סטארט אפ נשי

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 11/8/2017 17:13 ● מה נשמע 508
האב אילת - המרכז לפיתוח יזמות שהקימה העירייה כחלק מפעולות לגיוון מקורות התעסוקה, מיקם את אילת על מפת ההיי טק העולמית ● ההאב הצעיר, שפועל זו השנה השנייה בעיר, מונה כיום קהילה של 200 יזמים הפועלים במתחם, 90 סטארטאפים שהתגבשו בין כתלי האב אילת, עשרות מיטאפים ומגוון תכניות בשיתוף אוניברסיטאות, בתי ספר, גופי מחקר וגופי השקעה בארץ ובעולם
סטארט אפ נשי
נשים בהייטק האילתי

לצד אקסלרציה (הזנקת הסטארט אפ), מתוכה צמחה חברת ""TIPAY בבעלות ארבעה בני אילת, ומוצר שייצא בקרוב לפיילוט בשלוש מסעדות, ואקסלרציה של בני נוער מקבוצת 'יוניסטרים' שיצרו טכנולוגיה לערים חכמות ומקבוצת המחוננים שיצרו סטארטאפ בתחום תחבורה חכמה, שניהם יישומו בעיר אילת, מציג האב אילת אקסלרטור ראשון לנשים. השבוע הוצגו 5 סטארטאפים, שיצרו נשים, בוגרות תכנית אקסלרטור ראשונה לנשים של האב אילת בשיתוף המשרד לקידום מעמד האישה בעירייה ואוניברסיטת 'בן גוריון'. הסטארטאפים הוצגו בפני פאנל של בכירים מתעשיית ההיי טק והשותפים לתוכנית - סגן וממלא מקום ראש העירייה - אלי לנקרי, מנהלת המשרד לקידום מעמד האישה בעירייה - מרלן רוזנפלד ודיקן האוניברסיטה - פרופ' נדב ששר. עוצמה נשית במלוא הדרה. 

 

נשים בהיי טק


10 נשים הצטרפו לתכנית הייחודית שקידם האב אילת בשיתוף המשרד לקידום מעמד האישה בעירייה ותכנית נוספת לסטודנטים בשיתוף אוניברסיטת 'בן גוריון'. התכנית כללה כ - 15 מפגשים, בהם זכו הנשים להיכרות עם תעשיית ההייטק ובעיקר לליווי צמוד של מנטורים, במטרה להבשיל את הרעיון הראשוני עמו הגיעו. בסיומה של התכנית, הוצגו חמישה סטאטראפים הנותנים פתרונות בתחומי מיחזור פסולת, תיירות בינלאומית, מסחר אלקטרוני בתחום האופנה, והורות. "מילת המפתח אצל כל הנשים היתה ההזדמנות. התרגשנו כולנו לראות את הנשים שהגיעו עם אפס ניסיון בתעשייה, מגלגלות רעיון ומבשילות אותו לכדי מוצר", ציין אור חביב, מנהל האב אילת והוסיף, כי ב'פיץ' דיי', היום בו מוצגים הסטארטאפים, הציגו הנשים את המיזמים במצגות מקצועיות על פי הסטנדרטים של התעשייה, דבר שלא מובן מאליו, שכן הן אינן מגיעות מהתחום. "המשקיעים והשופטים ישבו מרותקים אל מול הסטארטאפיסטיות החדשות של אילת", ציין חביב והוסיף, כי משלב האקסלרציה (הזנקה) ימשיכו הנשים לשלב האינקובציה במסגרתו מפתחים את המוצר, בונים את הטכנולוגיה, מגייסים כספים ומקימים חברה. גם בשלב זה יזכו הנשים לליווי צמוד עם המנטורים שמציע ההאב בכל התחומים. 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש