טיול בירושלים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 17/9/2017 10:43 ● ערב ערב 2828
טיול בירושלים יכול להיות דבר נפלא ואטרקטיבי בעיקר אם יודעים כיצד לתכנן אותו, כך שניתן לספוג את כל מה שיש לעיר הקודש להציע.
טיול בירושלים

אירועים בירושלים הם דבר שבשגרה ואת המונח "עיר ללא הפסקה" אפשר להגיד על בירת ישראל.

 בירושלים אפשר להעביר יום שכולו חוויות, טעמים, ריחות, וצלילים, רק מטיולים בסמטאותיה הקסומות של העיר. אבל איך תוכלו לתכנן את הטיול שלכם כך שלא תפספסו כמעט כלום? הכנו לכם תכנית לטיול בירושלים החל משעות הבוקר עד שעות הערב המאוחרות:

 

בוקר בירושלים

 

את שעות הבוקר בירושלים מומלץ להעביר בשכונת עין כרם הקסומה אליה ניתן להגיע דרך הרי ירושלים היפיפיים. שכונת עין כרם היא שכונה שעברה המון בשנים האחרונות, אך נראה כאילו הזמן עצר בה מלכת.

הבתים הירושלמיים העתיקים ניצבים בשכונת עין כרם  שם במלוא יופיים, הגינות באזור מרהיבות, אפשר לפקוד את המעיין הנמצא במרכז השכונה, ולהיות בעין כרם מסמטאות קטנות ומקסימום, גלריות אומנות מעניינות, וכמובן בתי קפה ומסעדות מסוגים שונים שם תוכלו לפתוח את היום בארוחת בוקר ירושלמית טעימה.

לאחר הסיור בעין כרם מומלץ להגיע למתחם התחנה בירושלים שם ניתן ליהנות ממייצגים מסקרנים, פעילויות לילדים ומבוגרים, הצצה אל מבנים שעברו שימור וניתן ללמוד במתחם מעט על ההיסטוריה של העיר.

ממתחם התחנה מומלץ להגיע ברגל אל גן הפעמון הקסום, ומשם אל שכונת המושבה הגרמנית היפיפייה שגם בה ניתן ליהנות ממבנים מרתקים, שאת ההיסטוריה שלהם ניתן ללמוד משלטים שמסבירים על המקום.

 

צהריים בירושלים

 

את טיול הצהריים שלכם מומלץ להתחיל בשוק מחנה יהודה, אחד השווקים המפורסמים בארץ ובעולם, שם ניתן לטייל וליהנות מטעמים, ריחות, צבעים ועוד תוך צפייה באנשי השוק. בשוק מחנה יהודה ניתן לרכוש פריטים בזיל הזול, ולטען מגוון טעמים חדשים. שוק מחנה יהודה עבר המון שינויים ושיפוצים בשנים האחרונות, כאשר במקום ניתן למצוא מגוון דוכני אוכל קטנים ומקסימים, בארים וטברנות.

משוק מחנה יהודה ניתן להמשיך בטיול רגלי קליל אל אזור מרכז העיר ומומלץ להגיע לשם דרך שכונת נחלאות היפיפייה שבה כל מבנה הוא ייחודי ונעים למראה. במרכז העיר תוכלו ליהנות מרחובות שוקקי חיים, אירועים בירושלים שקורים בצהריים, חנויות שיש בהן שלל מציאות ומסעדות שונות המציעות אוכל עמיי במחירים זולים או מסעדות שף יוקרתיות.

 

ערב בירושלים

 

לקראת הערב מומלץ לפקוד את אחד הברים שבעיר בהם מתקיימות הופעות חיות. בירושלים, בהצצה בלוחות המודעות תוכלו לקבל מידע על אירועים בירושלים הכוללים: מופעים אור קוליים, הופעות רחוב, הופעות חיות בפאבים מקומיים, הצגות ועוד.

בנוסף תמיד אפשר להתעדכן ברשתות החברתיות כדי להבין מה עושים בירושלים. לסיום הערב מומלץ להגיע לתצפית  להגיע לתצפת על העיר העתיקה של ירושלים, כאשר אחת התצפיות המומלצות היא ממגדל ימק"א שנמצא גם הוא במרכז העיר.

 

המלצות:

 

מומלץ לפני שאתם מגיעים לעיר לבדוק אילו מוזיאונים מציעים תערוכות מיוחדות. בירושלים מספר מוזיאונים מפורסמים ביניהם מוזיאון ישראל, מוזיאון המדע, מוזיאון ארצות המקרא, האיסלם ועוד.

רצוי להביא לטיול לבוש חם – בשעות הערב בירושלים עלול להיות קריר מאד.

השתמשו ברכבת – בירושלים הוקמה לפני מספר שנים הרכבת הקלה שעמה ניתן להתנייד בקלות ממקום למקום.

בילוי נעים!


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש