וילות נופש באילת

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 30/8/2017 12:19 ● ערב ערב 2825
החיים נתונים לשינויים רבים, אך דבר אחד נשאר יציב ולא משתנה והוא הסטטוס של אילת, עיר הנופש הרשמית של ישראל, אליה נוהרים תיירים רבים, ישראלים וזרים כאחד. העיר הדרומית המרוחקת מאפשרת מפלט משגרת החיים האפרורית אל תוך בועה חמימה (ויש שיגידו לוהטת), המעוטרת בנופים מדבריים לצד חופים תכולים, צלולים וסוחפים.
וילות נופש באילת

אילת מציעה אטרקציות כה רבות לצד מקומות בילוי מהנים ופופולאריים כמו ברים, מועדונים ובתי-קפה. אם אתם רוצים לנפוש בתנאי יוקרה מבלי להתפשר על הנוחות והפרטיות, חבל שתזמינו בית-אירוח או חדר בבית-מלון. וילות נופש באילת מספקים אלטרנטיבה מוצלחת ומשתלמת.

 

וילות נופש באילת – כאשר יוקרה פוגשת נוחות וכדאיות

 

במקום לבלות עוד חופשה בתנאי צפיפות ואכלוס גבוהים, וילות נופש באילת יאפשרו לכם נופש בתנאי פרטיות ואינטימיות בכדי שתוכלו להתאוורר כראוי, בשקט, ברוגע ובשלווה. הוילות מעוצבות בטוב טעם ומציעות חדרים מרווחים ומפנקים, סלון אלגנטי שתשמחו להתארח ולארח בו, מטבח מאובזר בציוד מתקדם שיסייע לכם להכין מטעמים, פינות ישיבה, טלוויזיה גדולה ואיכותית, מספר חדרי רחצה ושירותים לנוחיותכם המלאה. בנוסף, בוילות מסוימות גולת הכותרת היא בריכה מרעננת שתהווה ניצול זמן כיפי בה תוכלו לשכשך את רגליכם, לצלול ולשחות. המתחמים החיצוניים של הוילה כוללים מתחמי צלייה שיבטיחו לכם ארוחות בשר טעימות ומעושנות ומרחבים שיאפשרו לכם לרקוד בהן לנוף השמיים זרועי הכוכבים המנצנצים בחושך.

 

למי מתאים לנפוש בוילות?

 

וילות נופש באילת מתאימות בייחוד לקבוצות של נופשים, אך לא רק. המחיר יוצא משתלם במיוחד משום שהוא מתחלק בין כל חברי הקבוצה באופן שווה. כך שאם מתחשק לכם לנפוש עם משפחתכם היקרה, להוציא את עובדיכם לסוף שבוע של גיבוש מפנק וכיפי באילת, לחתום את הרווקות במסיבת רווקים/ות מהנה, או לצאת למסיבת סטודנטים כדי לחגוג את סיום הסמסטר בשעה טובה ומוצלחת, תוכלו ליהנות מהנופש בוילה.

 

המדריך לנופש – אטרקציות שחבל לפספס

 

הנה כמה אטרקציות הקרובות אל וילות נופש באילת שיסייעו לכם להעביר את הנופש באילת על הצד הטוב והמהנה ביותר:

  • צלילה אל תוך הממלכה הימית – חופי הצלילה באילת הם מהאיכותיים והמושקעים ביותר בארץ. מתחת לפני המים מתרחש קסם הכולל דגים ייחודיים, אצות ים וצמחי מים שחבל לפספס. אם טרם יצא לכם להתנסות בצלילה, תוכלו קודם לרכוש ציוד שנורקל במפגש ימי ראשוני. אם אתם מעוניינים בצלילת היכרות, קורס צוללנים מוסמך- תוכלו לבחור באחד ממועדוני הצלילה המקצועיים שבעיר. אם אתם צוללנים מוסמכים, תוכלו להשכיר מהם ציוד צלילה ולצלול לדרך.
  • ג'יפים בנוף המדברי – בין אם תבחרו לעשות זאת בלילה או ביום, הנוף המדברי הוא מרהיב עין ושונה מהנופים הירוקים אליהם אנו רגילים בדרך כלל. אטרקציה מאתגרת ומלאה באדרנלין.
  • אייס ספייס – את החום באילת תוכלו לצנן עם מתחם שכולו עשוי קרח. חוויה מהנה ומצננת לכל המשפחה. בכניסה תקבלו ציוד מתאים בכדי שתוכלו לשרוד את הקיפאון בהצלחה.

    חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש