מספרה קטנה ומדהימה – לנשים, גברים וילדים

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 18/9/2017 10:47 ● ערב ערב 2829
לפני כחודשיים פתחה סימה נהרי את המספרה המדהימה שלה במרכז איזידור ● מקום יפהפה, מעוצב בצבעי אפור וכסף ובו שתי עמדות ספר ועמדת חפיפה, ובל נשכח להזכיר את השולחן והכסאות לממתינים ● המקום ממוזג, נעים ויפה, אבל הדבר העיקרי במקום היא הספרית שתקבל אתכם שם - סימה
מספרה קטנה ומדהימה – לנשים, גברים וילדים

סימה נראית אולי כמו ילדה, אבל היא ספרית מנוסה ויכולה לעצב לכם תספורות ותסרוקות ולצבוע שיער בצבעים ובגוונים ככל שתרצו. נשים, גברים וילדים, בכולם היא מטפלת מכל הלב, כי סימה היא לא רק ספרית מקצועית ביותר, היא גם מישהי שאוהבת את המקצוע שלה.

סימה הגיעה אלינו מהוד השרון, שם היתה לה מספרה שמשכה אליה לקוחות רבים מכל הישובים שבסביבה. לא היה מי שלא הכיר את סימה - אז מה פתאום אילת? מזה שנים נהגה סימה לבלות את כל חופשותיה באילת ורכשה לה כאן ידידים רבים ומשגדלו הילדים ועזבו את הקן, הבת נישאה והבן עבר לתל אביב, החליטה שזה הזמן לשנות אוירה, לשנות מקום ועברה לאילת. שנה עבדה כספרית שכירה במספרה אילתית עד שהחליטה להקים עסק משלה. החליטה ועשתה, ולפני כחודש נפתחה המספרה של סימה שאליה אני בהחלט ממליצה להגיע ולתת לסימה לטפל בשיער שלכם.

 

 

כאן תוכלו לקבל כל טיפול שיער שתחפצו בו. סימה היא ספרית מנוסה מאד, מומחית בכל תחום- גוונים, צבע, החלקות - החלקה יפנית והחלקת קרטין, פן ותספורות - גם תספורות ותסרוקות ערב וגם תספורות ליום יום. החומרים בהם משתמשת סימה הם מהטובים בשוק - הצבעים של חברות כמו WELLA, FARMAVITA, MONTIBELO ועוד והשמפו והחמצן של 'שוורצקופ'.

אצל סימה תקבלו תסרוקת או תספורת בדיוק לפי מה שאתם רוצים, והיא תמיד משתדלת שתצאו מהמספרה מרוצים ומחויכים.
לקראת החג יוצאת סימה במבצע היכרות:
תספורת, צבע ופן ב - 120 ש"ח, תספורת ילד, גבר - 40 ₪. 
פסים החל מ - 150 ₪ , החלקת קרטין - 400 ₪,  החלקה יפנית - 800 ₪ , צבע - 100 ₪ ופן - 50 ₪. חיילים מסתפרים כאן ב -30 ₪ בלבד.
בהזדמנות זו מבקשת סימה לאחל לכל עם ישראל ולתושבי אילת שנה טובה ומבורכת, שנת בריאות, שפע ושלום.

המספרה של סימה, כתובת:  מרכז איזידור, טלפון: 050-9663334, 08-6671660. פתוח: א-ה 10:00-20:00 רצוף, שישי וערב חג 10:00-14:00.  


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש