היכל התרבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 11/8/2017 17:47 ● ערב ערב 2823
כל אירועי התרבות באילת לתאריכים : 10-16
היכל התרבות

 

קיץ של רוק - השבוע במייקס פלייס

 

11.8 U-Live-להקת רוק שהיא אגדה באילת.

12.8  U-Live Acoustic-מופע עם כל הלהיטים המוכרים. 

14.8 ערב במה פתוחהOPEN MIC NIGHT .

15.8 Jam Session -המגברים והתופים כבר על הבמה, הביאו כלים אישיים ובואו לנגן.

17.8 Tsanhani Rock Trio - להיטי רוק קלאסי בביצוע נשמה.

טיילת המלך שלמה.


 

פסטיבל טברנה - לילות קיץ בים האדום

 

צילום: יח”צ
יח”צ צביקה טישלר

קבוצת הפסטיבלים של אילת מזמינה את תושבי אילת ואורחיה לחגיגת הטברנה הגדולה בישראל בין התאריכים 14-17.8.17, בטיילת הצפונית של קניון מול הים

שומעים את זה? צלילי לירה ובוזוקי מגיעים מדרום הארץ, לקראת פסטיבל 'לילות קיץ' שיתקיים בטיילת אילת, באמצע עונת התיירות החמה. הימים האלו שבהם הקייטנות נגמרות והלחות גומרת עלינו, הם הזדמנות נהדרת לרדת לנופש לאילת ולהנות ממזג אוויר יבש, הופעות חיות על הבמה, אטרקציות לכל המשפחה, מסעדות ופינוקים. הרחבה הגדולה שמול קניון 'מול הים' תתמלא בכל ערב בעשרות דוכנים עם יצירות של אמנים, שוק איכרים, דוכני מזון ושתיה. החל מ-18:00 זרקורי הבמה יידלקו וכולם ירקדו עם:

יהודה קיסר (14.8) – גיטריסט וירטואוז מאבני היסוד של תרבות המוסיקה בארץ בכלל ושל המוסיקה המזרחית בפרט.

ליאור נרקיס (14.8) - הזמר שהוכתר לא פעם כ'פרפורמר של המדינה', מציג מופע סוחף ואנרגטי הכולל רשימה ארוכה של להיטים.

סטלוס ואורן חן (15.8) - הצמד הוותיק במוזיקה ים-תיכונית ויוונית קלילה, שמחה ומרקידה.

יאמאס (15.8) - מוזיקה לחיים טובים. חגיגה יוונית אמיתית מבית היוצר של אורי שפי ואודי בן כנען, עיבודים חדשים ומרעננים לצד הכלים המסורתיים. חגיגה אמיתי לחיים.

מאור אדרי (16.8) - מהזמרים והיוצרים המוערכים בתעשיית המוזיקה בישראל, שבתקופה קצרה כבש את הבמות הגדולות והמכובדות בארץ.

מועדון הקצב של אביהו פנחסוב (17.8) - מוזיקת נשמה ישראלית בערבוב מסוגנן של רוקנרול יווני אותנטי שיניע לכם את הלב.

הכניסה חופשית.


 

מועדון הסרט הטוב - פטרסון

 

פטרסון הוא נהג אוטובוס בעיר פטרסון, ניו ג'רזי. הוא משורר חובב שכותב בספרון קטן שירים שהוא הוגה במהלך יומו, הבנוי תמיד סביב אותה שגרה. לאורה אשתו היא ההפך המושלם. הוא תומך בחלומותיה באהבה גדולה בעוד היא מנסה לשכנעו לקדם את שיריו

יום שלישי, 15.8.17, 18:30, תיאטראות אילת.


 

המלצת ספר - ספר חדש: מסע אל הלב מאת ד"ר ענת גרינשטיין

 

לדעת להתמודד עם אובדן בדרך לא שגרתית: 'מסע אל הלב' מאת ד"ר ענת גרינשטיין בהוצאת הספרים 'אפרודיזה', הוא ספר מרתק שפותח בפני הקורא אשנב לרזי העולם של מעלה ולאופן בו הוא משתקף בעולמנו ומסייע לנו להתמודד עם תהליכי שכול מחלה ופרידה. זהו מסע מופלא ולא שגרתי שהתרחש באמת.

יום למחרת חתונת בתה מתבשרת ענת על מחלת הסרטן של אביה ומבינה שעליה להתכונן לפרידה. הבשורה מציפה בה זיכרונות מהשכול המלווה אותה מאז שאיבדה את ארז, אחיה הגדול שנפטר מאותה מחלה. באותם ימים היא הייתה נערה צעירה ואיש לא הכין אותה לפרידה או עזר  לה להתמודד עם האובדן. הפעם היא מבקשת עזרה שמגיעה בצורה לא שגרתית. האח שעלה לעולם של מעלה, "שולח לקרוא לה", ובשעה שהיא נחה מנוחת צהריים היא זוכה לבקר לרגע קט בעולם הבא שם נפגשים האח והאחות לאחר עשורים של פרידה.

ענת לומדת על האופן שבו מתנהל העולם העליון דרך עיניה של אישה בוגרת. בעקבות המפגש עם ארז היא מקבלת תובנות חדשות על החיים ומגייסת כוחות להתמודד עם מחלת הסרטן של אביה בעולם של מטה. כשהיא חוזרת מהמסע  אל העולם העליון היא מתחילה במסע אל הלב שבו היא מלווה את אביה אל מותו ולומדת חמלה ומחילה.

בספר מתוארים שני עולמות המתקיימים במקביל על ציר זמן אחד: עולמו של אחיה המת ועולמה. כן שזורים בו מערכת היחסים שלה עם אחיה ואביה לאורך השנים, סיפור של אובדן והתמודדות עם מחלה בגיל צעיר ובגיל מבוגר.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש