קר לייזר - רואים טוב נראים טוב

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 18/9/2017 08:53 ● מה נשמע 514
ניתוחים פלסטיים, טיפולי אסתטיקה, ניתוחי עיניים, טיפולי וורידים והסרת שיער בלייזר, אלה רק חלק מהטיפולים שתוכלו לקבל ב-"Care laser" מידיהם של מיטב הרופאים המומחים בתחומם ● לא עוד להפסיד ימי עבודה, לשלם עבור נסיעות ולהיות מטורטרים למרכז ● אז תנו קפיצה, לא תתאכזבו
קר לייזר - רואים טוב נראים טוב

חברת "Care laser" פועלת בתחום הפלסטיקה והאסתטיקה בארץ מזה 28 שנים בהצלחה מרובה. החברה עוסקת בתחום הניתוחים הפלסטיים וטיפולי האסתטיקה, בשיתוף פעולה עם קופות החולים 'כללית פלטינום' ו'מכבי שלי'. החברה פרוסה על פני 34 סניפים ברחבי הארץ, מה שנותן מענה ללקוחות שמגיעים לאילת לזמן מוגבל, לבצע טיפולים בכל סניף אחר בארץ. ביולי 2014 נפתח הסניף של החברה באילת, ופתח בפני תושבי העיר ואורחיה אפשרות לקבל ייעוץ וטיפולים בתחומים שונים של אסתטיקה, ולפגוש את המומחים בתחום קרוב לבית, בלי צורך להיטלטל למרכז הארץ.
בסניף ישנם מספר תחומים: הסרות שיער בלייזר, עם המכשור המתקדם ביותר שקיים כיום בתחום, ניתוחים פלסטיים, הזרקות לטישטוש ומילוי קמטים, הסרת משקפיים בלייזר וטיפול בטישטוש והעלמת ורידים ונימים מהרגליים. האווירה בסניף  האילתי שהוורוד שולט בו היא נעימה ביותר. חדרי הקבלה וחדרי הטיפולי מרווחים ונעימים, הצוות מיומן, היחס אישי וחם, וחשוב מכל - הרופאים המומחים והמטפלים ש"Care laser" אילת מפגישה עם מטופליה, הם ברמה הגבוהה ביותר בתחום. את הסניף האילתי מנהלת מזה כשלוש שנים סופי קובי, והיא זו שאחראית על האווירה, היחס והטיפול המסור שמקבלים המטופלים במקום.

 

 

 ניתוחי פלסטיקה ואסתטיקה


אחד התחומים בו מתגאה בעיקר הסניף האילתי הוא  תחום הפלסטיקה והאסתטיקה ובעובדה שהד"ר אריק בראל מגיע על בסיס קבוע לאילת לפגישות עם מטופלים לצורך ייעוץ ואבחנה.  ד"ר בראל הוא מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית, המשמש כרופא בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית החולים 'בילינסון' ועומד בראש המרפאה הפוסט בריאטרית לכירורגיה פלסטית ועיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל. דר' בראל הוא בעל רישיון מומחה בכירורגיה פלסטית ואסתטית מטעם משרד הבריאות, וחבר בהסתדרות הרפואית בישראל ובאיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית, המבצע במסגרת עבודתו ניתוחים במגוון תחומים: ניתוחי חזה – הרמה, הקטנה והגדלת חזה, מתיחות פנים וניתוחי עפעפיים, ניתוחי אף וניתוחי למתיחת בטן, שאיבות שומן, הקטנות חזה לגבר, מתיחת זרועות וירכיים, ופעולות להצערת הפנים כדוגמת פילינג. פגישות הייעוץ והאבחנה איתו נערכות באילת, ופרוצדורת הניתוחים מתבצעות באזור תל אביב. כל השאר- ביקורות, הסרת נקזים, תפרים וכדומה, מתבצעים באילת, על מנת להקל על המטופל בנסיעה אחת רק לצורך הניתוח. 
טיפולים נוספים מהם אפשר ליהנות בקר לייזר אילת:
●הזרקות בוטקס וחומצות הילאורוניות- על ידי ד"ר שרון דוידסון, בעלת ניסיון רב שנים בתחום. בעלת מכללה במרכז הארץ, בה היא מלמדת רופאים לבצע את ההזרקות. הטיפול החל משלב הייעוץ וההתאמה כמו גם ההזרקות מתבצעות באילת.
●ניתוחים להסרת משקפיים בלייזר - ברשות רשת  Care laserחדרי ניתוח להסרת משקפיים בלייזר עם סוללת רופאים מהטובים ביותר בתחום . לסניף אילת מגיעים לבדיקות ההתאמה פרופסור אור קייזרמן וד"ר דוד בן ניסן.  פרופסור קייזרמן הוא בוגר בית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית הדסה ירושלים. מומחה בעל ניסיון כירורגי רב ומנתח בשיטות חדשות שפיתח לניתוחי עיניים מתקדמים ביותר בתחום הקטרקט, פטריגיום והתלת קרנית שכבתית חדשה.  

 


 ד"ר דוד בן ניסן, בעל תואר מומחה מקצועי מוסמך ברפואת עיניים מטעם בית הספר לרפואה באוניברסיטת תל אביב, בה סיים את לימודי הרפואה. בעל רישיון ישראלי לעיסוק ברפואה משנת 1983, צבר ניסיון רב בניתוחים להסרת משקפים בלייזר בכל השיטות הקיימות בתחום. מנתח בכיר במכון CARE ורופא עיניים בכיר בקופת חולים כללית מחוז גוש דן – פתח תקווה ומשמש כרופא יועץ של המוסד לביטוח לאומי. 
פגישות הייעוץ וההתאמה מתבצעות ב"Care laser" באילת, הניתוחים מתבצעים בחדרי הניתוח של רשת 'קר' בתל אביב. התוצאות בניתוחי לייזר הן מיידיות -  מגיעים לתל אביב לניתוח בתאריך שנקבע, נכנסים עם משקפיים ויוצאים בלי. פרוצדורת הניתוח עורכת מספר דקות והתוצאות מדהימות. בתחום ניתוחי העיניים עובדת רשת קאר בשיתוף פעולה עם 'מכבי שלי', בהתאם למחירון של הקופה וההסדרים אתה.
●הסרת שיער בלייזר- מבצעים באילת בעזרת המכשור המתקדם ביותר בסניף ועל ידי מטפלים מנוסים. ב'קר לייזר' אילת שני מכשירים המותאמים להסרת שיער מכל גווני העור, בסניף מכשיר 'סופרנו אייס' עם ידית אלכסנדריט המותאם גם לבעלי שיער בהיר ופלומתי. הסרת השיער נעשית בפיקוח רפואי של משרד הבריאות ועל ידי צוות מיומן בתחום . גם בנושא הסרות שיער יש ל'קר לייזר' הסכמים עם 'כללית פלטינום' שלה מחירון מיוחד, ועם 'מכבי שלי' שמטופליה זכאים להנחה של עד 50%.
●טיפול בורידים ונימים ברגליים – טיפול המתבצע באמצעות הזרקות על ידי ד"ר גלינה שרסטיוק, הטיפול פשוט יחסית ופועל לטשטוש והעלמת ורידים ונימים מהרגליים.
אז למה אתם מחכים? יש לכם בעיה אסתטית , או שאתם רוצים להפטר מהמשקפיים – הגיעו ל"Care laser " , כי אתם יכולים להרשות לעצמכם את הטוב ביותר!!!

 

כתובת: חזית מלון 'הרודס ויטליס'
ליצירת קשר: טלפון 08-6333772
ימים ושעות פעילות: ימים  א'-ד'  08:00-22:00, ביום שישי וערבי חג  08:00-14:00


חדשות אילת