם אני עושה הם הזרקות של בוטוקס וחומצה היאלורונית.
 למרות שהבוטוקס נחשב כרעלן, הוא עוזר להרפיה של השרירים באזור העליון של הפנים והזרקתו באזור העיניים ובין הגבות תורמת למראה רענן וצעיר.
החומצה ההיאלורונית היא חומר טבעי שבגיל 40 נעלם מהגוף ובאמצעות הזרקות, מחזירים אותו לפנים לצורך מילוי קמטים, החזרת נפחים והרמה של רקמות ללא ניתוח. הזרקת חומצה היאלורונית מעודדת גם היווצרות קולגן ושיפור בלחות עור הפנים, אשר נראה טוב יותר, וההטבה מחזיקה מעמד במשך תשעה חודשים ועד שנה. טיפול נוסף הוא הטיפול בחוטים נמסים המשפרים את איכות העור וגורמים למתיחה קלה ולשיפור בקונטורים של העור בחלקים שונים של הפנים".  

מה האני מאמין שלך?
"אני מאמין במראה טבעי ולא במראה מלאכותי, והמחמאה הגדולה ביותר שיכולים מבחינתי לתת למישהו ממטופליי היא: 'אתה נראה טוב מאד, כאילו נחת ונרגעת'. ולא שישאלו אילו טיפולים עשית? אני גם מאמין שאורח חיים בריא עוזר לשמר את המראה - תזונה נכונה, אי חשיפה לשמש והימנעות מעישון תורמים הרבה למראה טוב".


לתיאום פגישה, נא ליצור קשר בטלפון 052-881-6089.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש