עישון בשר במעשנת בשר

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 16/8/2017 19:36 ● ערב ערב 2823
כל מי שאוהב לאכול בשר יודע שהדרך הטובה ביותר היא לעישון בשר במעשנת בשר מקצועית
עישון בשר במעשנת בשר

 

מעשנת בשר היא אופציה מועדפת כיום על הרבה אוהבי בישול ובשר. אם בעבר גריל או חימום בתנור היו האופציות הזמינות ביותר, כיום ניתן לראות מרפסות ובתים פרטיים עם מעשנות בשר איכותיות לצד הגריל המסורתי. מעשנות הבשר משמשות גם לחימום ירקות, תבלינים ופירות ובעיקר תפוחי אדמה התוסף המלכותי לכל ארוחת בשר איכותית.

ישנן שתי שיטות לעישון בשר. עישון קר המצריך כחמש שעות של עישון בטמפרטורה של 30 מעלות, על ידי גחלים שהפסיקו לבעור המונחים בתוך נייר כסף עם חורים. ועישון חם בין שלוש לחמש שעות בטמפרטורה של 60 מעלות. יש להניח את הגחלים בצורה גלויה ולאחר שהאש בוערת לכבות אותם כהלכה. באמצעות מעשנה מקצועית אגב, תוכלו לחסוך לעצמכם התעסקות רבה. במעשנות בשר מקצועיות אפשר לקבוע אוטומטית את החום ואין צורך לתחזק את הגחלים.

המתכונים הכי פופולארים הם בשר אנטריקוט, פרגית, חזה אווז וחזה עוף. אם אתם רוצים להכין חזה אווז יש לנו מתכון מיוחד בשבילכם. צריך לשמור את הבשר בתוך המעשנה למשך שלוש וחצי שעות. לפני הכנת הבשר יש להשרות אותו במרינדה במשך חמש שעות. את המרינדה כדאי להכין עם פפריקה, שום, מלח ופלפל. רצוי לשמור גם על השומן של חזה האווז לאילו מבינכם שהדבר לא מזיק להם לבריאות.

עישון בשר דורש הרבה יותר זמן מגריל אבל התהליך האיטי של ההכנה והטעם המשובח הם יתרון משמעותי. בעולם של ימינו עם קצב החיים המהיר ועם האוכל המוכן והקפוא יש משמעות מיוחדת לעישון בשר. תהליך איטי הדורש זמן מזכיר לנו נשכחות. את הימים שבהם הכנת אוכל הייתה משמעותית ולכל סעודה היה צריך להקדיש זמן ניכר להכנה. כמובן שעישון בשר אינו עניין לחיי היום יום. לא כל יום אנחנו פנויים לכך, אבל אם באים אליכם חברים לארוחה, בשר מעושן הוא שדרוג משמעותי של כל האירוע. ברגע שתתנסו פעם אחת בהכנה ובכל התהליך אנחנו מבטיחים לכם שלא תוכלו לוותר על התענוג.

 

מעשנת בשר טורוס

 

מעשנות הבשר של טורוס הם מהטובות ביותר בשוק. במעשנות של טורוס המראה האלגנטי והמוקפד משתלב ברמות עיבוד שונות עם פונקציונאליות ורמת ביצוע מעולה. באתר החברה תמצאו גם את כל האביזרים הנלווים להכנת כל המאכלים האפשריים במעשנת בשר: סוגים שונים של בשר, דגים, פירות ים, ירקות ועוד עשרות דברים טעימים. בטורוס ישראל תמצאו מעשנות בשר בטווחי מחירים נוחים ממעשנות זולות יחסית במחיר של עד 3000 שקלים ועד מעשנות למקצוענים אמיתיים במחיר שמתקרב ל-8000 שקלים. בטורוס כל אחד יכול למצוא את את המעשנת המתאימה ביותר לצרכים שלו. הצוות המקצועי של החברה ישמח גם לעזור לכם עם הבחירה, לייעץ ולענות על כל שאלה.

 

נכתב באדיבות חברת טורוס ישראל www.thuros.co.il


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש