היכל התרבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 25/8/2017 15:07 ● ערב ערב 2825
כל אירועי התרבות באילת לתאריכים : 24-30
היכל התרבות
צילום : יחצ משה נחומוביץ

 

בימות פיס - ליאור נרקיס כבש את אילת 

 

ליאור נרקיס בהופעה באילת ● צלם שלומי דעי

 

קהל רב הגיע למופע סגירת הקיץ שהתקיים בטיילת הצפונית באילת

תושבי אילת והסביבה, נהנו בשני האחרון, (14.8) מההופעה של ליאור נרקיס שהתקיימה בטיילת הצפונית באילת, במסגרת מיזם בימות פיס. מופע מרגש זה, סגר את אירועי הקיץ.

ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי עלה לפני ההופעה והודה למפעל הפיס ולליאור נרקיס על התרומה המשמעותית לפעילות התרבותית בבני עי"ש וברכו את התושבים בהמשך קיץ וחופש נעים.

עוזי דיין, יו"ר מפעל הפיס, אלוף (מיל'): "תרבות היא טעם החיים החברתיים. בשביל תרבות צריך כישרון שיש לנו למכביר, צריך לב רחב להכיל את כל הטעמים והרבדים וצריך תקציב שיאפשר את כל אלה. מיזם 'בימות פיס' יצא לדרך לפני 6 שנים עם מופעי תרבות איכותיים לפחות ממאה רשויות מקומיות והשנה נגיע לכ- 200 רשויות בכל רחבי הארץ בהופעות הטובות ביותר במחיר סמלי עד 30 ש"ח לכרטיס. כך מעודדים תרבות ישראלית לכל".

בשנים האחרונות מיזם 'בימות פיס' צובר תאוצה. זוהי השנה השביעית של הפרויקט ובעקבות ביקוש בשנים קודמות, הוחלט השנה להרחיב את המיזם לכ- 200 יישובים ברחבי הארץ. אותם יישובים ייהנו מכ-200 הופעות של האמנים המובילים בישראל, בחינם או במחיר סמלי של עד 30 שקלים. 'בימות פיס' יתקיים בין החודשים יולי - דצמבר 2017, בשיתוף הרשויות המקומיות והמועצות האזוריות. במסגרתו, ניתנת הזדמנות לתושבים ליהנות ממופעי תרבות מבוקשים, תוך בחירת סוג המופע המתאים להם, מתוך היצע נרחב של אמנים אהובים, לרבות במגזר הדתי והערבי. בכך מעניק מפעל הפיס לתושבים אפשרות ליהנות ממופעים איכותיים שעלותם עשויה להגיע אף ל- 150 ₪.


 

התימניאדה ה- 31

 

יחצ צילום משה נחומוביץ

 

27-30, ראשון ועד רביעי - מדשאות מלון ספורט

חגיגה מסורתית של מוסיקה ושמחה. הפסטיבל מארח המון כוכבים: אייל גולן, יואב יצחק, שיר לוי, הצמד שהטריף את המדינה סטטיק ובן אל.

כרטיסים במחירים מיוחדים לתושבי אילת - 8780*.


 

ההופעות של מייק פלייס אילת 

 

 צילום מערכת ערב ערב

 

25.8 Ricos band-מסיבת רוקנרול מטורפת.

26.8  Ricos duo-ביצועי נשמה ללהיטים פופולריים.

28.8 ערב במה פתוחהOPEN MIC NIGHT .

29.8 Jam Session -המגברים והתופים כבר על הבמה, הביאו כלים אישיים ובואו לנגן.

31.8 Teen Spirit- מסיבת רוק בסגנון שנות ה- 90.

אילת- טיילת 'המלך שלמה', כל ההופעות מתחילות ב- 22:00.


 

 


מרי היא בת 7 שגרה בעיירת חוף בפלורידה עם דוד שלה, פרנק. כשמורה חדשה מגיעה לכיתה של מרי, היא מגלה מהר מאוד את מה שמרי היא ילדה מחוננת עם כשרון יוצא דופן למתמטיקה. פרנק נחוש להעניק לה חיים רגילים ולא לשנות את מסלול חייה. אך כשסבתה של מרי מגיעה לעיר, משוכנעת שעל מרי למצות את הפוטנציאל הטמון בה עד תומו, פרנק ייאלץ להילחם


 

המלצת ספר - ספר חדש: ואהבת מאת אילן ארבל

               

 

'ואהבת' מאת אילן ארבל, בהוצאת הספרים 'ניב', משרטט דרך אפשרית ליצירת שינוי, מתאר את התנאים הדרושים לנו כדי לקבל את הכוח לשנות ומספר את סיפורם של מטפל גוף-נפש ומטופלים שחיים בעיצומו של תהליך שינוי בחייהם. בספר מודגש מאד תפקידה של האהבה ככוח מרפא עיקרי והכרחי. מה מתרחש מאחורי הדלתות הסגורות של חדר הטיפולים והטיפול האישי הפרטי שבתוכו, אלה של תת המודע והזיכרון המתעתע שלנו, של הסודות הפנימיים הנסתרים. תקראו על הדלתות הנפתחות אל ליבם של שני האנשים שיושבים בחדר הסגור שבוע אחרי שבוע ומנהלים יחסים של מטפל ומטופל. כאן תקראו על הכאב והשמחה והריפוי. תקראו על אהבה. כאן תפגשו את אילן. תפגשו את עצמכם.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש