לכידת יונים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 17/9/2017 11:00 ● ערב ערב 2828
היונה היא סמל השלום והשלווה. היא אינה מזיקה לאנושות ומשחר ההיסטוריה אנחנו חולקים יחד עם היונים את אותה סביבת מגורים. אך כאשר היונה נמצאת קרוב יותר מידי אז מתחילות להתעורר בעיות. היונים מביאות איתם מחלות שונות וגורמות לשלל תופעות מטרידות. אז מה עושים אם היונה החליטה לקנן אצלנו בבית והיא עושה זאת שוב ושוב בכל שנה מחדש? מרחיקים את היונים.
לכידת יונים

היונה המוכרת לנו כסמל השלום, סמל הטוהר וההוד עלולה להפוך למטרד מעיק במיוחד. כאשר היא בוחרת להגיע אל הטריטוריה הפרטית שלנו אזי היא מאבדת את כל חינה בעינינו. היונה מביאה אתה מחלות שונות ולא תמיד פשוטות כמו קדחת הנילוס המערבי. היא מביאה אתה גם כינים, תולעים וגירודים כאשר הבעיות הללו עלולות אף להחריף ולגרום לבעיות בכבד, בעיות במערכת הנשימה ועוד. לא לחינם קיימים כל כך הרבה פתרונות המנסים להתמודד עם הבעיה ולהרחיק את היונים.

 

אז איך מתפטרים מהיונים?

 

לצורך הרחקת היונים ישנם כמה וכמה אפשרויות כאשר הפתרון הנבחר יהיה תלוי באזור אשר בו הם נמצאים. כך ברור כי הרחקת יונים משטח חקלאי נרחב לא יהיה דומה להרחקת היונים מהמרפסת הביתית. בכל מקום יש צורך בטכניקה שונה ובפתרון מסוג אחר. בבית נוכל להשתמש בדוקרנים או ברשתות ואלו יועילו בדרך כלל לפתור את הבעיה של פלישת היונים אל השטח הפרטי שלנו. אך כאשר מדובר בשטח פתוח או אז יהיה צורך לעשות שימוש בטכניקה אחרת על מנת להיפטר מהמטרד. במקומות מעין אלו ייעשה על פי רוב שימוש במלכודות מיוחדות ליונים.

 

מלכודת ללכידת יונים

 

כאשר התופעה של היונים אינה נרחבת כל כך ניתן יהיה לפתור את הבעיה באמצעות מלכודת. המלכודת עשויה מרשת ברזל אשר לה שני פתחים בצדדיה. בתוך המלכודת מכינים עבור היונים מזון מתאים וכלי עם מים. כמו כן מכניסים לשם זוג יונים שישמשו כמלכודת. מלכודת מעין זו מסוגלת לקלוט עד 20 יונים בכל פעם.

כאשר התופעה נרחבת יותר יש צורך בפתרונות אחרים כמו דילול הלהקה ועוד.

חברת הדברה מקצועית המציעה שירותי הדברה או הדברה ירוקה מקצועיים תוכל להציע את הפתרון המושלם במלחמה שלנו נגד היונים.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש