ניהול פלוס - השכלה שווה לכולם

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 11/8/2017 17:17 ● מה נשמע 508
בשנת 2010 פתח ליאור נבו את מכללת 'ניהול פלוס' במטרה להוביל שינוי ולהנגיש השכלה והכשרות מקצועיות לתושבי אילת והערבה ● "כמו שבתל אביב יכול אדם ללמוד מה שהוא רוצה", אומר ליאור, "כך גם באילת ובערבה זכאים התושבים ללמו כל מקצוע בו הם בוחרים כדי להתפתח מבחינה אישית, להתקדם במקום עבודה קיים, או ללמוד מקצוע שיאפשר להם למצוא או לשנות מקום עבודה".
ניהול פלוס - השכלה שווה לכולם

במשך שבע שנות קיומה הוכיחה מכללת 'ניהול פלוס' את עצמה כסיפור הצלחה מכל הבחינות. לדעתו של ליאור נבו, מה שהופך את המכללה להצלחה, הוא בראש ובראשונה הצוות המקצועי שלצדו - ארבע נשים מסורות, האחראיות כל אחת בתחומה להביא את המכללה ואת התלמידים להישגים.
הדר גל- אם לשתי בנות, מנהלת את תחום הרפואה המשלימה (המכללה זכיינית של מכללת 'רידמן') ועובדת במכללה מאז נפתחה. הדר א בעלת ידע רב בתחום ,הרפואה המשלימה וההתפתחות האישית, יש לה ניסיון רב בהתאמת מקצוע הלימוד לתלמיד הפוטנציאלי ויודעת להציב כל אדם במקצוע המתאים לו.
אילנה זרביב - נשואה ואם לשלושה, מנהלת את תחום ההכשרות המקצועיות ומקצועות הניהול. עובדת במכללה מזה ארבע שנים ומשך שנות עבודתה הובילה לשינוי והרחבת תחומי הלימוד באופן משמעותי ביותר.
לירז קופרמן מליחי -  נשואה ואם לילדה, עובדת במכללה מזה שנה וחצי, אחראית על התפעול והאדמיניסטרציה ומרכזת את ימי העיון המקצועיים.
שני תורג'מן - נשואה ואם לילדה, הצטרפה לצוות המכללה לפני כשנה. רכזת שיווק דיגיטלי ומזכירת ערב.
תוסיפו לצוות האיכותי והשירותי הזה את המיקום המצוין ('בית הדקל' במרכז העיר), שבו מקומות חנייה בשפע, את כיתות הלימוד המרווחות והנוחות, את המרצים המצוינים, את המגוון הרחב של הקורסים, ותקבלו מכללה שבה לא מתפשרים על פחות מהטוב ביותר.

 

צוות מנצח.  מנכ"ל הבעלים ומייסד המכללה: ליאור נבו
מנהלת תפעול ומכירות: לירז מליחי
מנהלת קורסים מכללת ניהול פלוס: אילנה זרביב
יועצת לימודים ומנהלת שלוחת רידמן: גל הדר
רכזת שיווק: שני תורג'מן

 

כל אחד יכול


בשבע שנות קיומה, הכשירה המכללה אלפי בוגרים במגוון רחב של קורסים והכשרות מקצועיות, כאשר בממוצע לומדים במכללה כ- 150 תלמידים בשבוע. במכללה מתקיימים קורסי בוקר וערב, אבל מרבית הקורסים מתקיימים בערב, שכן המכללה מכוונת למבוגרים עובדים, החל בעובדים הנשלחים להשתלמויות על ידי מקומות העבודה וגם מבוגרים הלומדים מיוזמתם כדי לקדם את עצמם, דרך חיילים משוחררים הלומדים מקצועות שונים כדי להשתלב בשוק העבודה, ועד לפנסיונרים הלומדים להנאתם שימוש במחשבים. תזונה נכונה, NLP ועוד. 


במכללה תוכלו להשתלב בקורסים להכשרה מקצועית כמו: הכשרת דירקטורים וייעוץ אירגוני, אימון,(coaching) גישור, הנחיית קבוצות, ניהול משאבי אנוש, חשבי שכר, רכש ולוגיסטיקה, לימודי שפות, מגוון מקצועות בניהול אחזקה ובטיחות, מפעיל בריכה, השקעות בשוק ההון, תיווך נדל"ן ועוד.
כמו כן תוכלו ללמוד במכללת ניהול פלוס קורסי מחשבים והייטק כמו פיתוח תוכנה, תכנות אפליקציות לסמארטפון, קורס יישומי מחשב ותוכנות אופיס, שיווק וקידום אתרים.
בתחום ההתפתחות האישית תחת קורסי "עץ הדעת" תוכלו ללמוד גרפולוגיה, מודעות עצמית, אבחון על פי קלפי טארוט ואבחון על פי נומרולוגיה, חשיבה חיובית, קורס צילום מקצועי, קורס סטיילינג וקורס עיצוב פנים.
 
במסגרת למודי רפואה משלימה בשיתוף מכללת רידמן מלמדים מקצועות מגע: שיאצו, רפלקסולוגיה, עיסוי רב תחומי, מגמת תזונה טבעית: נטורופתיה ויועצי בריאות
ואם אתם מעוניינים בקורס מסוים או יום עיון מיוחד ישתדלו לארגן זאת עבורכם. לדוגמא: לפני כשבועיים התקיים במכללה יום עיון עבור רואי חשבון ויועצי מס, שפנו למכללה ובקשו יום עיון בנושא מסוים שיועבר על ידי מרצה שהם בחרו בו. תוך שלושה שבועות אורגן עבורם יום עיון בדיוק בהתאם לדרישותיהם.
הקורסים אותם מקיימת מכללת ניהול פלוס מוכרים על ידי המוסדות הרשמיים לרבות: משרד הכלכלה, משרד התשתיות והאנרגיה, משרד הבריאות, משרד התרבות והספורט- מינהל הספורט, אוניברסיטת 'בר אילן', 'הקריה האקדמית אונו', לשכת רו"ח , ארגון מנהלי הרכש והלוגיסטיקה בישראל, קבוצת 'גבים' ומכללת 'רידמן' לרפואה משלימה ואינטגרטיבית.
שירות נוסף שנותנת מכללת 'ניהול פלוס' הוא השכרת כיתות מחשב להדרכה או פרזנטציה וכיתות לימוד לסדנאות ולהרצאות.


כתובת: בית הדקל, שער העיר, קומה ב’
ליצירת קשר: טלפון 077-5150556, פקס: 077-5150578
דוא"ל : info@nihulplus.co.il
לפרטים נוספים: www.nihulplus.co.il
צוות מנצח.  מנכ"ל הבעלים ומייסד המכללה: ליאור נבו
מנהלת תפעול ומכירות: לירז מליחי
מנהלת קורסים מכללת ניהול פלוס: אילנה זרביב
יועצת לימודים ומנהלת שלוחת רידמן: גל הדר
רכזת שיווק: שני תורג'מן


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש