חומרי בניין - מה שאיכותי לא בהכרח יקר!

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 6/9/2017 18:06 ● ערב ערב 2826
כאשר אנחנו זקוקים לחומרי בנייה אנחנו לא תמיד יודעים על מה בדיוק עלינו לשים את הדגש. אנחנו מעוניינים מצד אחד בחומרי בניין איכותיים וטובים אך מצד שני אנחנו לא תמיד יכולים להרשות לעצמנו לשלם מחירים יקרים מידי על המוצרים הללו. האם ישנה אפשרות לרכוש מוצרים איכותיים אך לא לשלם עליהם מחירים יקרים מיד? מסתבר שכן. אם רק נשכיל לפנות אל החנות הנכונה.
חומרי בניין - מה שאיכותי לא בהכרח יקר!

חנות חומרי בניין המציעה את האפשרות לרכוש את מוצריה באמצעות חנות האינטרנט המהווה פתרון מעולה עבור כל מי שמחפש איכות ואינו מוכן לשלם הרבה. כי חנות אינטרנט מסוגלת בדרך כלל להציע מחירים זולים הרבה יותר ביחס לכל חנות רגילה. היות ובחנות האינטרנט אין כמעט הוצאות. אין עובדים שצריך לשלם להם ואין חנות שצריך לשלם עליה דמי שכירות, כתוצאה מכך, מי שמרוויח הכי הרבה זהו הלקוח. אתר אינטרנט המציע את המכירה של חומרי הבניין זוהי חנות אשר בה יהיה נוח ללקוח לבקר, לסרוק את המחירים, להשוות איכויות ולהחליט מתוך יישוב הדעת וללא כל לחץ את ההחלטה הכי מתאימה עבורו. נסקור להלן כמה וכמה מוצרים אותם תוכלו לרכוש באתר אינטרנט המציע מכירה של חומרי בניין.

סיליקון – בכל בית זקוקים לסיליקון. הסיליקון אוטם את החיבורים בין השיש לקיר ומונע על ידי כך מעבר מים אל תוך הארונות. הוא משמש כאיטום בחדר האמבטיה ובעוד מקומות ומשטחים שונים בבית. הסיליקון צריך להיות איכותי על מנת שהוא יצליח לשרת את המטרה אשר לשמה אנחנו רוכשים אותו. סיליקון איכותי אמור להיות עמיד בפני עובש בפני פטריות וגם אדי בישול והוא גם חייב להיות עמיד בטמפרטורות גבוהות. מוצר איכותי שכזה העונה על כל הדרישות - עלותו בסך הכול 12 ₪ כך שבהחלט ניתן לומר כי איכותי לא חייב להיות יקר.

אקדחים או תותחים למרק – אלו מוצרים המתאימים גם לשימוש ביתי וגם לשימוש מקצועי. אלו מתאימים לתרמילי הסיליקון השונים לאקרילי, למונטאג' וכדומה. אקדחים כאלו מחירם לא אמור לעבור את 35 השקלים.

דבקים לבדים ולזכוכית – ישנם דבקים מיוחדים עבור חומרים שונים כמו זכוכית, קריסטל או בד כאשר מדובר בדבקים איכותיים החוסכים לנו תפירה של בדים כמו גם הדבקה של זכוכית. המחירים של הדבקים הללו נעים בין 24 ל35 שקלים.

קצף פוליאוריתן – קצף מיוחד שמתמצק בעזרת הלחות הטבעית שבאוויר והוא מיועד למילוי ולבידוד של חומרים והוא מעולה להדבקה של עץ, בטון, מתכת, אריחים, אלומיניום ועוד. מדובר בחומר איכותי במיוחד שעלותו כמה עשרות שקלים בודדים.

דבקים רב שימושיים – ישנם כמה וכמה סוגים של דבקים שנועדו לשימושים שונים בבית. הדבקים הללו אינם יקרים והם שימושיים מאוד.

ישנם עוד עשרות מוצרים אותם נוכל לרכוש באמצעות האינטרנט וליהנות מאיכות וממחירים נוחים במיוחד.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש